New Holland T 6030 Plus - brandstofpomp
Waar kan ik ergens de merktekens vinden om de brandstofpomp van een T6030 plus eraf te halen? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de New Holland T 6030 Plus ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Je moet het toch een keer leren he.
Hey eric, waarom moet de pomp eraf dan? Kapot?
Ah okee. Nee als het een 6 cilinder is was het ook een gewone motor. Ik dacht dat de 115 een 4 cilinder was net als bij CIH
De 100 en de 110 waren 4 cyl
CIH had ook een 4cilinder 115PK. Common Rail. In ieder geval die was in Steyr verkrijgbaar net als de 115PK sterke 6 cilinder
Idd je hebt gelijk. Steyr was dan de enige met een 4 cilinder Common Rail motor van 115PK.
Mijn ervaring is, is dat een common rail motor wat moeilijker ooit doet.. In ieder geval die bij de buren deed vlugger lastiger over bijv. de diesel.