Werklampen

Weet iemand waar je led werklampen kan bestellen die niet al te duur zijn

Deel dit topic

Reacties

+1
brauheist
Waarom moet het allemaal goedkoop kunt beter iets duurs kopen dat het goed is... dit soort topics worde iri
martin-danckaert
Het moet niet te duur zijn omdat het maar voor achter op mijn jeep is want als je achteruit moet rijden in het donker heb je helemaal geen zicht
Boemrang
@martin-danckaert Ik neem aan dat je wel eens van Google gehoord hebt, zoek eens voor de aardigheid zelf eens...
martin-danckaert
@Boemrang dat heb ik al gedaan maar kan niet echt iets vinden wat ik zoek
maar dacht mischien kom ik op deze manier wel aan een tip waar ik moet zoeken
Boemrang
Er is wel degelijk iets te vinden...
Nick421
Sjonge jonge is dit nou zo moeilijk?
Ze zouden bij elke verkochte pc een snelcursus google gebruiken erbij moeten doen.
Gvd eerste zoekresultaat is link naar marktplaats, staan meteen boven aan, led werklampen, €27, nieuw, 12 volt, mooi voor auto.
Wat wil je meer?
Is dit nou zo moeilijk?
Wimsumar
Beste Martin-Danckeart: Goedkoop:

hofstra-tijnje.nl/webshop/cat/…
guldner75
@martin-danckaert

ledsrock.nl super lampen!
martijn1998
In china kun je hele goedkope en goede led lampen kopen, die dingen worden dan met de post opgestuurd.
jeffrey97
linoled.nl/index.php/…
Dit is het zelfde als ledsrock.
Dus ook goede lampen voor weinig
Favorit614
@jeffrey97 de prijzen van linoled zijn ex 21% btw. Ledsrock incl btw.
Dus ledsrock is goedkoper.
Wimsumar
Beste Guldner75:
Quote @guldner75:
ledsrock.nl

Ledsrock lijkt van de aardbol verdwenen.
FiatPeter
@martin-danckaert
Vergeet ook niet dat Goedkoop soms ook duurkoop kan zijn hoor. Je steekt beter iets meer geld in je lampen dan dat je over een half jaar weer een nieuw setje kunt gaan steken...
guldner75
@Wimsumar

Ik zie het vreemd ....
zullen wel vergeten zijn om de domein naam te betalen ? .....ofzo
guldner75
@Wimsumar

linoled heeft het zelfde kvk nummer .....
Wimsumar
Beste Guldner75:
Quote @guldner75:
zelfde kvk

Verdacht allemaal. Voorlopig maar geen internetbetalingen aan doen!
guldner75
@Wimsumar

ja apart, ik heb naar alle tevredenheid 4 48watt werklampen.
maar bij ledsrock was het geen webshop maar je kreeg een mail met de rekening, en als de rekening werd betaald kreeg je jou lampen, dit ging naar mijn mening zeer correct, en beantwoorde de mail altijd snel.
Rick9819
Kramp.com
jeffrey97
@Favorit614 ledsrock en linoled is het zelfde bedrijf.
Dus zijn de prijzen ook het zelfde.
jeffrey97
@guldner75 ze gaan van domein wissel ofzo zoiets hoorde ik
Favorit614
@jeffrey97 klopt ,maar waarom ze nu de prijzen ook aanpassen weet ik niet.
eerder kocht je de 27 watt led voor 29 euro incl btw .
Nu is dat ex btw.
jeffrey97
@Favorit614 bij ledsrock zijn de 29ex maar ze zijn volgens mij nooit 29 incl btw geweest
Valtra-Fordpower
Over ons

www.linoled.nl is een samenvoeging van www.ledsrock.nl en de toenmalige handelsonderneming. Wij hielden ons bezig met het importeren van hoogwaardige led verlichting en allerhande artikelen. We hebben ons echter steeds meer toegelegd op alleen de import van led verlichting. Om onze klanten beter van dienst te zijn is deze nieuwe website opgezet. Linoled levert in principe niet aan particulieren, een geldig KvK inschrijvingsbewijs is dan ook een vereiste.

Wij houden kleine voorraden om sneller in te kunnen spelen op vernieuwingen in de markt of specifieke wensen van de klant. Wij kunnen bijna iedere gewenste specificatie leveren.



Bedrijfsnaam: Linoled

Adres: Burg Klinkhamerweg 16

Postcode: 2761 BG Zevenhuizen

KvK nummer: 24367515 te Rotterdam

Btw-nummer: NL136082981B01

Rabobank 1010.46.898

Iban: NL16 RABO 0101 0468 98

Bic-nummer: RABONL2U

Email: info@linoled.nl

telnr: +31(0)6-51619970
stefan310
Super lampjes. Heb ze pas ook op onze trekker gezet. 4 stuks voor €100,-

marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/…
stefan310
...
Corne S
@stefan310

lijken inderdaad hetzelfde als van linoled. Alleen die van jou zijn van aluminium en van lino magnesium.
jeffrey97
@stefan310 ja die heeft linoled ook voor 25 euro per stuk maar die zijn dan niet radio ontstoort.
Dus als je iets duurdere neemt zijn ze wel ontstoort.
En ze zijn ip68 inplaats van ip67
unipower
Wij hebben er nog 2 liggen nieuw in de doos voor 25 euro kun je ze kopen. Er zitten 9 ledjes in
Ronijn
Ik bestel ze altijd bij www.kesselparts.nl 29 euro excl. En ze zijn niet ontstoord ,dus je kunt niet altijd radio luisteren met de lampen aan.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
29
DEELNEMERS
16
WEERGAVES
8