Komt dat zien, testen, voelen, proberen!

Zo even tijd voor wat leuks i.p.v. het gekissebis over het gekissebis van ontevreden leden over ontevreden leden.

De afgelopen maanden heb ik zo nu en dan kunnen sleutelen aan een nieuwe uploader die een aantal dingen makkelijker / beter maakt. Lees ze a.u.b. allemaal, staan namelijk ook tips tussen:

  • Geen afhankelijkheid van Flash meer, dus geen aparte versie voor mobiel / tablet / desktop pc
  • Foto geupload naar Dropbox, Facebook of Google Drive? Geen probleem, koppel je profiel en blader door je foto’s in je clouddiensten.
  • Mobiel uploaden gaat stukken makkelijker, ook met meerdere foto’s
  • Het selecteren van een type kan door meteen het type in te typen en uit de suggesties de juiste te kiezen
  • Hetzelfde geldt voor bedrijven.
  • Het opgeven van het juiste type is heel eenvoudig door met de muis over de miniatuurweergave te bewegen. Dit zoomt in op de foto. Op mobiel werkt dit met de vingers.
  • Bij meerdere foto’s van hetzelfde merk kun je de gegevens kopiëren van een vorige foto
  • Foto’s worden in hogere resolutie opgeslagen en scherper getoond op telefoons, tablet en beeldschermen met extra veel pixels
  • Geuploade foto’s worden automatisch gebackupped naar Amazon S3
  • Het roteren van foto’s werkt betrouwbaarder
  • In plaats van activiteiten kun je nu direct trefwoorden koppelen. Het kan zijn dat trefwoorden in de toekomst gebruikt worden om automatisch een fotobeschrijving te genereren.

Dit is een testversie die voorlopig nog even blijft draaien naast de bestaande uploadfuncties. Plaats uw bevindingen in dit topic. Het kan zijn dat ie bij grote problemen even weer offline verdwijnt.

Alle offtopic reacties verwijder ik zodra ik ze zie. Reageren per PB kan natuurlijk ook.

Deel dit topic

Reacties

Diederikfendt
Word t er makkelijker van ? Nu is t toch ook goed?
Wimbo
Geweldig
erik9831
Word een nieuwe map dan ook automatisch aangemaakt ?

Staat geen naam meer op vermeld van het lid, enkel nog maar het logo van TF ?
deeremeneer
Ik kan nu met mijn mobiel foto's plaatsen. Dit lukte eerder niet. Weet niet of dat hierdoor nu wel gaat?
Loeideutz
@Diederikfendt Sinds de computer is uitgevonden is het nooit meer goed. Er is altijd een makkelijker manier. Soms moet die nog worden uitgevonden, maar ze is er. En na dit komt er ook weer een makkelijker manier, welke weet waarschijnlijk nog niemand, maar ze komt. Net als de Sint en de Kerstman.
JD3010
@deeremeneer Zozo, ga je modern worden?
deeremeneer
@JD3010 ja moet niet gekker worden.
deerefan
Wauw gelijk geprobeerd en het werkt machtig mooi! Super gedaan Tinus 😉
Trekkerman Tom
Werkt helaas nog steeds niet via de standaard internetbrowser op mijn telefoon.
JD3010
Quote @deeremeneer:
Alle offtopic reacties verwijder ik zodra ik ze zie.
Euhh, ik had de laatste regel niet gelezen. Zal ik nu ook gestraft worden? 😉
varken
Ik denk Groot Tf feest! Maar dat valt tegen-_-

Verder TOP gedaan tinus, hopelijk levert dit nog veel mooie plaatjes op!
Kunnen wel daar te miste nog UREN van genieten
Boemrang
Laten we het komende week eens gaan proberen.....
Heb er wel vertrouwen in.... 😃
Tinus
@Trekkerman Tom Welke browser / telefoon is dat?
@varken Je wil 'voelen' op een TF feest?
@deerefan @varken Thanks!
Gielfendtpower
Voor de mobiele versie werkt dit veel beter zo!
jordi 1455
Bij mij kan ik niet verder dan stap twee komen.

- zo dwingt hij mij alle velden in te vullen.

-Verder mis ik de functie om de foto's meteen in een album te kunnen zetten.

