Wij hebben de laatste tijd het problewm dat onze giant 332st uit 2012 soms niet wil starten, terwijl je misschien seconden daarvoor hem uit hebt gedaan. Na een 10/15min wachten hebben we dan grote kans dat hij het gewoon weer doet. Contact gaat wel gewoon aan, maar de startmotor gaat niet draaien. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Het is zo vreemd dat na een aantal minuten erbij weglopen hij het wel weer gewoon doet, zonder ergens aan te knooien.
Goedendag, Ik heb een probleem met mijn john deere 6110se De trekker start 1/2 seconden op diesel en valt daarna weer uit. Met een extra accu start hij na een tijdje wel. De lokale smid is er al 2x bij geweest maar deze heeft ook geen ideen meer waar het aan kan liggen. - De elektrische opvoerpomp van de tank is doorgemeten en werkt. - de stekker van de elektrische opvoerpomp is vervangen. - de stopzetter is doorgemeten en werkt zoals het hoort Is dit een voorkomend kwaaltje bij dit soort trekkers? Wat zijn jullie ideeën nog wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor het lezen, en ik hoor wel wat jullie verhalen/ ideeën het kunnen zijn Mvg Keesflodder.
Hallo Op de fendt 826 van mijn werk mist het kapje van de zekeringkast Heeft iemand een foto van hoe die zekeringen zitten? De werklampen werken op eens niet meer, en heb geen zin om iedere zekering uit te trekken om te kijken of die nog goed is😅 Of kan ik het kapje van onze 309 (model 500serie)gebruiken?
Weet iemand wat ik kan doen zodat mijn 500 terug 50 loop en niet 46 zoals die nu doet
Hallo, deze morgen willen aanzetten met de 612 en hoorde direct een gerammel in de versnellingsbak als ik hem in neutraal liet draaien en koppeling los liet. het lampje van de turbomatik E brandt niet meer op de tableau. bij het rijden werkt de turbokoppeling niet meer maar enkel de mechanische koppeling. de olie in de achterbrug staat beetje boven maximum maar ik heb er vorige week ook mee gereden en totaal geen problemen gehad ermee... ik denk aan een elektrisch probleem maar weet niet waar te zoeken. iemand ervaring met dit probleem?? alvast bedankt mvg Bruno
Ik wil graag de multiriem spanrol en v snaar airco vervangen. De 411 heeft een fronthef plus aftakas ook de flexibele koppeling wil ik vervangen. Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste aanpakt Alvast dankjewel
Hallo, heb een John deer gator die warm loopt. Heb de ventilator + thermostaat en de waterpomp vervangen , maar loopt nog steeds warm . Nu komen er bubbels in de radiator vloeistof als ie warm loopt , dus k dacht de koppakking maar getest en deze was goed . Heeft iemand een idee wat het nog zou kunnen zijn ? alvast bedankt
Ik kan de sleutel omdraaien, contact gaat op, EGR klep gaat open, maar als ik de sleutel dan finaal wil omdraaien, gebeurd er niets meer, geen klik, niets. Iemand dit nog al voor gehad? Als dit zich voordoet, start ik hem met de schroevendraaier en kan hij er weer een paar maanden geen last van hebben.
Beste mensen, sinds kort in het bezit van een Fendt 308/90 Holland farmer uit ‘99.Maar nu vind ik het wel makkelijk dat je bij verschillende werkzaamheden de olie toevoer kunt afsmoren Tot op heden niet gevonden hoe en waar dit kan? Naast de kruishendel zitten 2 draaiknoppen waarmee je hem alleen maar mee kunt blokkeren dacht ik. Onder de cabine een kogelkraan gevonden met haas-schildpad erop maar dit helpt ook niks. Iets verder onder de cabine nog 2 draaiknoppen gevonden, deze kun je iets uittrekken en 90 graden verdraaien maar heeft ook geen invloed. Ben eigenlijk op zoek na een reduceerknop maar kan nergens wat vinden. Jullie hier nog antwoorden of ideeen op? In afwachting M.v.g. Robert
Goedemiddag, Nadat de dendt is opgeknapt hebben we gedonder met de remmen. Remmen zijn goed ontlucht, er kwam geen lucht meer uit. Dan zijn de remmen op druk en remt ie goed, na een korte/lange tijd is de remdruk weg en moet je 2 of 3 keer pompen om druk te krijgen. Bovenstaande was voor het nalopen van de voorremmen en het vervangen van de remverdeler. Er zijn al nieuwe remboosters op gezet en de voorremmen zijn nagelopen. Voor 2 nieuwe slangetjes en rubbertjes in de cilinders vervangen en schoongemaakt, aanslag van 1 remschoen ook gemaakt. Achter is de remverdeler vervangen, die zat vol met rommel. Dit is nu: De ene keer remt ie perfect en pakt ie voor mee en de keer erna pakt ie voor niet mee en blokkeert ie het rechterachterwiel. Bvd
716 Gen1, Deutz motor met handmatige gaskabel.... Bij het koud starten kregen we de laatste maanden heel kort (1s) een melding van de oliedruk. Verdween vanzelf. Gisteren zelfde fout maar kort intermitterend, dus ging aan en uit, ongeacht het toerental, zowel bij 750 als bij 1800 toeren. Toch maar laten vertrekken. Onderweg de eerste 10u geen problemen, daarna kwam de melding terug en moesten we het toerental rond de 900rpm houden om geen melding meer te krijgen. Meestal is de melding erg kort. Lijkt ook afhankelijk van de stand van de tractor, bv neus rechts omhoog geen probleem, links omhoog wel. Op hogere toeren geen meldingen. Mijn idee is de sensor aan't overlijden. Koude motor zou toch altijd een hogere druk moeten hebben? Oliepeil ok en op maximum, geen olieverbruik, filter een 300u nog gewisseld alsook de olie, 15W40. Beetje zweterig rondom de filter, nog niet gekeken waar die juist lekt maar de afscherming is vettig en er valt een drupje op de grond waar die staat. Iemand dit al meegemaakt? Morgen zeker na te kijken door een dealer maar tips zijn welkom. Motor heeft een 15.000 uur intussen, verder geen problemen. Nog nooit open geweest aan de motor
We hebben een Fendt 308 CA, deze heeft last van onregelmatig toerental bij stationair draaien. varieert van 750 tot 1000 toeren. Wat kan hier aan de hand zijn? Stuurbekrachtiging werkt ook onregelmatig, Ene keer stuur die veel lichter als de andere keer. Wat kan dit zijn?
Leeftijd: 23jr Laatst online: 9min geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: