Kijk, daar heb je H Vrieling (oudleusen ) × met een nieuwe Case IH Puma 200 CVX.. Foto is geplaatst door harald vrieling op 13-01-2024 om 19:58:05, met 127 reacties.

Nieuwe aanwinst

+4
harald vrieling
Kijk, daar heb je H Vrieling (oudleusen ) × met een nieuwe Case IH Puma 200 CVX.
Derkmax
@harald vrieling Heb je ook een foto van het interieur ?
+4
harald vrieling

(klik om te vergroten)

josje
@harald vrieling die beugel in de cabine voor die extra gps scherm laat je die erin zitten.
harald vrieling
@josje ja . Komt ook weer scherm in voor machine s
PieterA
@josje Wel ideaal die hoge beugel; bij ons hangen daar alle externe schermen en bedieningspanelen aan.
+1
Vincerampelberg
@harald vrieling mooie en overzichtelijke cabine!!!
+1
josje
@harald vrieling bij ons heb ik het veranderd met de beugel voor de bedienings kast.
Hierbij als iemand interesse heeft in de originele ik heb er 1 over, met 1 adapter erbij

(klik om te vergroten)

+1
deufi
@harald vrieling prachtige trekker!

Reacties

+1
Fendt926Driver
Leuk trekkertje.
Waarom allerlei verschillende merken door elkaar?
Geeft toch ook verwarring bij personeel dat ze er steeds aan andere bediening moet wennen
+3
harald vrieling
@Fendt926Driver paar jaar verschil en trekker is sowieso anders. Trekhaken zijn sowieso slecht wisselbaar tenzij exact zelfde uitvoering koopt.
Ik kon niet genoeg pks krijgen uit het zelfde model Claas en met fendt had ik nu ook me reden.
Fendt926Driver
Quote Reactie van @harald vrieling:
Ik kon niet genoeg pks krijgen uit het zelfde model Claas en met fendt had ik nu ook me reden.

Ja als je het voor je zelf duidelijk hebt is het ook voldoende.
Heb je vast personeel of soms zzp ers erbij
harald vrieling
@Fendt926Driver sowieso is Claas makkelijk voor losse jongens
+2
harald vrieling
@Fendt926Driver case is eenvoudiger als fendt he
+1
Fendt926Driver
Quote Reactie van @harald vrieling:
case is eenvoudiger als fendt he

Dat kan wel zijn. Ik kon laatst met mijn fendt kennis geen case uit de plek krijgen.
Bedoel meer dat ze fendt onderhand wel kennen en de claas ook.
En nu case erbij leren moeten.
+1
bart99
@Fendt926Driver Vergeten te koppelen vanuit stilstand?😁
Fendt926Driver
Quote Reactie van @bart99:
Vergeten te koppelen vanuit stilstand

Moet dat??
Heb elke knop ingedrukt op de vario hendel als activatie knop
+5
bart99
@Fendt926Driver Jaa vanuit de parkeerstand moet je volgens mij koppelen om weg te kunnen rijden, dan staat er Cp in je dashboard. Ging ik in ieder geval de mist mee in de eerste keer
+1
casejxu
@bart99 klopt! Altijd even 1 keertje en daarna niet weer.
+1
RaHeados
@casejxu tenzij je te lang stilstaat. Dan gooit die m in de P en moet weer met koppeling doen.
bart99
@RaHeados Dat is wel irritant dat die dat zelf doet als je eventjes stil staat
RaHeados
@bart99 je hoort de bak ook janken als je niet vlak staat. Dan valt die in de p en is die weer stil. Beter voor de bak denk ik
casejxu
@RaHeados klopt. Dus altijd vanuit Parkeerstand 1 keer koppeling
+2
Fendt926Driver
Quote Reactie van @bart99:
Jaa vanuit de parkeerstand moet je volgens mij koppelen om weg te kunnen rijden

Dat is toch niet meer van deze tijd...
Lig je nog de hele dag met mestrijden te koppelen.
+1
RaHeados
@Fendt926Driver ach haha zijn er nog genoeg die ook een Zuigarm hebben. Dan is het alleen als je van de stoel af bent geweest de eerste keer met koppeling 😄
+2
Fendt926Driver
Quote Reactie van @RaHeados:
ach haha zijn er nog genoeg die ook een Zuigarm hebben.

