Hallo, Ik heb een Case International 1246 staan thuis met voorpong. Nu krijg ik deze zeer moeilijk/tot niet in zijn 5de versnelling. Reden: er zit zodanig veel speling op de scharnierpunten van de versnellingspook dat deze tegen de carroserie vooraan zit waardoor hij dus niet z'n 5de kan nemen... Ik heb al eens zitten rondkijken maar vind niet direct stukken om die scharnieren te vermaken. Iemand die me hierbij kan helpen? Alvast bedankt!
Hallo, Ik heb vorige week een front klepelmaaier gekocht voor mijn unimog 406. Aangezien ik mijn aftakas nog nooit echt gebruikt heb vroeg ik mij enkele dingen af: Rond welk toerental zit je op je 540 toeren en bij veranderen van de hendel op 1000 toeren? Hoe kun je weten als je een dubbele koppeling hebt, heb nog nooit met een dubbele koppeling gewerkt dus weet niet goed wat ik me erbij moet voorstellen Achteraan heb ik een tussenbak die de aftakas naar beneden brengt, heb gehoord dat deze niet al te sterk zijn, klopt dit? Alvast bedankt! Gillian
Hallo, Ik ben bezig aan een nieuw opknapprojectje, namelijk een international 1246. Deze reed en schakelde nog goed, totdat ik deze heb afgestoomd... Nu wil hij niet meer uit zijn 3de versnelling komen. Ik heb het gevoel dat het enkel de pook is die vast zit aangezien deze nog steeds goed rijdt en de kleine pook kan ik nog mooi los bewegen en schakelen. Iemand een idee wat het probleem hier zou zijn ? Ga normaal dit weekend eens het dekseltje boven de versnelling open doen om te zien of het probleem eventueel vandaar komt.
Leeftijd: onbekend Laatst online: 1wk geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: