Onze agrifac eagle heeft af en toe dat de achterwielen van links naar rechts gaan. De voorwielen staan stil maar de waarde van potmeter gaat heen en weer. De achterwielen gaan ongeacht in welke stand de besturing staat van links naar rechts. Ik heb reeds de potmeter van voorwielen vervangen. Door machine enkele minuten uit te laten staan en opnieuw te starten wil het probleem verdwijnen. Heeft iemand hier ervaring mee/ weet iemand hoe dit kan oplossen. In eerste instantie bleek er ook nog een draad van eerder gps systeem afgeknipt uit de potmeter te hangen.
Hallo, wij willen zelf gaan oprapen en aanrijden, wat is een wagen die licht trekt en hoe groot kunnen wij aan met onze trekker a125pk Heb zelf een Lely zien staan aangezien wij de maaiers en hark ook van Lely hebben lijkt mij dat wel wat iemand daar enige ervaring mee ?
Beste, Ik ben studente Elektromechanica en zit in mijn laatste jaar. Nu moet ik een eindwerk maken. Ik heb er voor gekozen om een mechanische en hydraulische versnellingsbak te vergelijken. Ik ben al een tijdje aan het zoeken op internet, maar ik vind niet echt antwoord op mijn vragen. Ik had graag wat meer achtergrondinformatie gehad over de 2 verschillende types. Zoals bijvoorbeeld het jaartal of de periode waarin de mechanische versnellingsbak opkwam, en de periode waarin de hydraulische versnellingsbak op de markt kwam. Of de voor- en nadelen van beide systemen,... Ook vroeg ik me af waarom we steeds meer de hydraulische versnellingsbak gaan toepassen? Met een link naar een duidelijke website ben ik ook al blij! Alvast bedankt voor jullie reacties!
[b]Originele beschrijving[/b] Eind 2024 nam Kotte Landtechnik GmbH und Co. KG alle productierechten, evenals de afdelingen service en reserveonderdelen, over van Kaweco, een Nederlandse producent met een lange geschiedenis.
Hallo,onze trekker heeft 2 dw ventielen waarvan 1 door middel van 2 kogelkranen ook de fronthef bedient.we hebben nu echter een andere wagen voor het vers gras voeren aangeschaft en deze heeft een hydraulische bodemketting.dus 1 ventiel is dus nodig voor de fronthef en de andere voor de bodemketting.de rest van de bediening gaat door middel van 1 slang die ook drukloos gezet kan worden.mijn vraag is nu,moet er een extra ventiel op de trekker gemaakt worden of is er een andere oplossing voor?
In mijn zoektocht naar een vervanger voor mijn John Deere 6530 kwam ik een Deutz-Fahr 6165.4 ttv tegen. Deze staat toevallig bij een filiaal van mijn JD dealer, dus contact opgenomen met mijn vertegenwoordiger. Hij wilde me de trekker wel verkopen, maar volgens hem waren de bakken van deze types niet zwaar genoeg. Ze ruilden op het moment veel Deutz in omdat de gebruikers bang waren voor grote reparaties die tot wel 30000 € konden kosten, volgens zijn verhaal. Verkoop praat of zit er ( een kern ) van waarheid in?
Leeftijd: onbekend Laatst online: 2wk geleden
Keuterboer die voor zijn levensonderhoud in de techniek werkt.
Ik heb ervaring met de volgende machines: