Hallo, Ik heb een Case International 1246 staan thuis met voorpong. Nu krijg ik deze zeer moeilijk/tot niet in zijn 5de versnelling. Reden: er zit zodanig veel speling op de scharnierpunten van de versnellingspook dat deze tegen de carroserie vooraan zit waardoor hij dus niet z'n 5de kan nemen... Ik heb al eens zitten rondkijken maar vind niet direct stukken om die scharnieren te vermaken. Iemand die me hierbij kan helpen? Alvast bedankt!
Weet iemand waar ik een handleiding kan vinden voor het hydraulisch hefsysteem voor een 844 s uit 1980? Na een week de trekker in ontvangst te nemen is de hef er mee gestopt, ik denk iets van een klep wat ergens blijft hangen, voor uit het uit elkaar haal lijkt het me handig om een handboek erbij te hebben. Ik kan op internet alleen maar handleidingen van het chasis vinden.
Hallo tf'ers Ik heb een inter 644, en de hendel bovenop de hefarm (geen idee hoe die officieel heet) is links afgebroken. Ook is dit een iets ander type dan rechts. Bij onze 744 is dit precies hetzelfde verhaal. Weet iemand hoe het origineel zat en waarom dat die afgebroken kan zijn? Alvast bedankt
Ik heb een New Holland TS100 gekocht, echter bij het schakelen in de kleine en ook in grote groep gaat hij er iedere keer uit bij het rijden, in bijna iedere versnelling. ik moet dan gewoon weer de ambriage induwen en dan is hij terug weg voor even maar vliegt er dan terug uit. Iemand een idee?
Hallo, Ik heb voor hobby doeleinden een Renault 53 aangeschaft met daarachter een klepelmaaier voorzien van hamers (Blackstone BL 140). Ik was in de veronderstelling dat een klepelmaaier al snel overal wel doorheen moet komen. Maar ik heb de grootste moeite om mijn hectare aan weide kort te maaien. Ik heb al van alles geprobeerd, verschillende diepte instellingen, naar achter kantelen met de topstang, met en zonder schraper achter de roller, hamers geslepen, etc . Het ding wil gewoon niet mulchen. Zodra het gras meer dan 15cm hoog staat raak alles verstopt. Gras hangt in lange stukken over de roller. De hamers zitten vol gras, en vanaf daar rol ik het alleen maar plat. Het is om te huilen. Nu ben ik er ondertussen achter dat het vermogen van de traktor op het randje is. Of zelfs te laag? Het kan ook goed dat de maaier ronduit slecht van kwaliteit is, of misschien verwacht ik wel te veel? Voordat ik verder ga experimenteren ben ik benieuwd naar jullie mening. Mijn volgende stap zou het vervangen van de hamers door Y messen zijn. In de hoop dat die minder vermogen vragen en beter door het hoge gras komen. Wat denken de experts?
Goedendag, Ik heb een International gekocht, helaas zit er geen typeplaatje op. Op de motorkap staat international 845 echter is het volgens de verkoper een international 844 S(B). Het typenummer recht voorop de tractor is D030268 F034187. Ik begrijp hieruit dat het een franse is en ik weet dat hier weinig over bekend is maar misschien kan iemand mij hierbij helpen? EDIT: Zover ik het op de bekende sites kan zien is zowel de 844 als de 845 met D268 motor uitgebracht, weet iemand hoe je het verschil kunt zien? Alvast bedankt
De as waar de hefarmen aan zit die aan de onderkant door de achterbrug heen loopt heeft 2 lekke keerringen, nu ben ik wel bij de keerring maar krijg deze er met geen mogelijkheid uit, of ik moet m eruit frezen maar dat zie ik niet zitten. In mijn beleving moet het huis waar de keerring in zit er uit kunnen? Kan iemand mij hiermee helpen? Dit gedeelte mis ik in alle boeken
Ik ben de wielkasten van een trekker aan het roestvrij maken, vooral oppervlakte roest, valt allemaal wel iets mee, maar er zijn wat hoekjes en gaatjes waar ik de roest niet goed kan weghalen dus ik moet iets hebben wat daar voor geschikt is. Het hoeft niet heel strak of mooi te worden want je ziet er niks van. Dus mijn idee is om een lekker dikke laag goede verf er tegenaan te klodderen en klaar. Of is het beter een grondverf te doen en dan tektyleren ofzo? Dat heeft niet echt m'n voorkeur want extra behandeling. Ik heb in het verleden wel rustoleum gebruikt maar was er niet echt van onder de indruk. Iemand tips voor een goede verf?
Hallo allemaal, ik heb een International harvester 645 uit Frankrijk. Al een aantal jaar normaal met de hef gewerkt. Nu als de tractor loopt zakt hij heel zachtjes en pompt hij weer een stukje op. Dit herhaalt hij continu. Weet iemand of je dit af kunt stellen of kunt voorkomen? Zit voldoende olie in achterbrug en heb het olie filter vervangen. graag reactie
Woonplaats: Vl-Brabant Leeftijd: 45jr Laatst online: 5u geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: