0
Machines
Overzicht
Foto’s
Overzicht
Nieuwste foto’s
Ongeordende foto's
Foto battle
Toppertjes
Video’s
Overzicht
Nieuwste video’s
Forum
Overzicht
Nieuwste topics
Agenda
Overzicht
Leden
Overzicht
Nu online
Bedrijven
Inloggen
Aanmelden
0
Recente bijdrages
Foto’s
Reacties
Valtra T234
Laatste 1 reacties (15 totaal)
Niet tevreden van de 6190ttv, dat je hem inwisselt?
Deutz-Fahr Agrotron 85
Laatste 8 reacties (47 totaal)
Ok, het vervangen van die synchro's was waarschijnlijk wel een groot en duur werk? Verder geen probleem gehad met die priceas zoals hierboven omschreven? Dat van die powershuttle heb je
Ok, die modificatie is dus wel een dure grap als ik daar na de aankoop van zo'n trekker nog moet aan beginnen. Heeft een k100 ook dit zelfde probleem of heeft die nog meer kwalen? De k-seri
En als je die priceas vroegtijdig vervangt door de gemodificeerde versie is het waarschijnlijk goedkoper dan dat je wacht tot die kapot draait? De synchro's zijn dus duidelijk wat gevoelig
Bedankt voor de info! Met de priceas bedoel je de as die loopt van de motor naar de versnellingsbak? Hoeveel uren zouden deze trekkers kunnen werken bij normaal gebruik, zonder dat er gr
Ok vandaar, beiden wat tevreden over jullie 85 en rond welke urenstand zit die ongeveer? Ik zoek namelijk zelf nog een vervanger voor mijn AgroXtra 4.47 en zo'n 85-90-100 ziet me er
Raken de achterspatborden dan niet de banden als de cabine inveert? of heeft een 85 mk3 geen cabinevering?
+ nog 1 reacties
Deutz-Fahr Meerdere
Laatste 8 reacties (31 totaal)
De eersten van de 120/130/150 NEW-reeks had ook nog ZF-vooras, ongeveer halfweg 2005 zijn ze omgeschakeld naar Carraro. Zelf heb ik één van de eerste 130.6 van begin 2005, met een ZF-vooras en
Ja heb ook nog eens een mk3 gezien waar profiline opstond, die had zelf helemaal niets van armleuning. Blijkbaar stond die naam dan voor wat anders en is die terug gebruikt in 200
Ahn zo, begrijp ik volledig. Tzal ook veel schelen in brandstofverbruik voor de 130. Goede keuze, staat mooi op banden nu!
Dit is eigenlijk geen profiline maar een multifunctionele armleuning, was een optie die al bestond van bij de mk3 serie. Wel ideaal als dat erop zit, als ik nu met een Agrotron ri
Rij je op de weg altijd maximaal 40 km/h misschien? Ja dat is wel het nadeel van de 'NEW' dat die nog geen eco-versnellingsbak hebben, het model erachter de M heeft dat wel. Di
Aan zijn vorige foto te zien, rechtstreeks. Schakelt ook wel mooier als met kabels.
+ nog 1 reacties
Deutz-Fahr Agrotron 130
Laatste 3 reacties (59 totaal)
De nieuwe 130.6 is eigenlijk de opvolger van de 118 uit 2004 en die had ook de korte wielbasis met standaard R24. De oudere 130.7 uit 2004 is de voorganger van de 150.7 uit 2005, beiden h
De eersten met 2012 hebben ook nog ZF vooras, ergens halfweg 2005 zijn ze omgeschakeld. Weet wel niet waarom ze omgeschakeld zijn, van horen zeggen zijn de ZF voorassen toch wel merkelijk b
Aangezien de voorwielen R24 zijn, denk ik de nieuwere met 2012
arno1999
Foto’s
24
Video’s
0
Topics
0
Reacties
116
Stemmen
2.733
Volgers
6
Over mij
Woonplaats:
Gits
Leeftijd:
23jr
Laatst online:
10u geleden
Bedrijven
Ervaring
Ik heb ervaring met de volgende machines:
Merk / type
Waardering
×
Selecteer een afbeelding