ik ben nog steeds met mijn 480 bezig. nadat ik een poosje gereden had. uurtje of 4 na revisie vond ik dat de motor behoorlijk tikte. en had ik olie/ lekkage bij de koppakkings van cil 1, 2 en 3. en bij cil 1 zag ik ook luchtbelletjes. toen heb ik de koppen er afgehaald. en zag ik ook al waar het tik geluid weg kwam. er zat een boel ruimte tussen de zuigers en cilinder (kantelende zuiger) dat heb ik verholpen door er 4 nieuwe zuigers in te zetten. en cil 1 en 2 heb ik vervangen door 2 opgeboorde cilinders die ik nog had staan. had ik eerst niet gedaan. cil 3 en 4 had ik eerder al laten opboren. nu zitten er 4 nieuwe 116mm zuigers in. ik heb er weer een stuk mee gereden. en nu lekken de koppakkings van cil 1 en 2 weer. daar zie ik ook luchtbelletjes bij de koppakking. ik heb bij het monteren de vlakken schoongemaakt en de groeven schoongekrapt met een mes. zouden die nog dicht gaan zitten?? heb er nu ongeveer een uur of 6 mee gedraaid/gereden. vr gr jacco. ik heb de koppen ook netjes aangetrokken.
Hallo omdat de cilinderkop eraf gaat willen we meteen brandstof en oliefilter vervangen brandstoffilter kan ik vinden op internet maar oliefilter niet weet iemand waar we die kunnen kopen ?
Hallo, Ik ben van plan mn lamborghini r904 op te knappen, Maar hoe maken jullie het motorblok spuitklaar, zoals oude verf enz verwijderen Zandstralen lijkt me geen goed idee vanwege het zand die overal in kan kruipen. En maken jullie het motorblok ook helemaal kaal, of kunnen de meeste dingen.blijven zitten? En weet iemand wat de ral kleuren zijn van mijn lambo? Het motorblok en versnellingsbak is blauw, en de rest is wit/crème. Mvg jelle
Woonplaats: noordwolde Leeftijd: 24jr Laatst online: 10mnd geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: