Deutz-Fahr Agrotron TTV 7250
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron TTV 7250 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Tis en blijft SDF dus veul kan t ok nie zijn. Die 8165 is sws degelijker!
gelukkig nie haha. En tsja echte kwaliteit geloof ik dus ok nie da t kan zijn
Je mag er wel van uitgaan, dat een SDF uit het topsegment van nu toch wel beter in elkaar steekt, dan een SLH van 25 jaar terug, hoor
Sorry Sjoerd, maar als ze toen al z'n bagger maakte, dan heb ik der nu NOG weinig vertrouwen in baba. Achterbruggen waren niks, cabines waren niks. Ik snap niet dat er mensen zijn die zoiets nog zouden kopen na dat...
Cabines, motoren en achterbruggen van de Agrotrons zijn echt Duits, dus niet te vergelijken met die Lambo van jullie
Echte Duitse degelijkheid, waar Steyr ook het nodige van gebruikt.
Schnitzels, vind ik altijd nog lekkerder dan spaghetti.
Tsja ik weet dat niet, maar SDF spreekt mij totaal niet aan. En qua prijs kan hij niet uit, te duur en kost meen ik teveel brandstof.
Ik associeer het met SDF. En aangezien wij vroeger een Lamborghini hadden....
ZF heeft de 760 ook, das wel goed. Maar wat onder die Same's zit is meen ik geen ZF
De Agrotrons (welke kleur ook) hebben wel ZF-transmissies Alleen de negentrapspowershiftbakken zijn Same. Agrotron L serie is dat meen ik. De transmissie lag al in de Same Titan en Deutz-Fahr AgroStar 6.71/6.81
En wat voor achterbrug zat er onder een Lamborghini 874-90? Als ze die nu nog gebruiken weet ik zat. IK hoop ook dat er heeeeeeeel veel aan die cabine is gedaan.... Spontane ontbranding.
GrandPrix LS/Prestige B?
SLH 20+20 of 40+40 (hooglaag?). Dat is een transmissie, die sowieso niet in de Agrotron is gebruikt.
Ik weet niet wat voor problemen jullie er mee hebben gehad? Maar als die gangbaar zijn, zal Same/Deutz-Fahr ze wel aangepakt hebben? De cabinebasis is er ook al niet meer.
Transmissie deed de 3 het niet meer. Was een Grandprix. Maar de achterbrug was slecht en in de laatste levensjaar 2 keer achterbrug kapot gehad....
Ik ben er niet bang voor, dat (ALS de bakken er nog zijn!) de bak inmiddels sterk verbeterd is...
Ik wil t nog nie op stoep hebben. Idem met Zetor e.d.
Waar ben je bang voor?
In principe voor wat er al ooit eens is gebeurd
Een zetor van 100PK die 4 ton woog vroegen ze evenveel voor als onze Profi van 100PK en die weegt 5,2....
Das eigenlijk niet eerlijk he... Zelfde als de Islam verachten, omdat er toevallig een paar handige sprekers wat lopen te roepen...
welke trekker bedoel je dan?
Nee het is niet eerlijk, maar iemand die op een kinderdagverblijf heeft gewerkt en daar kinderen heeft misbruikt, die sta je zoiets toch ook niet meer toe :?
In theorie mag diegene dat niet nee.
Maar waar ik op doel: je moet bijv Bin Laden verachten, niet zijn familie of geloof.
Ik veracht al dat grei. Kijk ik neem aan dat de prijs niet zo zal zijn dat het echt concurrerend was met Steyr. Eigenlijk was geen enkel merk dat.
Goeie muziek op de 94.5 of was jij dat niet??
Slecht geslapen ofzo? je bent aardig je gal aan het spuwen! volgens mij vindt jij jzelf een beetje benadeeld door die Lamborghini van vroeger, en nu kat je alles wat er mee te maken heeft af! beetje apart niet?
Nee hoor, zal allicht wat van die techniek inzitte. Ik zeg gewoon wat ik eerst dacht. En dat andere daar zo op in moeten gaan. Tsja dan geef ik mijn mening ook hard. En ja dat is meteen duidelijk. Het was bagger, en of het verbeterd is? Dat weet ik niet. Maar ik weet zeker dat ik er niet op ga rijden.
Je kan het niet echt met elkaar vergelijken he
Ik neem aan, dat als Same en Lamborghini zoveeel gelijk zijn, dat dat ook wel bij DF een hoop Same onderdelen in zouden zitten.... Zo aan jou reactie te horen niet?
Nee, Nagenoeg zijn de Agrotronnen allemaal duitse makelij, en worden ook gebouwd naar de duitse maatstaven, de voorassen zijn Van Carraro, de Transmissies van ZF, er zijn een paar types waar een SDF eindaandrijving in gemonteerd is, en de nieuwe 5 serie is wel een Trekker uit SDF componenten, maar wel gebouwd naar de duitse maatstaven
Hmm dan zal het toch goed zijn. ZF is goed, Carraro meen ik ook. SDF vind ik minder maar dat is mijn mening . Dankuwel voor deze informatie. De CVT bakken in de oude TTV's waren volgens mij wel goed
Die CVT bakken zijn ook ZF he, en de eindaandrijving die daar achter gemonteerd zit, zijn Van SDF, maar daar hoor je eigenlijk weinig problemen over
Dan zullen ze wel verbeterd hebben sindsdien. Want ik heb zo gehoord dat wij niet de enige waren met die problemen met Lamborghini
Daarom rijden wij ook altijd nog Deutz, en geen lamborghini haha
Haha, daarom gingen wij al niet eens naar Deutz kijken. We hebben gekozen voor een merk+dealer waar we ons goed bij voelen. En wij hebben goed gekozen. (in vergelijking dat de Profi zwaarder is als een JD en Zetor, en net zo duur als beide) heeft ons pap gekozen voor een Steyr. Waar wij goede ervaringen mee hebben
Daarom, en als je een goed gevoel bij een dealer hebt, daar gaat het uiteindelijk om
Tsja een goed gevoel totdat de rekening komt :lol:
Ja, maar dat zal bij alle merken wel zijn!
Weet ik niet, bij Deutz ook dan ?
Nee joh, daar krijg je elke maand geld terug
Heb zelf met één van de eerste TTV's gereden, een 1160, net geen 4 jaar oud, 2500 uur, automaat ZF, total-loss. kosten 25.000 euro.
Gelukkig was hij goed verzekerd.
Hoorden later van de dealer, dat dit euvel wel meer voor kwam, daar stond ik dan, op de in aanbouw zijnde parkeerplaats ziekenhuis Boxmeer.
TTV is Steyr CVT
Een Deutz TTV 1160 is nog geen Steyr in Comfort,
pas op jij, geen rare praat doen.
Zit een Steyr CVT onder. ZF heeft die techniek van Steyr gekocht
En dat die bak stuk ging, was niet alleen bij Deutz
Steyr S-matic is toch ZF CVT?
Ook dat is algemeen bekend,
Klopt, helemaal die eerste hadden dan ook helemaal niets met Steyr,
was nog de pure ZF transmissie.
zie @robdeutz104
Je hebt bij ZF 2 CVT's, je hebt de ZF Eccomm, en de ZF/Steyr S matic
De S-matic is de betere of?
Ah zo
Ze zijn allebei goed, en voor verschillende vermogensklasse
Maar ik hoor hier al meer gezeur met die bakken
Wij rijden ook met de TTV's, we hebben er 4 lopen, en eigenlijk geen klagen, ze gingen eigenlijk meer stuk in de John deeres
Mark, dat is die TTV 1160 waar wij het onlangs over hadden, rijdt nu rond in Ledeacker.
A3
Ohw zo, Maar alle 4 met S-matic of Beide transmissies?
Ik wou dat nog navragne, heb jij dat nagevraagd? Staat die tank nu continu voor een giertank?
Nee, alleen met de ZF Eccomm
Hoeveel uren hebben die tractors nu ongeveer?
Ben nu toch meer in mijn element, met de Steyr Profi 6125
( zie links mijn Profiel)
de oudste staat bijna op 11000, de tweede op bijna 8000, de derde op 3000, en de 4e op bijna 1000
Zou het niet weten, heb daar geen contact.
Zo 11000 is wel veel, haast toe aan een nieuwe of ?
Tenminste als die int leker int loonwerk rijdt, is dat daar ja . Die hebben zn TTV
Nee, trekker blijft nog wele ven, rijdt nog veel ste lekker
Pas als dat minder wordt mag die weg ?
Ja haha, heb er pas nog een nieuwe stoel ingezet, dus kan die nog even
Nieuwe Grammar ? Ik wou de Profi ook naar 11000 uur helpen. Dus nog maar 18 jaar geduld
2060,9
In 1 maand toch 30 uur
tractorfan.nl/picture/730158/
Onder de ene zit 650, en de andere 710 38