Unimog 403

Onbekend Meerdere typen

Ferguson TEF 20

Deutz-Fahr Agrotron 6165

Case International 956 XL

Ferguson TEF 20

Deutz-Fahr Agrotron 6165

Mc-Cormick DLD 2

Mc-Cormick D 439

International 624 - Kabelboom opnieuw maken advies

Beste TF-ers, Na aanleiding van het vorige topic heb ik het probleem met rare dashboard dingen gevonden. De gloei/start schakelaar bleef hangen. Hierdoor is de draad naar het gloeispiraal en de aanvoerende draad erg warm geworden. Draad van het gloeispiraal kwam tegen de draad die continue spanning voor het contactslot zet, zodoende gingen de dashboard lampjes branden. Nu wil ik een nieuwe kabelboom naar voren maken. Nieuwe kabelboom is duur en past niet meer (ivm wisselstroomdynamo ipv gelijkstroom). Nu wil ik graag jullie advies hierin. Heel veel draden zijn het niet (groot licht / dimlicht 2x, oliedruksensor en watertemperatuur, laadstroomlampje, startdraadje en nog een laaddraad van dynamo naar startmotor). - Wat voor draad gebruiken jullie? Is dat gewoon standaard draad wat ook veel in schakelkasten gebruikt wordt (op het werk hebben we 70 graden en 90 graden soepel)? - Wat voor isolatie gebruik je om van de draden een boom te maken (isolatietape is geen succes)? - Tussen het dashboard en de kabelboom zit deze stekkers: https://www.kramp.com/shop-nl/nl/p/stekkerbehuizing-6-polig-mannelijk--LA180906?categoryId=web6-4112616 Enig idee met wat voor connectors er in de connector moeten? Bij kramp staan ze alleen tot 2 mm2, maar de aanvoerende draad is bijvoorbeeld 6 mm2. - Wat voor tang gebruiken jullie voor die ongeisoleerde amps (geisoleerd heb ik)? Alvast bedankt.

Unimog 403

Case International 733

Onbekend Van alles

Mc-Cormick D 439

Sterbo Bunkerrooier

Unimog 403

Unimog 403

Hydrauliekpomp international 856xl aanpassen (vragen)

Beste TF-ers, Van de week ben ik begonnen om een hydrauliek aanpassing te doen op de 856XL. Ik wil de stuurpomp parallel kunnen schakelen met de hoofdpomp om zo meer olie te krijgen (ook al bij de 844S gedaan, zie foto's) Op zich is dit geen probleem, ik denk dat ik weet hoe het moet. Dit doe ik na het persfilter een elektrische driewegklep (met er voor een overdrukklep als veiligheid tijdens omschakelen), 1 uitgang van driewegklep gaat naar orbitrol, andere gaat naar de pers van de hoofdpomp (na persfilter). Totaal zitten er 2 persfilters op. Vanzelfsprekend, geen spanning op ventiel = olie naar stuur. Eigenlijk is dit hetzelfde idee als de hydro plus, zover ik weet. Alleen zie ik dat de hydro plus een andere pomp heeft, namelijk een pomp met gladde achterkant. De pomp die ik heb, zit een extra staart in. Zit hier een overdrukklep in? Of wat doet dit? En als hier een overdrukventiel in zit, weet iemand waar deze op afgesteld staat? Verder, de bovenste aansluiting aan de achterkant is de retour. Is deze gelijk aan de aanzuig (onderkant)? Hydro plus pomp (1328655c91): https://www.tractors-and-machinery.nl/occasion/599055/Diverse-nieuwe-onderdelen/Case-IH/1328655C91 Pomp die ik heb (3401189r94): https://www.kramp.com/shop-nl/nl/p/tandwielpomp-azpff-11-008-008lcn2020psxxx18-s0584-bosch-rexroth--0510465339 Note: deze international heeft sensodraulic. Alvast bedankt.

Case International 1455 XL

Koiter


Foto’s
161
Video’s
6
Topics
0
Reacties
928
Stemmen
439
Volgers
20

Over mij

Woonplaats: Eexterzandvoort
Leeftijd: 20jr
Laatst online: 48min geleden

Bedrijven

Ervaring

Ik heb ervaring met de volgende machines:

Merk / type Waardering