40.000e foto geplaatst op TruckFan

Vandaag is op TruckFan de 40.000e foto geplaatst. Best veel voor een site die nog geen jaar oud is. Nog wat andere statistiekjes: Er staan inmiddels al 9.216 bedrijven op, waarvan er 2.716 al rondrijdend door NL gespot en gefotografeerd zijn. Elke dag komen er een kleine 1.000 bezoekers langs om de foto's en filmpjes van 713(!) verschillende merken te bekijken.

Complimenten aan Alex voor deze prestatie.

Neem ook een kijkje: truckfan.nl/

Deel dit topic

Reacties

valmet 605
Goed bezig!
timvanr
En net met 30 foto's over de 700.000 foto's op TF
Tinus
Dat is een pittig aantal MBtjes wat er inmiddels verstookt wordt.
claasfan
Goed bezig, inderdaad best veel foto's al voor zon korte tijd.
erik9831
Van de 40.000 stuks dat er geplaatst zijn, zijn er 25.121 bij van Alex, wat ook wel een prestatie is.

Update: Sorry, ondertussen al 25.135 😃
Update II: 25.138

En hier stop ik met update's, want ik kan blijven doorgaan 😃
Tinus
Quote @erik9831:
zijn er 25.121 bij van Alex

Dat zijn er 4x zo veel als de top poster op TractorFan @ronalclaas. Inderdaad een hele prestatie, allemaal voorzien van merk/type, gespotte bedrijven, trefwoorden en vaak een korte beschrijving.
Boerenjongen16
Complimenten @Alex Miedema !
Tinus
De foto in kwestie, gemaakt door @thejunktimers:

truckfan.nl/picture/40492/
Alex Miedema
@erik9831 klopt, heb bijna de helft van de interessantste foto's uit mijn archief er op 😉 😛 Overigens zet ik ook veel foto's voor anderen er op, die staan dan ook onder mijn naam geregistreerd, dus het zijn hoogstens een stuk of 20.000 die ik zelf gemaakt heb die er nu op staan 😛
Herbert
@Tinus zet er maar even een Poolse vertaling onder zodat de man in kwestie het ook snapt 😃
Tinus
Toch knap hoe die buitenlanders zich elke keer weten te redden op die Nederlandse sites.
Alex Miedema
@Herbert deze man drukt zich in perfect Nederlands uit op de site, en heeft nog nooit een foto verkeerd geplaatst (ook niet qua type opbouw oid), ondanks dat de site volledig in het Nederlands is. Vind ik knap, zelf met google translate in de hand!
jordi 1455
Tinus is het niet een idee om een mogelijk te creëren om foto's van tractorfan naar truckfan te plaatsen? dan kunnen die truckpullers er naar toe.

En wat is je volgende project? autofan?
erik9831
@Tinus ik kan me best wel goed behelpen met dat Nederlands als buitenlander zijnde 😃
Boemrang
Sorry hoor, maar is dat nou het belangrijkste????
Denk dat er nog wel andere zaken zij die aan de orde zijn....
En voor de statistieken, @Alex heeft er zelf meer dan 25.000 van geplaatst wat toch een zeer mooie presentatie is... 😉
newholland6640
@Boemrang ga je mond spoelen.zelfs op de beheerders van de site nog kritiek als ze melden dat ze iets leuks bereikt hebben???
Boemrang
@newholland6640 Lezen is jou sterkste punt ook weer niet, en als jij het ziet als kritiek dat is dat toch zeer mooi...
En mocht het toch kritiek wat jij suggereert, dan heb ik zeker een paar personen weer wakker gemaakt....
Dus waar zit het probleem nou?????
En zodra jij precies weet wat er vooraf besproken is mag je commentaar leveren....
newholland6640
@Boemrang tuurlijk is kritiek goed. Het is echter niet op alle momenten gepast.
Boemrang
@newholland6640 Dat maak jij er van dat dit kritiek is, dus waar zit nu het probleem...
Ik zie het anders.....
Enne, je hoeft echt geen reacties te geven op wat dan ook...
Je kunt je gewoon wijselijk stil houden, voorkomt ook al zeer veel misverstanden...
Alex Miedema
Quote @jordi 1455:
Tinus is het niet een idee om een mogelijk te creëren om foto's van tractorfan naar truckfan te plaatsen? dan kunnen die truckpullers er naar toe.

En wat is je volgende project? autofan?

Ik ben een voorstander, van mij mogen ook de Unimogs en maïstrucks mee hoor *kijkt onschuldig*

Voor een eventueel autofan heb ik al een paar duizend fotos in de buffer klaarstaan trouwens 😛
erik9831
@Alex Miedema Tja Unimogs zijn een bevalling apart met landbouw trekjes 😄

Voor dat autofan gedoe, daar heb ik ook een paar foto's voor ...
jordi 1455
@Alex Miedema Hangt totaal af hoe die unimogs zijn uitgevoerd, de agrar unimogs kunnen wel op deze site blijven

. maïstrucks, vrachtwagens voor op het land en unimogs zijn grensgevallen.

Ik heb bij @tinus al eens een keer een balletje opgegooid, maar nog geen antwoord gehad.

Verder moet er nog heel wat foto's verplaatst worden op tf naar de goede map.
Boemrang
Quote @jordi 1455:
Ik heb bij @tinus al eens een keer een balletje opgegooid, maar nog geen antwoord gehad.

Heb je het balletje waarschijnlijk niet hoog genoeg gegooid.... 😄
En er wachten wel meerdere op antwoorden....
Jasperfendt
Quote @newholland6640:
ga je mond spoelen.zelfs op de beheerders van de site nog kritiek als ze melden dat ze iets leuks bereikt hebben???
Voor jou deze keer +1000
Jasperfendt
Quote @Boemrang:
Heb je het balletje waarschijnlijk niet hoog genoeg gegooid....
En er wachten wel meerdere op antwoorden....

het is vrijwilligers werk wat tinus doet, als jij zo graag per direct antwoord wilt ga je hem ook maar loon betalen, het uurtarief regel je zelf maar.
Boemrang
Quote @Jasperfendt:
als jij zo graag per direct antwoord wilt ga je hem ook maar loon betalen

Laat ik heel even duidelijk zijn....
Zodra jij weet waar het over gaat mag je mee discuseren, en niet van te voren beginnen te roepen en te kwaken waar je totaal niets van af weet....
En als de redactie binnen afzienbare tijd de moeite wild nemen om een antwoord te geven op de aangeleverde e-mails en sms'jes waren hier al zeer veel problemen op gelost.....
En dit kunnen meerdere leden bevestigen....
En jij behoorde zeker niet tot deze groep....
jordi 1455
@Boemrang dat er meerdere op antwoorden wachten weet ik, ik weet dat Tinus druk is maar het zal fijn zijn dat hij weekelijks een momentje met de website bezig is en vragen beantwoord, ook al besteed hij er maar een half uurtje per week aan. Tinus kan alles wel uitstellen maar dan stapelt alles op en is het beantwoorden van de mails na verloop van tijd onbegonnen werk en wordt de drempel steeds hoger om ze te beantwoorden.

Ik zit vol met ideeën voor de website.

- wat dacht je voor een pb verwijderknop
- een tips en tricks forum.
- en ga maar zo door.
Boemrang
Quote @jordi 1455:
Ik zit vol met idee�n voor de website.

Denk dat er wel meerdere vol zitten met ideeën....
En dat hij druk heeft kan ik ook nog wel begrijpen en snappen...
Toch als je al maanden wacht op antwoorden kom je ook niet meer geloofwaardig over....
jordi 1455
@Boemrang het is ook een beetje onbeleefd. Ik hoop dat we tinus hebben wakkergeschud.
Boemrang
Quote @jordi 1455:
Ik hoop dat we tinus hebben wakkergeschud.

Om eerlijk te zijn, ik geloof er niet meer in....
jordi 1455
@Boemrang ik ook niet
jordi 1455
@Boemrang Volgens mij heeft tinus ons wel gehoord nu, er staat nu in eens een tip en tricks forum tussen.
Boemrang
Quote @jordi 1455:
Volgens mij heeft tinus ons wel gehoord nu

Gehoord ook niet...
Misschien wel gelezen....
Maar dan is de vraag nog, wat doe ik er mee?????
Alex Miedema
Volgens mij doet Tinus wat hij wil wanneer hij wil, en zorgt dat gezeur de hele tijd er alleen maar voor dat de motivatie om de dingen die de zeurkousen in kwestie graag willen lager op schuiven op de hele lange to do list.

Als jullie wisten wat Tinus allemaal doet achter de schermen zouden jullie je denk ik in een hoekje gaan zitten schamen. Wees blij dat je gratis van deze prachtige site gebruik kunt maken, in plaats van allemaal onnodige eisen te stellen. Als ik van iemand gratis een mandarijn krijg, smikkel ik lekker die mandarijn op. Anderen gaan zeuren dat ze liever een gratis sinaasappel willen. Het is maar net hoe je in het leven staat.
Boemrang
Quote @Alex Miedema:
Als jullie wisten wat Tinus allemaal doet achter de schermen zouden jullie je denk ik in een hoekje gaan zitten schamen.

Zodra jij weet wat voor afspraken er allemaal lopen mag je mee discuseren en niet zomaar wat in de wilde weg roepen...
Inderdaad zou ik mij dan ook gaan schamen als er geen afspraken nagekomen worden en wel door @Tinus zelf...
En meerdere leden kunnen dit gewoon bevestigen....
En als er afspraken gemaakt worden mag je er van uit gaan dat ze behandeld worden en niet maanden laten liggen....
GD tuning Garyp
@Boemrang Goed, laat ik even heel duidelijk zijn.

1. Ik denk dat Alex beter weet waar hij over praat dan jij.
2. Kun je de computer niet gewoon uitzetten en een boek gaan lezen ipv overal domme bijdehandte reacties geven waar niemand ook maar iets aan heeft?

Een prettige zondag verder natuurlijk 😄
Boemrang
Quote @GD tuning Garyp:
Goed, laat ik even heel duidelijk zijn.

Denk dat Alex het niet weet en waarschijnlijk jij ook niet...
En de computer blijft gewoon aanstaan en nogmaals, je hoeft niet te reageren op mijn reacties....
En geniet ook van jou zondag... 😄
jordi 1455
@Alex Miedema Als je sinds halverwege Augustus zit te wachten op een antwoord is wel abnormaal lang wachten op een antwoord. Extra admins zou een oplossing kunnen zijn om @tinus te ontlasten. Tf heeft ongeveer 10 waarvan 5 de laatste maanden niet meer online is geweest. Per 3000 leden is 1 actieve admin wenselijk.
Alex Miedema
@jordi 1455 als iedereen gewoon uit zichzelf een beetje normaal doet en zich niet als een kleuter gedraagt, zijn er ook geen kleuterjuffen nodig.
Boemrang
Quote @Alex Miedema:
zijn er ook geen kleuterjuffen nodig.

Daar zeg je dan ook zo iets....
Je mag er toch van uit gaan als er vragen gesteld worden door leden, maakt niet uit welk lid het is, dan mag je toch wel verwachten dat er een antwoord komt...
Alex Miedema
Hangt er helemaal van af op welke manier die vraag gesteld word. Mensen die mij onbeschoft behandelen of de hele tijd lopen drammen hoeven van mij ook geen antwoord te verwachten. Als een fatsoenlijk persoon mij op een fatsoenlijke manier een vraag stelt, krijgt hij ook fatsoenlijk (en op korte termijn) antwoord.

En als iemand mij keer op keer zwart maakt en maar blijft zeuren, kan ie lekker in de stront zakken. 😄
Boemrang
Quote @Alex Miedema:
En als iemand mij keer op keer zwart maakt en maar blijft zeuren, kan ie lekker in de stront zakken. :)

