Goedendag,
Om een d6206 om te bouwen tot een Allrad versie kan zo de as er onder, en de inschakelbak tegen de versnellingsbak geschroefd worden. Maar moet er dan ook een extra tandwiel in de versnellingsbak? Zeg maar in dat gat net voor de inschakeling van de aftakas. Dus waar de inschakelbak op geschroefd word.
Misschien dat er kenners zijn die dit zo weten, of dat iemand er toevallig literatuur over heeft liggen?
Bvd Jan
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz D6206 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
oke. maar ik bedoelde aan de trekker. als je de plaat erafhaalt. of zie je dan meerdere tandwielen?
oh. nee dan kun je beter hier afwachten of iemand het eerder gedaan heeft. of je moet toevallig een pakking over hebben. trouwens vloeibare pakking, kan dat ook?
Wat nu dan Jan? 2wd niet genoeg meer?
Wat is dan de reden. Net te weinig tractie op de kuil? Kan hij de ploeg niet trekken?
@weurding
Kom dr s in, Arend. Jij weet wel s wat over deze conversies...
@RobDeutz104 heeft ook wel ervaring met deze trekkers, weet jij het toevallig?
Hopelijk is dit bij Deutz beter geregeld dan bij Fendt ; daar ontbreekt wel een tandwiel op de hoofdas , zit een afstandsbus !
Dus Jan misschien heb je mazzel ; anders zul je de bak uit elkaar moeten hebben .
(Gaat om de vegelijkbare 106 )
Maar fendt is deutz niet he. onthoud dat wel.