Hallo allemaal, Ik heb laatst de gloeibougies vervangen van mijn farmall d 430 Voordat ik ze verving starte hij zeer slecht maar had hij nog wel ontbranding Na het vervangen heeft hij geen ontbranding meer de gloeibougies doen het ze gloeien ik heb ze allemaal doorgemeten Weten jullie nog wat ik kan doen
Beste, ik ben momenteel een 383 aan het opknappen van onze vrijwilligersorganisatie. Nu vraag ik me af wat het bouwjaar is van nummer D010013D005970. Tevens wil ik graag weten welke buislampjes er in de verlichting op het spatbord horen: Breedtelicht voor, knipperlichten en achterlichten. Misschien kan iemand me ook kort uitleggen waaraan moet worden voldaan om een kenteken te kunnen krijgen? De taal op de RDW site is niet erg makkelijk te lezen. Ik hoor het graag! Alvast bedankt voor uw hulp!
Gezocht complete hydraulisch Stuurbekrachtiging db990 heb wat liggen laat me het weten
Ik ga een Deutz D40 restaureren maar kan ondanks heel wat pogingen niet vinden hoeveel AH een accu voor die machine dient te hebben. Kan iemand me een tip geven. Dank je.
Ik wil de keerringen vervangen bij de hefas van een international 644 omdat hij aan allebei de kanten is gaan lekken. Daarvoor moeten de hefarmen verwijderd zodat je erbij kunt alleen krijg ik deze er niet af. Het ding waar op de foto een geel rondje omstaat wil er niet af waardoor de de grote moer ernaast er ook niet vanaf wil. Heeft iemand tips hoe dit te doen zodat de hefarm er vanaf kan?
Een jongeman trok vorige week de aandacht van de politie toen hij met trekker en aanhanger in Raalte reed. En dan met name vanwege de manier waarop hij zijn lading had vastgemaakt. ‘Bijzonder is niet het juiste woord, maar teleurstellend komt meer in de richting’, zo laat de verkeerspolitie Oost Nederland weten.
Hallo, Ik zou graag willen weten als iemand ervaring/tips heeft om met een welger AP 73 lichtere balen te maken met strakker touw omheen. Balen nu: 15-20 kg 70 cm Gewenste balen: 13-15 kg 70 cm Probleem is dat nu de koorden nog net iets te los zijn soms en ze vooral te zwaar zijn voor op de kar te steken.. we steken er meer dan 1000 met gaffels op. Stro wiggen / persslagen / snelheid / dichtheid windels / snelheid,... Kan de zij en bovenste windels vh perskanaal harder aandraaien maar dan word de dichtheid groter dus ook het gewicht, als ik ze open draai komen de touwen losser te zitten. Sneller rijden zorgt voor geen strakke balen, (3/4 slagen) trager zorgt voor zwaardere balen. Het zijn opzich nog redelijke botjes als ik ze pers maar als ik ze op de kar stapel en terug aflaad krijgen de touwen een 30 cm speling tussen baal en touw, koorden moeten strakker dus maar balen worden dan nog zwaarder en dat is wat ik niet wil. Heb een nh 376 pers gehad, hiermee kon ik het wel, een vriend van mij had een nh 570 pers, die kon persen dat je je vinger nog niet onder het touw kreeg maar de baal 5M verder kon gooien met één hand, zo licht. Wie heeft er ervaring mee? Of zou het gewoonweg niet lukken met deze welgers? Heb ookal eens gehoord dat lichte pakken maken niet gaat met zo'n welger maar wil eerst van ervaren mensen horen. Dank!!
NVWA heeft een eerste boete uitgedeeld voor het niet of niet juist toepassen van de bufferstrook. De boer in kwestie reed mest uit op een bufferstrook en kan een korting op zijn GLB subsidie tegemoet zien.
Er komt hier weleens een man op de dam van Vossen, die verkopen allerlei "bio stimulanten". Ik ben hier persoonlijk niet zo van maar als iemand er profijt van heeft is het mooi. Nu was ik net een trekker aan het verversen en begon hij over spul dat je in de motorolie moet doen met de gebruikelijke voordelen: minder slijtage, olie gaat langer mee en lager verbruik. Hij had het over transportbedrijf de haan in nijkerk die er goede ervaringen mee had opgedaan dus ik heb me laten ompraten en ga het ook eens proberen. Ik hou van bijna alle machines al jaren het brandstofverbruik bij dus ik ben benieuwd. Mensen hier met ervaring met wondermiddeltjes?
Goedemorgen, Voor de 5288 ben ik opzoek naar banden in de maat 20.8r38 of 520/85r38 Mocht je iets hebben of weten, laat het me weten. Alvast bedankt
Ik ben op zoek naar een hobbytractor. Nu weet ik een 844SB staan en een 845XL. Beiden ongeveer 8000uren. De 844SB gereviseerd en herspoten, wel zonder cabine. Beiden vierwielaandrijving. Bij de 845 spreekt de XL cabine me aan, bij de 844SB feit dat hij gereviseerd en mooi herspoten is. Is een cabine voor een 844 makkelijk te vinden? Ik vind er alleszins geen op de twedehandssites, nog los van de montage zelf dan. Advies welkom dus. Motor is dezelfde denk ik. De 844 is van 1977, de 845 van 1987.
Wie kan mij vertellen hoe ik de vrije slag van m’n koppeling moet afstellen? Of is er een boekje of iets voor?
Ik ben in het bezit van een International 1055 hier van heeft de versnellingsbak schade. Om deze reden ben ik op zoek naar een versnellingsbak van een 55serie of 56serie tot 1985. Mvg. Ivo hendriks
Hallo De tractor heeft laatst een nachtje buiten gelogeerd en hij starte in de ochtend wat moeilijk. Kun je deze trekker laten gloeien? Ik kan nergens op of rondom de motor een gloeispiraal vinden. Alles goed bekeken. Dus ik denk haast dat het niet kan. Trekker is van 1991. Groet Thomas
Woonplaats: Alblasserwaard Leeftijd: 63jr Laatst online: 36min geleden
Teler voedergewassen
Ik heb ervaring met de volgende machines: