We zijn er weer!

Harde schijf kapot! Koste een hoop zweet, irritatie en hoofdbrekens, maar de hele server is nu opnieuw geinstalleerd.

De laatste backup die ik terug heb kunnen zetten dateerde van 20 mei. Helaas zijn alle foto's, reacties en video's van daarna verloren gegaan!

Deel dit topic

Reacties

hermanjohndeere
Mooi dat het er weer is, heb het erg gemist.
TurnMeLoose
Zo dat is jammer! Maar ja kan gebeuren.. alles gaat eens kapot! Dit is dus een tijdelijke noodoplossing ? 😄
TurnMeLoose
Aah hij is weer helemaal terug, knap werk Tinus
Tinus
Ja. Deze harde schijf zal het op korte termijn waarschijnlijk wel begeven. We kunnen eerst weer even verder!
ford8630power
JAAAAAAAA, ik lag al trillend op de bank, kreeg geen hap meer door m'n keel, maar gelukkig, ik kan weer verder leven. Hahaha
De MF man
Goed bezig hoor tinus ze zegge ooit kan de beste overkome en dat zal nu op dit gebied wel gebeurt zijn;0
Jeffrey-Deutz
Weer op naar de 200000 foto's
Shrekkie
Nou Tinus knap gedaan! Pfff begon al te trillen op de bank
landbouw
Ja kvon het spijtig maarja daar kan niemand iets aan doen hopen dat die andere schijf het lang houd 😃
hermanjohndeere
Je kunt alleen nog geen foto's oploaden, of was ik weer te snel 😃
landbouw
Oef terug 😄 maar nog niet voledig denk want als ik tussen mijn foto's wil kijken saan er geen in 😞 en de titels van de foto's zijn ook weg nog veel succes 😄
FENDTfarmer
Top tinus!
Siebenga
Tinus lees je pb es
Koe
Haha, dan kan ik opnieuw beginnen met mij foto's te verwijderen 😛 maar top werk! k weet uit ervaring hoe kut het is als die gegevens weg zijn 😛
FENDTfarmer
Ik kan juist weer aan het plaatsen gaan 😃
Jeroen1988
Haha ja
FENDTfarmer
Echt lekker werkt alles nog niet. zie in de topiclijst dat er gereageerd is maar zie hier geen reactie
fendt-vario
Gadver dat is balen :?
TurnMeLoose
Jij ook al Ronald, ik ook niet, maar dat heb ik al gemeld bij Tinus..
fendt-vario
Balen
maartendankers
En ik kan me leeftijd etc. niet veranderen 😛. heb ander profielplaatje in 1x :S
FENDTfarmer
Opnieuw aanmaken 😉 zoals er gezegt werd door tinus vanaf 20 mei is alles foetsie. zo moelijk is dat toch niet te om te snappen..
Stefan-drenthe
Mooi dat die weer doet maar hoe kan dat nou ??
Harde schijf gaat die zomaar kapot . Zijn der geen manieren om dit te verkomen ?,,,
fendtfan4life
Er zijn een heleboel profielen verdwenen hoor
110-90pwrr
Topic's en foto's vol dom gezeur weg, mooie manier om op te ruimen tinus 😃 😉 haha, nee serieus, kan gebeuren... Moet nu even bedenken welke foto's ik weer moet plaatsen...
Fendt-Niels
Nee maar er is toch nog genoeg foto's voor die 20e mei en mijn profiel is ook weg en een klasgenoot die hier al langer zit ook? en jij staat er nog wel gewoon @Fendtfarmer?
TurnMeLoose
Voor sommige wel Ronald.. 😉
job nummer 2
Ik kan helemaal niet meer inloggen 😞
Wt Huitema
Volgens mij gaat er iets niet goed
Kosak
Sund bij mij is ook alles van me profiel weg
FENDTfarmer
Jij kunt wel inloggen! anders kun je ook geen reactie plaatsen job 😃
job nummer 2
Jaa haha
op job nummer 2 wel

maar gewone job niet meer
fendt820variotms
Hahaha!! mijn profiel is anders geworden!! ik ben ineens 39 jaar 😃 gelukkig kunnen we dat allemaal veranderen. blij dat hij er weer op is!!
HOOIJMAN
Strak wark
veeboertje
Ik was alweer helemaal van streek !!!
MFBOERUHHH
Ik ben ineens 39 😄
den-belles
Wat met mijn profiel is gebeurt snap ik niet, plots ben ik 39 en heb een autospiegel als avatar, snap niet wat crash van server daarmee te maken heeft 😛
stoker
Sneller dan ik verwachte, denk duurt wel een paar dagen. goed werk.
maar ik kan alleen maar de eerste pagina met reacties lezen.
boerenjongen18
Ow nu snap ik het gisteren kon ik heel de tijd niet op tf dus dat ligt hier aan ik ben blij dat ik het weet
930triplemaaier
Maken jullie niet elke dag een backup?
zet gewoon een 2e harde schijf erin waarheen je een backup maakt of draai in raid als dan 1 van de 2 hds kapot gaat neemt de ander het automatisch over...
tseard6600
Das wel jammer
NewHollandErik
@Tinus: Deze harde schijf gaat het op de korte termijn begeven?
Dus dan krijgen we dit allemaal weer opnieuw?
Of wat veranderd er dan als ie 'ploft'? 😉

Als alle foto's er mar op blijven staan, of in ieder geval de meeste.. :|
Fendttrisixfan
Leuk dat de het gerepareerd is maar mag nu wel 150 foto's terug plaatsen 😞 maarja dan neem ik er wel bij
Koe
De beste stuurlui staan weer aan wal 930triplemaaier!
NewHollandErik
Eej Koe, jij hebt ook nog wat foto's opnieuw te plaatsen zeker? 😛
steft8000
Goed tinus dat je het weer hebt gemaakt !! maar die foto's en video's kunnen ze ja ook wel weer opnieuw uploaden
pekelderboer
Kan het die hardeschijf niet gemaakt worden >> zodat de foto's er weer zijn ,

en tinus je moet een rekening open zetten !!! de functies die we er voor weer krijgen zien we later wel !
Koe
Haha, jazeker Erik, maar k zie wel ff hoe ik dat ga doen en of ik dat ga doen 😛
ronaldclaas
Maar wanneer krijg ik mijn foto's weer terug in mijn profiel?
pekelderboer
Niet waarschijnlijk
ronaldclaas
Moet je ze dan allemaal weer terug plaatsen?
steft8000
Ja
johndeere9620fan
Ik ben gelukkig weer terug. Ik kon gisteren niet inloggen, was 39 jaar oud en had ook een autospiegel als avatar maar nu is het weer goed.
Lisan
Mooi dat wea voor mekaar is
d8 al, zo in eens 50 foto's verwijderd..
pekelderboer
Ik ben 36 foto's kwijt
pekelderboer
Valt nog mee dus in vergelijking met de rest
_rick_
Ik kan me weer in loggen en ben 14 foto's kwijt.
klaas fokke
Nu eerst maar een script wat zorgt voor een dagelijkse backup naar een andere hardeschijf ? 😛
tractorquintentje
Kwee nie hoeveel foto's ik kwijt geraakt ben, maar voeg er niet direct een meer toe, als ze binnen een week er al terug af zijn. en wat die filmpjes betreft zoveel werk is dat niet, want alles staat nog op een andere site 😄
boerenjongen18
Nou heb ook maar nieuw account aangemaakt 😞. Wel kut da men account weg is. Bestond al twee jaar 😞
tractorquintentje
Ik had gedacht dat tinus de site offline had gehaald om de tractorfanaat in te voeren
Koe
Ik heb er 200 teveel 😃 ach boeiend, wees blij dattie het weer doet nu het weekend is 😛
de mf fan
Al mijn foto's weg (ik was ward mf 8690)
maartendankers
Aaah das toch niet zo erg ward 😃
de mf fan
Nee is waar
de mf fan
Ik zal wel alleeen de nieuwe foto's toevoegen
Koe
Alleen de mooiste graag Ward! anders gaat de server weer kapot 😉

Lees ik daar enig cynisme maarten? 😛
de mf fan
Ja allen de mooieste koe
egesink
Achja.. kijk wat Tinus er de laatste tijd allemaal aan heeft gedaan.. ook allemaal weg.. ik had laats een dag alle foto's (255) van hurlimann naar 1 map verplaatst.. (zijn 2 hurlimann-mappen) kan nu weer opnieuw beginnen.. kan gebeuren he..
Koe
Idd Erwin 😉 blijft zonde... maargoed, kijken wat voor je ligt zegt m'n oma dan 😃
maartendankers
Ik denk dat tinus maar eens een donatie knop moet maken 😛
tractorquintentje
Ah ja, nog een vraag, bij the mf fan, zijn de foto's erop blijven staan zonder degene die ze erop zet, kan dat terug geregeld worden?
de mf fan
Ja idd tractorquintentje ik hoop dat tinus dat kan regelen
nh remco
Ik had effe snel me foto's die weg waren weer teruggeplaatst
johan6120
Tinus effe een vraagje, ik kan mijn andere account veeboertje niet meer openen????
Valtra-Fordpower
Hey, Tinus

ik kan mijn profiel niet wijzigen.
komt het allemaal goed?

en ja idd ik mis de donatie knop... 😉
😃
Valtra-Fordpower
Lkkr en toen was mijn account pleite...
maar de naam kon ik wel weer opnieuw gebruiken... :?
casexlpowerr
Trouwens bij het kopje leden kloppen de lijsten ook niet meer,, ik had iets van 2200 suggesties gedaan en ik sta er nu niet meer tussen.
1046
Kloppe wel meer dinge nie , maar wees blij dat we weer in de lucht zijn
casexlpowerr
Idd, geduld is een schone zaak! We zullen wel gewoon moeten afwachten of alles weer de oude word.
Valtra-Fordpower
Tinus mijn account was 10191 😉
hope dat ie deze week weer kan gaan werken
😛
johndeere3640fan
Maaruh als er een nieuwe server komt hé, gaan allé foto's dan weg van de site of blijven ze er nog gewoon opstaan..
pekelderboer
Tuurlijk blijven ze er gewoon op staan, en erkomt trouwens een server bij dat wordt de derde volgens mij
bunny bunn
Ik kan ze alleend zien als ik op profiel klik en dan de eerste 9 wil ik daarna op meer foto's drukken heb ik geen foto meer
HekmanCase
Ik wou dat ik 8 weken verder leefde maar ineens 39 zijn needankje hoor 😃

wel beetje jammer he dat er zoveel weg is.
valtradriver
Tinus heel vervelend voor jouw en ook voor de leden dat er een harde schijf en 3 weken data weg is,maar gezien de reacties is iedereen het veel waard dat dat de site probleemloos draait,daarom vind ik dat we zo snel mogelijk lidmaatschapsgeld moeten gaan betalen zodat jij beste van de beste spullen kunt installeren zodat je de problemen tot het maximum kunnen uitsluiten,en er ook zelf nog beter van wordt!
Vind het de normaalste zaak dat je voor vermaak betaal!
valtradriver
@Hekman 39 mooie leeftijd man,en Tinus houdt ook rekening met de 30érs,mijn account nog helemaal intact op wat foto's na 😉
trekker-sjonnie2
Mijn hele profiel is weg mijn wachtwoord enz.
FENDTfarmer
BOEJUH!!
DESLAGERURRE
19 joar en kan nog niet lezen :? ppppffff waar moet dit heen :? :?
FENDTfarmer
Dat het gemiddeldeniveau op tf laag was wist ik wel. maar dat het zo erg is :?
NewHollandErik
@valtradriver: helemaal mee eens, maar ik vind niet dat je nu leden die niet gaan betalen hun rechten af moet pakken. Dat elite-plan was goed, alleen het topic is weg.. 😉 😛
daan knol
Gistert dee hij het wel maar kon mij niet inloggen
de mf fan
En mijn foto's staan niet meer onder mijn naam kwas ward mf 8690
valtradriver
@Erik Dat zeg ik ook niet,maar idd dat Goldmember of zo is een goed plan!
Niet betalen is weinig rechten,b.v. foto's plaatsen en alleen reageren/beheren op eigen foto's,wel betalen: is alle rechten.
Dit schoont (hopelijk) ook mooi die kinderen op,hier op TF!
willem en mf
Ik heb de neiging helemaal te stoppen met willem en renault. reacties plaatsen gaat niet. profiel gaat niet
pekelderboer
GAOS, STOP EFFE MET TOPICS ENZO WANT DE HELE SITE DRAAIT DOOR MAN !!!! WE WORDEN GEK VAN ELKAAR!!!!!!
willem en mf
Kunnen we deze beter niet verwijderen laat nieuws
Renaultman
Gelukkig heb ik met de examens en m'n operatie geen tijd gehad om nieuwe foto's up te loaden maar er komen fantastische actiefoto's van de
DB 990 bij 😃 voor de graankar.
willem en mf
Moet dat hier op staan
Renaultman
Oooooooh,de ss komt controleren of ik wel doe wat zij willen 😃, mag dat dan niet????? wat is het volgende dat je gaat je doen, me verwijderen???? 😃
willem en mf
Nee, sorry verkeerde reactie zo had ik het niet bedoeld.
Renaultman
Ah ok, ik dacht al wat krijgt die nu ineens
en natuurlijk komen er ook actiefoto's van de renault 😉
willem en mf
Ja, daar ben ik blij mee
pekelderboer
Hoe komt het dat de lijst ''alle reactie's'' steeds kleiner wordt ?? of ben ik nu gek . . .
TurnMeLoose
Nee je bent niet gek... heb ik ook...
wiegehts
Klopt bij vrienden is list ok weg denk dat tinus ff beizg is
Fendttrisixfan
Dat heb ik ook
Gebroeders Smid
Oh bij frank en zo toch ook

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
118
DEELNEMERS
58
WEERGAVES
0