We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 774-80.
Er is een <strong>handvol</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 774-80, gezamenlijk zo'n 3.170 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Geen gebruikerservaring opgegeven
Na wat kleine probleempjes opgelost te hebben dit keer een serieuzer probleem
De tractor werd de afgelopen maanden niet stevig gebruikt, maar toen dat onlangs wel een keer moest liep die snel op richting het rood (temp)
Bij controle bleek de koelvloeistof leeg, deze aangevuld en na goed 10 liter was deze weer vol
Een half uurtje met de trekker bezig was dit peil weer gezakt (lucht ?)
Nogmaals aangevuld met een paar liter en daarna leek het goed te blijven
Vandaag met een groepje zijn we gaan sleeën achter de trekker, na een goed half uur werd de trekker weer erg warm, bij controle bleek de koelvloeistof weer foetsie (hoeveel week ik nog niet)
Toen we de peilstok er uit trokken gutste de olie in een redelijke straal er uit, we hebben toch wel enkele liters opgevangen eer de olie weer op peil was
Het vermoeden bestaat dus dat er koelvloeistof in de carter terecht is gekomen
verder onderzoek moet nog volgen
alle tips en adviezen zijn welkom, heb wel 2 rechterhanden maar sleutelen aan auto's en tractoren is niet bepaald van noemenswaardig niveau
Met enige zekerheid vast kunnen stellen dat het olie peil van de hydraulliek te laag is in de tractor (lamborghini 744-80)
Ik heb me in laten fluisteren dat er 10w40 tractor olie in moet, zelf heb ik hier geen kennis van, ik hoop dat er iemand is die me bevestigen kan of dit juist is
Ik heb me suf gezocht naar iets van een peilstok voor de hydraulische olie, niet kunnen vinden
De vuldop heb ik wel gevinden (nu ja dop, het is een bout)
kan iemand mij vertellen waar of hoe ik de oliepeil van de hydraulische olie op een Lamborghini 744 - 80 kan aflezen/peilen
Onlangs kocht ik een Lamborgini 744
Vandaag viel mij op dat de voorwielen bijna aanlopen tegen de moeren
Als je voor de trekker staat, dan staat de bovenkant van voorwielen wat naar binnen (wat vermoedelijk ook de reden is dat ze (bijna) aanlopen
Wat kan/moet ik hier aan doen (het is mijn eerste trekker dus moet nog wel wat leren)
Ik heb vorige week een Lamborghine 774-80 gekocht met motorstoring
toen ik hem lostrok kwam ik erachter dat er geen lagerschaal meer om de krukas zat dus blok finaal af... wat kost een revisie of ruilmotor Mvg Tjerk Edzes