TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik denk wel dat je op internet een mooie beschrijving kan vinden hoe de vario van Fendt werkt. Het verschilt van merk tot merk, zo is die van Steyr/ZF heel anders.
de bak in ontwikkeld in Duitsland te Friedrichshafen aan de Bodenzee door ZF,
naam van de bak is Eccom.
6330 – 6630 => ZF Eccom 1.5
6830 – 6930 => ZF Eccom 1.8
7430 – 7530 => ZF Eccom 2.0
7730 – 7930 => John Deere IVT 7000
8130 – 8530 => John Deere IVT 8000
de IVT op de Amerikaanse moddel is zelf gemaakt door John Deere, dit gebeurd in USA.
deze zijn veel sterker en hebben bijna nooit problemen. De IVT zitten bv: ook op de 9630 maar de Amerikaanse boer/loonwerker kiest liever voor de ElectronischePowerShift bak.
persoonlijk heb ik vorig schooljaar en werkje gemaakt over de ZF Eccom 1.5, wie dit wil mail maar.
kijk hier maar eens naar