Beste, deze vraag is al vaker langs gekomen en ik heb ook al deze topics gelezen echter kom ik er nog steeds niet uit. Hierbij mijn vraag. hoe schakel je van lage naar hoge gearing met de 1202? Ik krijg het niet voor elkaar. Welke handelingen en op welke plek doe je dat precies? Ik zag ook op de “versnellingsbak” zit een soort standen schakelsysteem met een soort houder waar naar mijn mening een buis ingezet kan worden om te schakelen. Wat doet deze? Ik kan alleen maar in de achterste en middelste stand zetten. In de middelste stand kan niet gereden worden Het is niet mogelijk om hem in de voorste stand te krijgen.
Beste, Ik ben namelijk op zoek naar het juiste type kop bouten voor een ford 6cilinder een 2704E,(cargo met turbo) namelijk de kopbouten met het rondsel en de kop van de bout in 1 stuk gemaakt. mvg Michaël
Hallo allemaal, Ik was eens even na aan het denken over de verschillen tussen de 8700 en de 9700. Oke, ik weet dat de 9700 een turbo heeft en de 8700 niet. Wel beide de bekende 6.6. Maar zit er bijvoorbeeld nog verschil in qua bijvoorbeeld andere drijfstangen bij de 9700 aangezien deze een turbo heeft? Ik wil dus eigenlijk de kleine verschillen weten tussen de twee. Want als er motorisch weinig verschil is kun je in principe ook gewoon een turbo opbouwen op een 8700 en zou je in weze hetzelfde aantal pk's moeten kunnen halen als de 9700, als er bijvoorbeeld ook geen verschillen zijn in de brandstofpomp zoals grotere plunjers en dergelijken. Hopelijk kan iemand wat antwoorden geven. Alvast bedankt!
Mijn Dexta heeft 5 jaar stilgestaan en wil niet meer starten. Niet via de startmotor en niet door aanslepen. Motor draait wel rond bij starten maar slaat niet aan ook niet met spuitbus quickstart. Bij slepen blokkeren de wielen, ook in hoge versnelling. Wie heeft er nog tips?
Hey, Misschien een domme vraag maar weet iemand waar tekeningen te vinden zijn van hoe een motor van een tw 10 in elkaar steekt? Mn broertje en ik hadden het erover om hem uit elkaar te halen. Hij staat daar toch maar weg te roesten dus er is toch niet veel te verliezen lijkt mij. Groeten,
Ik heb een atlas 1404 maar de motor loopt niet lekker, als je hem start loopt hij onregelmatig, als ik de leiding op de brandstofpomp losmaakt, geeft de laatste leiding geen brandstof. na enige tijd half uur gaat hij goed draaien en geeft hij ook brandstof op de leiding die eerst geen brandstof gaf het vermogen stort ook helemaal in als hij op drie cilinders draait als hij bij gebruik afslaat omdat het vermogen er niet is, en je start hem dan, dan gaat hij op hol. ook als hij zo onregelmatig loopt kan je met gashendel alles doen, maar hij reageert dan bijna niet ??????? Wie heeft gedachte of ervaring met dit probleem.
Ik heb een ford 7700 en wil dat die rond de 40 loopt loopt nu 28 en heb wel eens gehoord dat je de hoog laag kunt omwissellen weet iemand hoe dit zit of anderw manier om hogere snelheid te halen?
Beste tf's Een goede vriend heeft een ongeluk gehad en is nu verlamd aan beide benen. Voor zijn beroep reed hij met een tractor en grondkar. Nu zou hij dat graag terug willen doen. Zijn er mensen in België of Nederland die ervaring hebben erin of bedrijven kennen die tractoren ombouwen voor rolstoelpatienten. Dank bij voorbaad.
Woonplaats: Handzame(kortemark) Leeftijd: 29jr Laatst online: 2wk geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: