Hoe kan ik het beste mijn Fahr KH4S hooischudder opkrikken en veilig ondersteunen om een wiel te verwisselen? Het is een getrokken 4 elements schudder. Op internet gezocht naar foto's en filmpjes maar geen oplossing gevonden
Kan een deutz kopen maar heb 'm n vraagtekens bij het type plaatje, staat bwj 1949 op .zijn toch gebouwd in 1956 tm 1958 ?
Recent met de l5h aan het werken en helaas de tank leeggereden. wil sinds dan niet meer starten. ik heb me al een ongeluk gezwengeld maar als die dan ff start is het zwak en valt ook gewoon weer uit. intussen op dat "potje" wat tussen de tank en de motor staat al de bovenste schroef losgemaakt ( aangezien dat me een ontluchting leek) en na enige tellen liep er daar bocenop wel diesel uit. starten doet die echter nog steeds niet, nu staat die in de weg en kan ik niet verder ook niet. helaas is er van de bungartz weinig nuttige info te vinden. hopelijk hier iemand die me kan helpen om terug wat leven in het ding te krijgen
Beste Tf ers, Ik zou mijn Deutz 10006 alrad willen laten keuren (in Belgie) om de weg op te mogen met een witte nr plaat (geen O plaat). Tractor heeft een eigen gewicht van ongeveer 4.2 ton word gebruikt als tractor voor hobby landbouw, word ik dan onderworpen aan een jaarlijkse keuring of is het een eenmalige keuring ? Omdat de tractor zijn eigen gewicht meer is dan 3.5 ton zou ik onderworpen zijn aan jaarlijkse keuring heb ik mij laten vertellen. Bedankt Tfers
Woonplaats: West-Vlaanderen Leeftijd: 30jr Laatst online: 16u geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: