Ik vroeg me af of jullie mij nog meer zouden kunnen vertellen over de case mx serie
Omdat ik zo her en der wat meer klussen krijg in natuur gebieden in Duitsland, overweeg ik om mijn machines af te gaan vullen met Panolin of een andere biologisch afbreekbare olie. (vaak wordt dit dwingend voorgeschreven) Wat me een beetje tegenhoud is dat ik op internet weinig ervaringen tegenkom. Ik ken een vereniging die dat spul gebruikt en die hebben tot nog toe weinig problemen. Een ander ding is de prijs. Het lijkt ongeveer drie keer zo duur als gewone olie. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben en die misschien nog andere merken kennen. Ook tips/opmerkingen waarom wel of niet te doen zijn welkom. Grts. Bouke
Te koop 2x Sterbo bunkerrooier Los van elkaar te koop Btw machines Gele bouwjaar 1991 Groene bouwjaar 1990 Dit seizoen nog mee gerooid Eventueel ook onderdelen
Met dit druilerige weer en in afwachting van een nieuwe remcilinder maar eens begonnen om de ontbrekende stofhoes oo mn 5718 te vervangen. Ik denk dat het gelukt is, maar bij montagen van die 2 helften die rond de veerpoit zitten blijft er een spleet zichtbaar. Dus de 2 helften sluiten niet aan tegen eljaar. Ik zie dat aan dd andere kant dit ook zo is maar wou toch nog eens navragen hier. Is het ook normaal dat er speling zit op de veerpoot in horizontale richting? Als ik de wielnaaf vastneem kan ik de veerpoot in alle richtingen enkele mm's bewegen.
Beste, Zoals mogelijk gemerkt ben ik bezig met het herspuiten/technisch oké maken van onze 1455XL. Nu ben ik bij de remmen aangekomen, waarbij ik de trompetten naar de Case IH lmb heb gebracht om deze te laten voorzien van nieuwe lagers en keerringen. Nu heb ik zelf de remhuizen van de trekker gehaald, waarbij het vermoeden er is dat de remmen op zijn. De handremschoenen zien er nog prima uit, alleen zou ik graag de remmen zelf willen controleren. Heeft iemand ervaring met het demonteren van het huis waar deze inzitten? Bij voorbaad dank
Ik wil op een aantal van mn oldtimer tractoren overschakelen op een nieuwe diesel brandstof genaamd blauwe diesel of GTL Fuel , deze brandstof is helderder van kleur en een stuk schoner tijdens de verbranding , 20% minder fijnstof en 95% minder zwavel , als ik op de tractor rijdt die geen cabine heeft heb ik minder last van de uitlaatgassen probleem ligt echter in de beperkte beschikbare aantal tankstations in Nederland , zo weet ik in Gelderland alleen Shell tankstation Tatelaar Didam , heeft iemand eenkaart van Nederland waar GTL te tanken of weet iemand een tankstain bij je in de buurt , zou t tanken een stuk makkelijker maken.
Hallo Ik heb pas een unimog 406 gekocht. Zoals ik hier zo wat lees en op video's zie. Zouden ze tegen de 70 km/uur moeten lopen. Nu loopt de mijne met moeite 55km/uur de motor draait wel op volle toeren dan. Ook lijkt het dat hij niet echt al zijn vermogen heeft want als je van 5 naar 6 schakeld zonder de splitter dan moet hij veel moeite doen zonder dat er gewicht aan hangt. Versnellingen staan in de grootste stand. Motorremklep staat helemaal open en ondehoud heeft hij pas gekregen. Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt
In 2016 lanceerde ik de huidige versie van TractorFan. In ICT jaren is dat alweer een heel leven geleden. Aangezien ik de enige ontwikkelaar achter de website ben en ik de website van de grond af gebouwd heb zonder “frameworks” of code van andere projecten te gebruiken, is de website geheel afhankelijk van mijn eigen kennisniveau. Daarnaast staat de techniek nooit stil. Er komen nieuwe mogelijkheden bij en verouderde functionaliteit verdwijnt. Technisch gezien loop ik nu gewoon vast in de basis die ik destijds heb gelegd. Om het simpel te zeggen: Wat ik eigenlijk wil is een flatgebouw bouwen, terwijl ik in 2016 een basis heb gelegd met mijn kennis van houtskelet bouw. De afgelopen jaren heb ik weer veel bijgeleerd vanuit persoonlijke interesse en vanuit de ervaring die opdeed bij mijn consultancy klussen. Mijn grootste project loopt in maart vanwege een overname van mijn applicatie af en dat geeft mij weer de tijd en ruimte om te werken aan een nieuwe basis. We noemen het maar gewoon TractorFan 3.0. Eind september ben ik begonnen met het leggen van de nieuwe basis en ik ben inmiddels bezig met het uitwerken van de eerste functies. Eerst moet natuurlijk alles werken wat nu ook al in de website werkt (maar dan beter). Dat is op zich al een hele klus. In grote lijnen zijn mijn doelstellingen: [list] [*]Ik wil de website bouwen waarvan ik wou dat hij bestond: o Een mooi uiterlijk o Zeer gebruiksvriendelijk o Veel informatie o Mooie discussies o Grote foto’s o Grote video’s o Geen Google advertenties o Geen cookie meldingen o Geen popups of verzoeken om toestemming o Geen spam o Een website om dagelijks te bezoeken o Echt iets om trots op te zijn o Ook beschikbaar in het Engels [*]Technisch gezien moet het solide zijn en voldoen aan industriestandaards [*]De website moet mij kunnen overleven. Stel dat er iets met mij gebeurt dan moet iemand anders de website voort kunnen zetten. [/list] Ik verwacht hier ook echt wel een jaar mee bezig te zijn. Mijn doelstelling is dan ook om in september van dit jaar de nieuwe website gereed te hebben. Vanaf deze vrijdag wil ik proberen elke vrijdag een topic te openen met een filmpje van nieuwe functionaliteit op de nieuwe website. Zo blijven jullie een beetje op de hoogte. Ik heb natuurlijk een hele lijst met wensen voor nieuwe functies op de website. Maar ik ben wel benieuwd wat jullie zouden willen zien in een vernieuwde website? Eén ding is wel zeker: een echte app komt er niet. Alleen de website herbouwen is eigenlijk al een manjaar werk. Een app bouwen kan ik zelf niet en het uitbesteden kan niet van het beetje geld dat de advertenties opleveren.
Leeftijd: 21jr Laatst online: 23u geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: