We willen nu een holle pijp op onze 310 vario zetten
in plaats van de gewone uitlaat met demper
aleen krijg je hier nu vermogenverliest of juist meer vermogen van of blijft alles het zelfde
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ja zo'n trekker heeft wel een turbo ja
maar als ik een hele dag moet frezen ofzo dan maar wel ff de normale pijp erop
als een 2 takt teveel compressie heeft, loopt het blok juist slecht, en barst het blok als je pech hebt..
maar das zonder pijp maar met pijp word het nog mooier lijkt me dan hoor je dik grommen in die pijp maar hij lijkt wel veller maar waarom heeft hij die motor tegendruk nodig
maar volgensmij moet het zo ook wel kunnen. zie het namelijk wel vaker
Het geeft een bult kabaal , maar of de buurt er op zit te wachten is een tweede
maar die commonrail week niet pcies
haal je dan gewoon heel die pijp eraf?
@mengeledriver, weet je toevallig ook of het iets uitmaakt voor de motor? zoals vermogenverlies bij commonrailmotoren?
MX `en schijnen ook machtig te brullen.
maar er zit zeker wel een demper in die pijp waarom maken ze hem anderz zow dik en is hij best zwaar en hij is zeker niet hol
maar las het goed is zit er ook een demper bij de motor ja en een in de uitlaat maar met of zonder scheeld een hoop maar jullie horen het vrijdag want dan is die als het goed is klaar
tractorfan.nl/picture/205687/
de demper valt er wel vanaf te halen denk ik, maar verder moet je er niet te veel aan veranderen denk ik. het zal we het beste zijn zoals het nu is.
die 8 pk worden nu dus opgeslokt in weerstand van beide. zelfde geld dus ook bij een trekker. die zal een paar pk meer krijgen als er geen demper meer in zit!
tis niet op de pk noukeurig maar een kath vraagt normaal zo rond de 5 a 6 pk.
en opzich rijden met een holle pijp kan wel onder zware belasting. denk dat het met trekkerslep toch wel genoeg bewezen is (wel van korte duur) maar ik kan met de trekker ok wel is een dag cultiveren met een holle pijp zonder dat er een klep uitvliegt
Fronthef eraan, en maaien maar!
De sensor meet volgens mij voor de turbo om zo uitlaatgassen terug de inlaat in te laten stromen door een EGR klep.
Niet lassen aan de uitlaat als je deze aan't passen bent op de flenzen. Op de trekker passen en naast de trekker lassen.
martijnsteyerdriver die staan op youtube en op tf van de 310 zonder pijp voor de kuul