Fendt 611 s
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
genieten zo
denk dat jouw 14 wel een kleinere windmolen heeft
Wat zit er hier voor een op dan? Ik heb een KKK nog wat.
Holset H1C
Die zal wel iets groter zijn, maarja, die turbo zit origineel op die van mij, en het geluid zal er niet minder om zijn.
komt er ook een open uitlaat op dan??
Dat was wel de bedoeling. De demper zit er nu ook met 2 uitlaatklemmen tussen zeg maar, dus je kunt er zo recht stuk buis tussen zetten, en als je hem dan weer origineel wil, is dat zo terug gebouwd.
ja ik heb mijn originele ook nog liggen, kan hem er ook zo weer aanschroeven, ging ook eerst alleen de demper vervangen door recht stuk buis en het rechtstaande gedeelte origineel laten, maar prijs ging toch bijna op hetzelfde uitkomen
met originele demper hoor je hem amper
ja, uitlaat loopt direct naar de turbo
als ik een originele zou hebben zou ik het ook nooit doen hoor maar deze is al te veel aangepast om nog origineel te maken... later wil ik wel nog een originele 610,611,612 en 614 van dit model erbijkopen
weet je nog waar je die foto's hebt gezien??
ja, is altijd wel leuk om te zien
Hebben de 610s/612s/614/s, dezelfde motoren als de 611/612/614 Turbomatic-E?
610s en 611s/612s zijn verschillend, de 614s is dan nog eens verschillend omdat daar standaard een turbo opstaat, maar kzou zelf moeten kijken of de 611s/612s zelfde motor heeft als 611/612, denk dat ze beide een D226 motor hebben, maar de 614 zal ook terug een andere motor hebben vanwege de turbo waarschijnlijk een TD226
correctie: de 610s heeft tot 1976 de D225.6 motor gehad, daarna D226.6. De 611s en 612s hebben altijd de D226.6 motor gehad, en de 614s idd altijd TD226.6
vind ik ook
heb de turbo zelf niet geplaatst en weet niet hoe de aansluitingen hetzelfde zijn als een KKK, denk van niet, want deze turbo is normaal wat groter dan een originele van een 614
uitlaatcollector is aangepast en turbo zit er rechtstreeks op