Guldner Meerdere - Vermogen verlies Güldner AK8

Beste leden, Onlangs heb ik mijn güldner een beurtje gegeven, hij lekte wat olie (bleek later niks ernstigs te zijn) maar dat zorgde ervoor dat ik een aantal onderdelen ging demonteren. Waaronder ook de cilinderkoppen. -Alles schoon gemaakt -Cilinderkoppen gereinigd -Nieuwe koppakking (koperen ring) -Kleppen gesteld -Verse olie in luchtfilter/carter -Kabelboom bescherming opnieuw gedaan -luchtinlaat gelast (bij de gloeispiralen zaten scheuren en gaten, is van de vorige eigenaar) -Dynamo gereviseerd -Startmotor gereviseerd En alles weer netjes vast. Starten duurde even omdat de dieselleidingen leeg waren, maar voor de rest is het starten geen probleem. stationair loopt hij prima, geen bijzondere rook ontwikkelingen en ook geen rare geluiden. Maar na de eerste 100 meter voelde het toch gek aan, minder vermogen, snel willen uitvallen als de motor moet werken. (ik kon voor de beurt makkelijk een bergje oprijden in zijn 3, maar na de beurt moest ik hem in zijn 2 zetten anders viel hij uit) Wat kan hier de oorzaak van zijn? Gaat om een Güldner AK 8, BJ 1958, motor: 2LK. (luchtgekoeld)

Guldner Meerdere

Guldner Meerdere

GüldnerAK


Foto’s
2
Video’s
0
Topics
0
Reacties
8
Stemmen
2
Volgers
0

Over mij

Leeftijd: 30jr
Laatst online: 2mnd geleden

Bedrijven

Ervaring

Ik heb ervaring met de volgende machines:

Merk / type Waardering