[b]SVgroup, het bedrijf met de bekende merken Schuitemaker, Veenhuis en sinds begin dit jaar ook Jan Veenhuis, integreert Jan Veenhuis Machines volledig in haar merken Schuitemaker en Veenhuis. Met trots kondigt SVgroup de rebranding van het premiummerk Jan Veenhuis aan. Deze nieuwe uitstraling is de logische volgende stap tijdens het integreren van Jan Veenhuis in SVgroup. Als onderdeel van de overnamevoorwaarden zullen de naam ‘Jan’ en de iconische drie paarden komen te vervallen en plaatsmaken voor een nieuw logo, met een bijbehorende tagline die naadloos aansluit bij de andere premiummerken Schuitemaker en Veenhuis. Het merk zal voortaan bekendstaan als ‘Veenhuis: Master your Cargo’.[/b]
Hallo, Weet iemand hoe je dit lelijk geel terug kan opblinken ofzo? Door te polijsten, of wat kan je daar aan doen. En is het direct heel de kant vervangen? Of zou je het glas apart kunnen verkrijgen. Alvast bedankt, Gilles
Hallo allemaal, Ik me aan het orienteren op een andere tractor. Ik heb nogal wat eisen en een Budget tot E 50.000, het liefst er onder. Omdat ik wel op hellingen bezig ben met hooien moet hij iig vier wiel aandrijving hebben en een eigen gewicht van zo'n 5 ton. Is prettig met de pers en nog een zware aanhanger met hooi. Ook in het bos met boomstammen halen is dat prettig. Verder Denk ik er over om over te stappen naar een frontmaaier, dus fronthef en PTO zijn ook nodig. Vermogen kom ik bij mijn Ford 8210 niet te kort, dus rond de 110 pk is voldoende. Verder merk ik dat het een probleem begint te worden om mensen achter op de kar te hebben met het laden van baaltjes. Daarom ben ik er ook over aan het denken om een Meijer balenverzamelaar en een meijer kleine balen tang te kopen. (iemand ervaring?) Om de balentang te gebruiken is er ook een frontlader nodig. Hier in duitsland rijden bijna alle aanhangers luchtgeremd, dus dat zou ik er ook graag op hebben. (ik leen vaak een aanhanger) . Ik ben niet perse merk gebonden, maar misschien heb ik een lichte voorkeur voor New Holland vanwege mijn ervaringen met de lokale dealer en mijn Ford. De tractor zal zo'n 1 a 2 honderd uur per jaar gebruikt worden. Verder zo min mogelijk electronica, Hydrauliek enzo mag van mij gewoon met Handels bediend zijn. Hoeft niet sexy. Ik maak dit topic vooral aan om wat feedback en nieuwe inzichten te krijgen. Ben ook niet zo heel erg op de hoogte wat er allemaal te koop is van na 2000. Affin, roept u maar. Grts Bouke
Beste allen, Wij zijn zoekende naar een amerikaanse tractor, voor het landbewerking op Curacao. Het betreft 8 hectare landbouwgrond, dat 20 jaar niet is gebruikt. We willen inzetten om landbouwproducten te cultiveren. We richten ons voor nu op een Ford (onderdelen eenvoudig te importeren) met een minimale vermogen van 95 PK, airco in de cabine, 4WD, laadarm & bak, palletvork voorzijde, cultivator en aanaarder. Het transportmiddel is een 20 FT High Cube zeecontainer. De tractor wordt als multifunctioneel beschouwd en moet hierdoor inzetbaar zijn voor overige doeleinden op het terrein. Kunnen jullie ons hierbij helpen? Groet, Tractoropcuracao!
De hef Zakt zeer moeilijk heb pennen hefcilinders al ontroest en gesmeerd maar helpt niet nu denk ik dat er iets niet goedvafgesteld is als ik hef wil laten zakken moet ik zwarte. Knop rechts op spatbord indrukken en zelf op hefarm gaan staan als er iets achter hangt moet die knop. Ook ingedrukt worden anders zakt de hef niet
Hoi onze case mxu 135 wil meestal niet van vooruit naar achteruit zonder dat je de kopeling intrapt. Soms periodes wel Als ik van voor naar achter wil of andersom. Lijkt het net of hij wel pakt (geeft een klein stootje) maar dan gooit hij hem in zij neutraal. Al gebruik ik de voetkopeling om omschakelen doet hij het wel gewoon. Weet iemand waar dit aan kan liggen?? Gr Richard
leek me wel leuk om te weten, als we et nou zo doen: Je typt een lijstje met trekkers die je thuis hebt met het aantal PK`s erbij die ze hebben, telt ze bij elkaar op , en dan tel je dat weer op bij het vorige PK-getal. Het liefst zo min mogelijk onzin verhalen er tussen ;). Het PK-getal is nu O
Hallo heb een 14 kuubs joskin tank maar krijg er maar 10 kuub in. heb bovenop de tank al een nieuwe pot op gezet met 2 nieuwe bollen,nieuwe vacuüm pomp. ook maar meteen de rubber van het overdruk ventiel vervangen. heb de distel verder omlaag gezet dat de tank verder achterover komt te staan maar dit heeft alemaal nog niet veel geholpen. weet toevallig iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? mvg Jorg Corsten
Woonplaats: Stellingwerf Leeftijd: 22jr Laatst online: 0min geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: