Hallo Mijn buster 400 heeft olielekkage. Aan de onderkant, daar waar de carterpan stopt zitten 2 gaten. Uit het eerste gat, vanaf de voorkant van de trekker gerekend, komt olie. Moet ik de trekker delen of kan ik dmv het verwijderen van de carterpan het probleem oplossen. Alle tips zijn welkom. vr gr Peter
Hallo, ik heb een 13006 met motorschade. Weet er iemand of er een bf6l913 in past? Ik dacht dat het verschil met een bf6l912 enkel de cilinders waren, dus dit moet wel lukken denk ik.. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Beste Welke motorolie is beter geschikt om in een deutz 4006 van 1968 te doen? 10W-40 of 15W-40 of hebben jullie nog andere suggesties. mvg
Hallo Ik heb een volvo bm 400 buster gekocht en deze lekt olie onder bij de aftakplug. Het is niet de aftakplug die lekt maar er zitten 2 gaten bij de overgang van de motor naar het vliegwiel huis. Uit het eerste gat lekt hij olie. Wat ik begrijp uit de informatie die ik gevonden op internet is het een pakning die lekt. Een veel voor komend probleem bij deze motoren. Wie heeft tips voor mij.
Hallo Ik ga de krukas keering aan de voorkant vervangen. Ik heb de radiator al verwijdert en ga nu de poeli losmaken. Die zit met een grote moer geschroefd op de voorkant van de krukas. Hoe krijg ik die moer los? Is het normaal schroefdraad? rechts? Alle tips zijn welkom. Met vr gr Peter
Ik heb een fordson major van 1952 waar ik de opvoerpomp van heb vervangen. Tijdens het vervangen viel mij op dat het vlakke stuk wat op de motor komt kleiner is dan dat vlakke stuk op de motor zelf. Nu blijkt dat ik een super major motor heb.!! Helemaal niet verkeerd natuurlijk. Ik heb alleen een opvoerpomp van een gewone major er op gezet. Nu heb ik alleen het idee dat hij op hoge toeren net iets te weinig brandstof krijgt. Kan dat aan de opvoerpomp liggen? Heeft de opvoerpomp van de super major een grotere opbrengst? Met vr gr Peter
Woonplaats: Vallsbo Leeftijd: 60jr Laatst online: 2mnd geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: