Hij lekt waar een grote schroef in der pomp gedraaid zit .In die grote schroef zit een klein schroefje, voor ontluchting volgens mij. En waar een leiding aan de pomp gekoppeld is met een plat stuk aan de leiding waar een schroef dwars doorheen gaat met aan weerskanten van het platte stuk een ringetje. Het lukt me niet om een foto mee te sturen. groet Hangkey
Beste , Ik begin stilaan ook een beetje de hoop de verliezen in mijn motorblok om hem te lassen. Dus heb ik wat zitten rondkijken naar een motorblok. Fendt 105LS maakt gebruik van de motorblok met als type MWM D226 4.2. Als je dan zijn tegenhanger bekijkt dan zie je dat ze gebruik maken van de D226-4( De S versie) De LS heeft een volledig gesynchroniseerd versnellingsbak ( ik vermoed ook een versnellinsbak van een 300 serie,net zoals de motorblok die wordt ook gebruik in een 300 serie) Mijn vraag is nu: is de LS versie van motorblokken compatibel met de de oudere versnellingsbak van bevestiging ? Als bijlage voeg ik de kenplaat toe als bewijs dat ze hier gebruik maken van een 4.2 motorblok van MWM Alvast bedankt
Hallo. De gelijkstroomdynamo van onze Renault 53 is kapot gegaan en niet meer te redden. Nu zoeken we een andere dynamo..maar het is lastig om een te vinden. De motor die er in ligt is een MWM 325-2 2 cilinder luchtgekoeld. Ook las ik ooit dat er een wisselstroomdynamo op gemonteerd kan worden. Wat moet ik daarvoor doen? Welke dynamo moet ik hebben?
Wie weet hoe de neuslampen aan moeten bij een Renault 681-s?
Leeftijd: 26jr Laatst online: 9u geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: