Foto van een New Holland Interieur, bezig met poseren. bak in open positie en zakken.. Foto is geplaatst door eddyscania op 20-11-2009 om 04:43:05, met 36 reacties.

New Holland Interieur

eddyscania
Foto van een New Holland Interieur, bezig met poseren. bak in open positie en zakken.

Reacties

Wardcase
Bij een case maxxum hebben ze dat veel makkelijker gemaakt de handgas en de powerschift knoppen in een en de H-L rechts langs het beeldschermpje zodat hij nergens voor in de weg zit, als deze hendel van de NH in zijn H staat dan zitten de knopjes van de powershift ook te ver weg
me
Ward ga aan het werk ! .. dat geouwehoer !
huub
@ wardcase, en daarom zitten bij een NH er ook knopjes voor de powershift in de zijstijl 😃
Wardcase
Ja dat klopt die zitten bij case ook maar die zijn bij case er voor mochten de knopjes uit vallen op de handgashendel
huub
Gebeurt dat zo vaak dan??
Wardcase
Nee stel dat. maar het is een beetje onlogies gemaakt bij NH
TLA-TSA
Ehm als je em bij case op volgas hebt staat ie toch ook ver weg??? trouwens gewoon niet in lage groep zetten, gaat koppeling alleen maar bokken
Wardcase
Bij volgas zit ie wel wat verder weg maar niet zo ver als bij NH in zijn hoog
TLA-TSA
Daarom gebruik ik ook bijna alleen meer knopjes in de zijconsole
grondverzetter
Je moet ook andere bediening nemen jonge jonge, grote soeplepel dr in.. en neem anders een full powershift bak haha
Mengeledriver
Gewoon dikke multihandel in de armleuning, dit lijkt me niet echt wat.
eddyscania
Is ook niet mee te rijden..........
De multicontroller van case/steyr werkt gewoon beter
tractorfan.nl/picture/88339/
TLA-TSA
Ziet er wel beter uit ja fendtensteyrrijder. beter kun je gewoon 1 met Power Command kopen.
Rij zelf wel eens met TS 100 A, ook met zo'n bak zoals hier op de foto. valt best te rijden, gewoon niet in lage groep zetten en em oefen van 12 naar 13 😄
Boswachter
Als ik een keer op de T6010 Plus rijdt gebruik ik zoveel mogelijk de Automaat stand. Anders blijf je met die knopjes aan het drukken..... 😛
Maar wij hebben een 16x17 bak met 50 kmh uitvoering maar ik kan niet zeggen dat dit alles is...
bert8210
@boswachter, wat is er mis met de 50 km/h uitvoering? want ik zo een wel zitten 😄
Boswachter
Moet je wel een zes cilinder hebben dan want een T 6010 is te licht met 50 kmh uitvoering.
Motor trekt het niet is te licht.
bert8210
Ja maar het zou om in de eco stand te rijden zijn, bv 43 km/h, trekker mag ook niet te veel gaan wegen enz. zijn er anders problemen ofzo?
Boswachter
Met losse trekker rijdt de T 6010 52 kmh per uur maar zodra er een kipper achter hangt komt ie niet verder dan 45 a 46 kmh per uur. En neemt het diesel verbruik schrikbarend toe.
eddyscania
Dat probleem ken ik ook, zodra ie moet werken slurpt ie op een goeie dag 220 ltr diesel weg.
onze fendt met het zelfde werk 160ltr.

ik had de mogelijkheid om ze allebij voor een schijveegg te zetten op de zelfde plak.
Mengeledriver
Zohw, dat zijn verschillen.
Boswachter
Als de T 6010 12 uurtjes moet maaien met de maaicombi Kuhn 2.80 voor en achter 2.40 zonder kneuzer moet de trekker twee keer getankt worden in het veld..... afgelopen zomer al een paar keer voor gekomen....
jehan
Hoe groot is de tank bij jullie daniel
Boswachter
Van de T 6010 140 liter. Maar ik krijg het idee een beetje dat de motoren van de T 6010 en T 6020 te ver zijn terug gedraaid i.v.m. emissienormen. En de versnellingsbak zwaar trekt.
jehan
Mag ie helemaal leeg getrokken worden of moet er wat in blijven voor retour diesel wat gekoeld moet worden
Boswachter
Een gemeente bij ons in de buurt rijdt met een Fendt 312 vario en een ander trekker merk :-D(zelfde pk klasse en gewicht) en daar had de Fendt ongeveer 1100 liter diesel per jaar minder nodig dan het andere merk om hetzelfde werk te doen.......
jehan
En vergeet het rechter voetje niet daniel
Boswachter
Ze hebben van beide trekkers een jaar lang precies het brandstofverbruik bij gehouden en kwam dit er uit als resultaat.
Maar dit zijn echt grote verschillen....
Boswachter
Grote verschil komt door de vario Jehan
Boswachter
Tank rijden we nooit helemaal leeg Jehan.
guy
Een NH heeft zowiezo al een grotere motorinhoud of een fendt he. Zolang het diesel van de baas is? Who cares??
Boswachter
Mijn baas heeft deze uitslag ook gezien en schrok van het grote verschil.
guy
Tja...
Mengeledriver
Maar soms wil niet iedereen het geloven
woutkuiphuis
@eddyscania

Quote:
is ook niet mee te rijden..........

met deze NH ?
stel je niet aan is prima mee te werken je moet aleen even kijken hoe je alles het gemakkelijkst bedient .

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de New Holland Interieur ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!