Als jij ze denkt dan ben je geen ad min waardig....
Sorry, maar zo ga je niet om met je leden....
Alex Miedema
Wel met leden die zich al jarenlang gedragen als een kleuter die geen snoepje krijgt van zijn moeder. Op een gegeven moment is de emmer vol en de koek op. Iemand verdient niet ineens een VIP-behandeling omdat hij in staat was een registratieformulier in te vullen. Respect moet je verdienen. Bij mij krijgt iedereen eerst het voordeel van de twijfel, en ik ben heel geduldig en heel lang aardig, maar op een gegeven moment is het gewoon klaar. Ik heb al te lang van mijn leven verpruts met het proberen te plezieren mensen die toch nooit tevreden zijn. Tegenwoordig steek ik mijn energie liever in mensen die wel iets positiefs zien en doen. En mensen die alleen maar zeuren, drammen en janken zonder iets constructiefs bij te dragen? Die hebben pech inderdaad. Gelukkig is dat maar een heel klein percentage van de mensen.
Boemrang
Dan kun je die personen die het bij jou niets goeds kunnen den evengoed een bericht sturen en niet laten wachten....
Het is wel gemakkelijk om zo de bal steeds verder weg te schoppen....
Alex Miedema
Oh dat laat ik ook wel duidelijk weten hoor, als ik klaar ben met iemand 😄
Boemrang
Het zal toch wel aan mij liggen...
Toch is het diep triest hoe ze hier met leden omgaan....
JD3010
@Boemrang Je 'probleem' zit je wel erg hoog. Maar 1 troost, op andere forums gaat het ook niet vlekkeloos.

Het is ook een vrijwilligersclub hier, je hoeft ook geen contributie te betalen.
Boemrang
@JD3010 Wie heeft er over gesproken dat dit over mij gaat, dat maak jij er maar weer ervan, en verder kan ik dit nergens terug halen...
Ik spreek in het algemeen, als je tenminste goed wilt lezen kun je dit er uit halen....
En in het algemeen mag ik toch spreken....
En wees gerust @JD3010 weet er alles van dat het niet altijd vlekkeloos verloopt ook op andere sites..... 😛
JD3010
@Boemrang Sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat jij op een antwoord zat te wachten.
Boemrang
@JD3010 Maakt verder niet uit....
Maar stel, je hebt vragen gesteld dan wil je toch ook een antwoord hebben of heb ik het nu mis???
En ik ken wel leden die nog steeds op een antwoord zitten wachten...
JD3010
@Boemrang Zeker een reactie.
Boemrang
@JD3010 Dit is ook mijn mening...
En ik verwacht wel meerderen..
Tinus
@Boemrang Als ik met elk verzoek die in mijn inbox beland direct iets zou doen, had jij al lang een IP ban. Wees er gerust op dat ik achter de schermen zoveel mogelijk bezig ben om de boel draaiende te houden en te verbeteren. De takenlijst is lang.
SJB533
Quote @Tinus:
had jij al lang een IP ban.
Niet alleen hij, neem ik aan
Boemrang
@Tinus Als jij denkt dat je dit moet doen dat doe je dit toch....
En zoals je zelf verdraaid goed weet zijn er in het begin van het jaar afspraken zijn gemaakt....
En wie komt die afspraken niet na????
En dit kunnen vele leden bevestigen, dus waar zit het probleem...
Als ik afspraken maak met wie dan ook, dan kom ik die afspraken na....
Tinus
@boemrang Kunnen we dan nu afspreken dat je dit onderwerp laat rusten?
Boemrang
@Tinus Als jij dit graag hebt, kan dit....
Maar hopelijk kun je eens iets aangeven wat er gaat gebeuren wat er in het begin van het jaar besproken is....
Ik ben zelf ook ad min van een site, en ik weet zelf hoe druk wij het daar mee hebben, toch lossen wij alles zo snel mogelijk op....
SJB533
@Boemrang
Vergeet je niet, dat @Tinus eigen baas is, daarnaast thuis een vrouw en twee kleine kinderen heeft? Dat vreet tijd en daarvoor moet hobby wijken... Simpel zat, lijkt me.
GD tuning Garyp
@Boemrang Daar doe je zeker ook niet veel. Zit ja hier de hele dag een beetje te janken en doen
Boemrang
@GD tuning Garyp Ga je van je zelf uit, blijkbaar wel....
tjerk-koetje
Quote @Boemrang:
@newholland6640 Dat maak jij er van dat dit kritiek is, dus waar zit nu het probleem...
Ik zie het anders.....
Enne, je hoeft echt geen reacties te geven op wat dan ook...
Je kunt je gewoon wijselijk stil houden, voorkomt ook al zeer veel misverstanden

als jij je gewoonweg eens stil houd op alle fronten voorkomt ook misverstanden

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
61
DEELNEMERS
16
WEERGAVES
0