Ja en je typt net dat hij zelf in de p gaat staan en je weer koppelen moet...
Dus dan is het afwachten of je wel of niet koppelen moet.
Dus ga je het automatisch steeds wel doen
+1
RaHeados
@Fendt926Driver als je bij de put staat doe je zelf de handrem er op toch? Ik wel in elk geval
+3
Andre150
@Fendt926Driver als je de trekker start dan moet je 1x koppelen. Bij bijvoorbeeld volzuigen van de mesttank gaat hij automatisch op de P. Zolang je op de stoel blijft zitten kan je altijd zonder te koppelen weer voor of achteruit selecteren. Als je de stoel verlaten hebt en daarna weer weg wilt rijden moet je eerst 1x koppelen. Dit is gewoon veiligheid.

Betreft het schakelen met een fendt, voor een loonwerker is dat meer dan vervelend. Maisland af, eerst weer schakelen naar de weg, zodra je terug bent weer terug, bult op bult af, je blijft aan de gang en is pas bij de nieuwste series verholpen.

Bij case is dit nooit geweest en hebben in mijn ogen gewoon een technisch betere, betrouwbaarder bak ontworpen.
+1
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Andre150:
als je de trekker start dan moet je 1x koppelen.

Dat heeft fendt ook.
Startblokkering op de koppeling.
+2
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Andre150:
Zolang je op de stoel blijft zitten kan je altijd zonder te koppelen weer voor of achteruit selecteren.

Dat veranderd de zaak.
+10
Derkmax
@Fendt926Driver ach , je hebt zelfs trekkers die de vario in 2 groepen verdeeld hebben 😉
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Derkmax:
ach , je hebt zelfs trekkers die de vario in 2 groepen verdeeld hebben

Die schakel je haast niet op een dag.
Of ik rij bij huis de hele dag in de veldgroep de mest uit.
Of de hele dag naar veld percelen in de transport groep
+2
RaHeados
@Fendt926Driver met kuilen is het voor de bak wel prettig als je in de eerste groep de kuil op gaat denk ik 😅
Fendt926Driver
Quote Reactie van @RaHeados:
met kuilen is het voor de bak wel prettig als je in de eerste groep de kuil op gaat denk ik

Blijven denken...
Mijn kuilen komen wij niet hoger dan 1.5m hoog.
En dat doet de 926 met 2 vingers in de neus met de rapide of silage wagen in de hoge groep
+2
RaHeados
@Fendt926Driver situatie afhankelijk dus. Niet iedereen heeft zo'n "grote" trekker voor de sillage karren. Zijn er ook zat die met 150-200 pk voor de zelfde kar een meter of 2 achteruit omhoog drukken zo ver t lukt. Dan merk je gelijk dat je in de verkeerde groep staat als de bult stijler wordt
+1
Fendt926Driver
Quote Reactie van @RaHeados:
situatie afhankelijk dus.

Ja maar zo is het op elk bedrijf bij elke trekker en elke persoon anders
+2
J asper
@RaHeados Ook al kom je er wel op in de transport groep, schakel maar mooi naar de veld groep een stuk beter voor de levensduur🙈
RaHeados
@J asper ploeg in de grond merk je ook gelijk dat je nog in transport staat, trekt geen worst van tafel in vergelijking tot de veld groep. Dan wil die tenminste door ipv opgeven met ietsje weerstand.
+1
J asper
@RaHeados Spul kost ook allemaal genoeg, dan kun je er beter zuinig op zijn en een keer vaker terug schakelen.🙈
+2
casejxu
@RaHeados moet met de jxu ook volledige stil staan om groep lager te gaan... anders kom ik de kuil niet op😜😜 maar groepje lager gaat ie gruwelijk door💪
Derkmax
@Fendt926Driver Ah ok, dus je kan gewoon in de transportgroep bemesten ?Je hebt in beide groepen het volle bereik ?
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Derkmax:
dus je kan gewoon in de transportgroep bemesten

Met een 900 serie kun je in de hoge groep prima bemesten.
Hij heeft fors wat over..
In de veldgroep kun je van 0 naar 30
In de transportgroep van 0 naar 50
Derkmax
@Fendt926Driver
Ok duidelijk 👍
+1
J asper
@Fendt926Driver
Quote:
Met een 900 serie kun je in de hoge groep prima bemesten.
Hij heeft fors wat over..

Dus jij trekt die 20 kuubs met bouwland bemester in de tweede groep over het bouwland heen?🙈 Dapper
Fendt926Driver
Quote Reactie van @J asper:
Dus jij trekt die 20 kuubs met bouwland bemester in de tweede groep over het bouwland heen? Dapper

Beter lezen.
Dichtbij in de veldgroep
Verder weg in transport groep.
Bouwland uit de container laden is dichtbij en is veldgroep werk.
Dan voeren 2 transport tanken de mest aam
+3
J asper
@Fendt926Driver Ik weet toch niet dat je bouwland met transport erbij doet. Maar veldkavels gras rij je voor de eerste snee als het nog wat natter is wel in de transport groep met bemesten?
Fendt926Driver
Quote Reactie van @J asper:
Maar veldkavels gras rij je voor de eerste snee als het nog wat natter is wel in de transport groep met bemesten?

Ja gewoon in transport groep.
Gaat prima.
Moet toch altijd met gang bemesten. En niet uit stilstand met bemester in de grond beginnen
+12
arjanvw
@Derkmax nou, wij hebben een 'kleine' Fendt, hele fijne trekker maar dat wisselen van transport en veldgroep is gewoon vreselijk irritant..
+2
Fast Eddy
@arjanvw

Net zo irritant als de koppeling intrappen als je weg wilt rijden. 😂🤣
+2
Derkmax
@Fast Eddy Niet helemaal denk ik.. je staat dan immers al stil. Bij het schakelen van een groep moet je je snelheid eerst aanpassen of zelfs stil gaan staan. Denk dat de meeste varios (verplicht ?) een veiligheid hebben voor het wegrijden.
+7
Fast Eddy
@Derkmax

Er moet iemand wat te zeiken hebben omdat hij een trekker niet van zijn plek kreeg. En dan voorbeelden aanhalen en vervolgens zeggen dat elke situatie anders is.
+2
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Fast Eddy:
Er moet iemand wat te zeiken hebben omdat hij een trekker niet van zijn plek kreeg. En dan voorbeelden aanhalen en vervolgens zeggen dat elke situatie anders is.

Wat is jou probleem nu eigenlijk.
Je wordt nergens in heel het verhaal aangehaald.
Het gaat niet over jou opgehemelde geel groene dingen.
Maar wel halfweg met gestrekt been erin om iemand weer af te branden.

Voeg zelf wat toe aan de discussie.
+1
Fast Eddy
@Fendt926Driver

Als jij dat zo opvat is jou mening.
Daar heb ik respect voor.
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Fast Eddy:
Als jij dat zo opvat is jou mening.Daar heb ik respect voor.

Zal het bij jou reakties ook gaan doen. Kijken of jij het leuk gaat vinden..
+2
Fast Eddy
@Fendt926Driver

Ik weet niet waar jij zo`n probleem van maakt. Misschien moet jij je reacties over het intrappen van de koppeling nog eens lezen. Ik vat jou verhaal een beetje samen. De reacties van de groepenschakeling wuif je weg. Om dat die over jou geliefde merk gaan. En dat jij nog steeds denkt dat een JD fan ben zegt meer over jou dan over mij.
+1
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Fast Eddy:
Misschien moet jij je reacties over het intrappen van de koppeling nog eens lezen.

Jij hebt in de hele discussie niets zinvols toegevoegd.
Het gaat niet over jou trekker
Ik ben niet in discussie met een ander.
We hebben gewoon heen en weer ervaringen uitgewisseld.
Jij gaat mij afrekenen op gewoon verhalen heen en weer.
Waarom nooit bij een ander.

Maar wat jij kunt.
Kan ik misschien ook wel..
Ga het binnenkort proberen.
Maar wel alleen bij jou.....
+5
Fast Eddy
@Fendt926Driver

Welterusten dan maar.
+6
arjanvw
@Fast Eddy 🤣🤣
+2
Deutz-Fahr-Rijder
@Fendt926Driver ach, die moderne koppelingen kan je met je kleine teen indrukken, dus als je het gewend bent lijkt het me een hele kleine moeite.
+1
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Deutz-Fahr-Rijder:
dus als je het gewend bent lijkt het me een hele kleine moeite.

Dat is nog niet bij allemaal zo licht.
Maar kan ook zijn door de botvergroeiing in mijn knie dat het bij mij anders binnen komt.
Op slechte dagen moet ik gewoon niet veel trekker rijden.
+1
casejxu
Quote Reactie van @Fendt926Driver:
Op slechte dagen moet ik gewoon niet veel trekker rijden

Een appje en als ik kan kom ik wel dagje helpen hoor😜👌
+1
Vincerampelberg
@bart99 Komt toch een afbeelding op met een voet?
Valtra man
@bart99 huh? Moet dat tegenwoordig op Case? Heb ik nooit geweten - toch zeker niet op de oudere puma’s
bart99
@Valtra man Geen idee, alleen ervaring met optum en nieuwere puma 160 maar daar moest het wel ja
+1
Jzandbergen
@Valtra man mijne heeft dat ook is van 2012. Is wel alleen als je van de stoel bent geweest.
+2
new holland koen
@Jzandbergen Hier ook inderdaad, maar hoe erg is dat nou.
Nu moet ik wel zeggen dat ik bij ons met een range command sowieso wel vaak weg rijd dmv de koppeling, vooral in de C groep. Gaat toch net wat soepeler.

(klik om te vergroten)

"CP" Bij weg proberen te rijden zonder koppelen
+1
RaHeados
@new holland koen hier doet die dat niet altijd soms kan je hem zo vooruit zetten en hij gaat rijden als je niet te veel gas heeft. Vooruit achterruit kan ook zonder te koppelen af en toe. Ene keer doet die we cp andere keer gaat het lang goed zonder enige melding. Is wel electro command in onze tsa dan.
+2
new holland koen
@RaHeados Dus jij wil zeggen dat je de koppeling in moet trappen om van vooruit naar achteruit te schakelen? Wist niet dat dat ook nog een optie was. Bij onze 7840 hoeft dat al niet als je de knop indrukt op de vooruit achteruit hendel. Voorheen bij de tm en bij t6030 kan je ook zo zonder kopelen omkeren.
Bij Fendt turboshift wel (als we dan toch bezig zijn). Lekker koppelen de hele dag om van vooruit naar achteruit te schakelen, super😜
+3
T60401
@new holland koen Het moet niet maar bij sommige werkzaamheden doe ik het ook. Als je met grasmaaien hem gewoon van zij vooruit in zijn achteruit gooit. Heeft het linker achterwiel er een berg grasmatten uitgespit.
new holland koen
@T60401 Oh ja dat is zeker zo! Op het bouwland of met harken doe ik zeer weinig met de koppeling. Maar inderdaad met maaien bijvoorbeeld gebruik je hem de hele dag.
+1
Deutz-Fahr-Rijder
@new holland koen ik hoor het al, het is hoog tijd voor een autocommand.
+1
new holland koen
@Deutz-Fahr-Rijder T 7.225 blue power met autocommand, dat zou wat zijn...
+2
J asper
@T60401
Quote:
Heeft het linker achterwiel er een berg grasmatten uitgespit.

Van voorjaar niks geen last meer mee😜👌
+2
RaHeados
@new holland koen met harken wel. Anders gaat die door de koppeling en dan een klap dat je achteruit vliegt. Dan hou je 1400-1500 motor touren. Met mengwagen doe ik vaak wel koppeling zelf om er meer gevoel bij te krijgen ipv dat die in eens om slaat. Op t bouwland kom ik bijna niet met onze blauwe en op gras spit je idd de zode open als je niet uit kijkt of hij slaat bijna af in te hoge versnelling als je niet uit kijkt 🫣.
Voordeel van die autocommand/cvx is dat ding is zo langzaam met vooruit achteruit wisselen dat je nooit de koppeling daar voor nodig hebt haha
+2
new holland koen
@RaHeados Ieder nadeel heeft zn voordeel😜
+3
Valtra man
@new holland koen zoals in elke discussie: de groep die het gewend is vindt dat meestal niet erg. De groep die er 0 ervaring mee heeft beeldt zich in hoe vervelend het is ☺️ een recept met gegarandeerd 100+ reacties .
+2
RaHeados
@Valtra man foto's met nieuwe aanwinsten doen het wat dat betreft altijd goed in zulke discussies 😄
brauheist
@bart99 is het niet meer dat als je de rem ingedrukt houd die niet naar p gaat?
bart99
@brauheist Durf ik zo niet te zeggen
Valtra man
@brauheist tja, altijd remmen bij stilstand.. Dat wil je toch ook niet.. het kon haast niet simpelder als in de oude cvx: tikje vooruit geven en gas. Alleen ook daar was het op den duur irritant (vooral het jankend geluidje erbij) dat ie steeds weer z’n transmissie stilstand ging zoeken na tiental seconden.
brauheist
@Valtra man enkel je voeten op de rem klein beetje ingedrukt was genoeg.
Altans bij de new holland auto command dacht dat dat zo goed als hetzelfde was?
+7
Derkmax
@Fendt926Driver
Hij kan nu wel mooi vergelijken en de tf ers op de hoogte houden 😀
Fendt926Driver
Quote Reactie van @Derkmax:
Hij kan nu wel mooi vergelijken en de tf ers op de hoogte houden

Ha ha..
Die zit!!
+1
GerbertXL
Mooi man, erbij of eentje een trap gegeven?
Fijne trekkers die grote puma's.
harald vrieling
@GerbertXL Fendt 820 weg
Ruben-Wind
@harald vrieling 820 had al veel uur? Waar ingeruild?
harald vrieling
J asper
@harald vrieling Je 820 staat hier heel erg kort bij ofniet?
+1
harald vrieling
@J asper best wel
J asper
@harald vrieling 👍🏻👍🏻 Dacht al vanmiddag volgensmij komt me die bekend voor.
+2
Fast Eddy
Mooi formaat trekker voor het loonwerk. Veel plezier ermee.
+2
casejxu
Mooi hoor! Strak ding en veel werkplezier gewenst!
+2
worteljcb
Plaatje van een trekker wel hoor!
+2
Derkmax
Prachtige allround trekker. Veel succes met de trekker !
Derkmax
Redelijk vergelijkbaar met
je Fendt 724 denk ik ?
+3
harald vrieling
@Derkmax vermogen en afmetingen wel
+2
T60401
@harald vrieling 3 voor de prijs van 2.
+1
Vincerampelberg
@Derkmax een puma is veel beter gebouwd voor transport vind ik heb met beide merken ervaring...
+2
arjanvw
Prachtige trekker! Veel plezier gewenst! Een Axion 830 zag je niet zitten?
+2
harald vrieling
@arjanvw weer een stuk groter he . Prijs technisch dan ook minder interessant.
Ik was eigenlijk een Claas 680 nodig 😅
Al heb ik horen zeggen dat Claas met een 700 serie komt.
arjanvw
@harald vrieling de Axion is idd een grote trekker. Haha! Ja een maatje tussen de 6 en 800 zou mooi zijn. De 724 bevalt nog wel goed?
+4
harald vrieling
@arjanvw ja heel goed . Maar is ook niet onverwoestbaar.
Nieuwe fendt is gewoon onbetaalbaar in simpel werk
+2
arjanvw
@harald vrieling dat is zeker waar. De nieuwe (one) zit daar gewoon teveel voor op en lastig even snel uit te leggen. De nieuwe Case is ook een comfortabele trekker met stille cabine.
+2
casexl956
Nette trekker,
Heb dezelfde , exact een jaar nu 1500 uur en 29000 km gebolt en zeer tevreden over qua verbruik en rijcomfort .

Veel succes alvast
huub
Quote Reactie van @casexl956:
nu 1500 uur en 29000 km

Wat doe je ermee dat je zoveel km's maakt😵
+2
2850Johndeere6R
Mooie aanwinst 👌🏽
+3
Vincerampelberg
Goeie en mooie aankoop is prijs kwaliteit heel goed tegenover een Fendt veel duurder is en je daarvoor niet minder problemen mee kan hebben.
+6
new holland koen
Prachtige machine!
Ik geef je groot gelijk om een beetje verder te kijken qua merken, wordt je nooit stommer van. Ieder merk heeft zijn voor en nadelen dus je kan overal wel wat aan afkraken als je wil.
+2
harald vrieling
@new holland koen ja overwegingen maken.
+1
Fast Eddy
@new holland koen

Mooi gesproken.
+6
casejxu
Quote Reactie van @new holland koen:
Ieder merk heeft zijn voor en nadelen

Het merk is ook niet belangrijk. De poppetjes die achter je aan rennen zijn belangrijker
+3
johndeere6230
@casejxu

Kun je beter een keer vaker een (goedkopere) nieuwe kopen en zonder stilstand draaien. Hou je die poppetjes ook beter tevreden. En op de bediening en vering na zijn die cnh gewoon goede betrouwbare trekkers ondertussen. Kun je je prima mee vermaken.
Andre150
@johndeere6230 wat is daar mis mee dan?
+2
johndeere6230
@Andre150

Voorasvering is niet over naar huis te schrijven en vind de flippers/ rijhendels/ vooruit/ achteruitschakeling het toch allemaal net niet. Als je op een fendt of JD stapt is het het allemaal wat fijner in bediening en comfort, die zullen wellicht wel weer andere tekortkomingen hebben
+4
harald vrieling
@johndeere6230 ja dat zijn verbeter punten. Daarom hebben ze ook weer een nieuw model. Der is altijd wel wat.
+2
Andre150
@johndeere6230 wij hebben een goede dealer die dit netjes oplost. Daarna nooit weer klachten over de flippers. De hendel onder het stuur mag idd wel wat fijner.
+2
Valtra man
@Andre150 ik snap niet zo goed waarom Case steeds weer die vooruit/achteruit hendel veranderd. In de Maxum was ie rond, in de MX vlak, in de CVX/CS dan klein en vierkant, de MXM was vlak maar ‘viel’ niet in z’n stand. De Puma’s hebben weer een andere variant.
Ik apprecieer erg aan Valtra dat ze heel veel zaken hetzelfde proberen te houden, oa de F/R shuttle heeft meer dan 20 jaar dezelfde look&feel gehad.
+1
arjanvw
@Valtra man veranderingen hebben ook te maken met invloed van de andere merken toen de 3 clubjes samen gingen. De cvx en cs was een rode Steyr, de mxm een rode NH TM. De oudere maxxum was een échte Case en nu zullen ze inmiddels wel hun eigen identiteit hebben binnen de cnh groep.
+2
Valtra man
@arjanvw hoeveel moeite had het geweest om elke kleur z’n vaste herkenbare elementen te geven 🙂.. Dat aspect, die herkenbare identiteit hebben ze bij CNH nooit echt goed begrepen mijn inziens.
+5
inter fan
@Valtra man Heb wel eens gehoord dat CNH enorm goed is in de kostprijs laag houden. Allemaal dezelfde onderdelen is dan natuurlijk vele malen efficiënter.
Persoonlijk nooit zo gestoord aan de hendel, vooral het lange nadenken was vervelend. Maar sinds ik op de nieuwste T7.300 en T7.340 heb gereden ben ik er van overtuigd dat ze een enorme stap hebben gemaakt in de transmissie. Naast dat deze al erg betrouwbaar was is hij nu ook een stuk soepeler en directer.
Valtra man
@inter fan tja maar in de maaidorsers doen ze het dan weer niet 😊
+1
Vincerampelberg
@Valtra man die vooruit/achteruit hendel bij een Puma is nu zo omdat ze die hetzelfde gemaakt hebben als in new Hollands. Denk ook niet dat bij zo een oude maxxum of mx serie het erg is dat het verschillend is, meestal als die het niet meer doen is het niet door de hendel zelf maar door iets elektronisch of nog iets anders
+2
TTolner
@Andre150 Die mannen hebben uitstekende service.
+1
Vincerampelberg
@johndeere6230 Is nu sterk verbetert tegen over de eerste puma's en vind het wel heel handig heb al duizende uren met zo een gereden
+1
casejxu
@johndeere6230 klopt. En voorasveerring niet zo opgevallen maar de flippers wel idd... vooral de zweefstand. Als is dat bij de JD flippers ook goed doorduwen. Al voelen die wel iets degelijker aan👌
josje
Die beugels voor de veren van de maaiers. Zelf gemaakt of kun je dit via case krijgen, bij ons was dat toen nog een drama om daar iets voor te krijgen.
harald vrieling
@josje orgeneel
+1
joozt
Prachtige trekker! Helemaal nieuw? Of jong gebruikt? Veel werkplezier ermee!
+1
harald vrieling
@joozt nieuwe
+1
Valtrapowerr
Schitterende trekker! 👍🏻
+1
newholland6640
Prachtige trekker hoor. Veel plezier ermee! Bij wie komt ie vandaan?
+1
caseboy
Proficiat met je nieuwe aanwinst en veel werkplezier ermee. Is een mooie trekker. Is dit je eerste gloednieuwe trekker of heb je die Claas ook gloednieuw gekocht?

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case IH Puma 200 CVX ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!