Nog een vraagje hoe zit het met de resolutie van oudere foto's?
En is hiermee ook het probleem ''kan geen map aanmaken'' ook opgelost?
Werkt mooi ????
Tinus
Ik reageer morgen op alle vragen, laptop is leeg en ik ook. Ben te lui om de lader te pakken 😄

Morgen weer een dag!
erik9831
De kwaliteit van de kleine foto's op de TF hoofdpagina is wel slechter (meer blokken) dan met de oude uploader.
varken
Nee!!! Dat niet maar gewoon, goed voor de sfeer.
Met voelen dacht ik aan de sfeer van de andere tfers
StevenBomers
Lukt niet omdat hij aangeeft dat ik alle velden in moet vullen
Trekkerman Tom
Quote @Tinus:
Welke browser / telefoon is dat?

Browser weet ik niet, staat alleen 'Internet' bij. Telefoon is een LG G2.

Zodra ik een foto gekozen heb, krijg ik de melding 'Failed to open selected file'.
Huuuuub
Inderdaad veel betere kwaliteit foto's.
super 😃
Jasperfendt
Wel gunstig voor je mobiele data @erik9831
EA_MF
Goed werk Tinus!

Super dat de resolutie van de foto's eindelijk verhoogd is 😄

Zoals echter eerder al aangegeven, het miniatuur op de homepage is wel iets waziger dan 'normaal'

Edit:

Nog een bug gevonden volgensmij, als je op de knop klikt die naar het volledige overzicht leid, dan laat de site bij mij geen foto's meer zien, maar alleen het image blokje, met de tekst 'fendt 309C' er in.
Jasperfendt
Werkt super wel zo. Aleen jammer dat er geen meldingstaad dat die succesvol geplaatst is nu stond die er 3 keer maar ik zal zelf ook wel te ongeduldig geweest zijn
erik9831
@Jasperfendt je hebt bijna een 30-tal kruisjes op je profiel staan momenteel, van foto's die je geplaatst had. Ook ergens een probleempje blijkbaar.

Als je drukt op foto's van de afgelopen 24u staan er bijna allemaal kruisjes ook merk ik net
JD6930
Mooie functie. Toch zou ik er voor kiezen om het bedrijf niet meteen ook in het tekstveld te zetten. Dit is wel eens onhandig omdat je vaak eerst de trekker of machine in de beschrijving wil en dan pas een bedrijfsnaam. 😉

Bij mij gaat het uploaden met mobiel goed tot ik op "Plaatsen>>" klik. Dan kom ik niet verder...

Edit: Ook ik mis trouwens het balkje om de foto aan een album tie ts voegen.

Op die dingen na, mooi gemaakt. Al heb ik met de huidige mobiel functie geen problemen ook al is het mindr handig dat je er maar 1 tegelijk kan uploaden. De PC functie is het een mooie verbetering voor.

Dan kijken mensen misschien wat meer naar het juiste type ipv maar meteen bij onbekend te zetten ook al kunnen ze het type met inzoomen zien( zo vond ik gisteren wat foto's van nieuwe JD tractoren in de JD onbekend map). 😉
Jasperfendt
@JD6930 dan staad hij er al dat was zelden probleempje als mij
JD6930
@Jasperfendt

Bij het drukken op plaatsen?
Jasperfendt
@JD6930 Ja. En daardoor drukte ik nog een keer, en nog een keer. Uiteindelijk stonden er drie
JD6930
@Jasperfendt

Ohw oke, handig!

Bij mij kwam ie er juist niet te staan. Hoevaak ik ook klikte. Uiteindelijk maar via de huidige uploadfunctie geupload.( Foto van Volvo L90E)
oldtimergek
@erik9831 bij mij net zo, als je op laatste 24 uur klikt staan er allemaal kruisjes en alles door elkaar.
JD6930
@oldtimergek

Ik kan zo op de foto's op de homepagina klikken en krijg ze ook te zien. Die op mijn profiel op de laatst geplaatste na integendeel niet. Daar krijg ik ook kruisjes...

Edit: Tot de 4 laatste foto's van pagina 2, bij een weergave van de meeste foto's per pagina. Ik gok 27 ? De foto's die daarvoor zijn geplaatst zijn allen gewoon zichtbaar.
JD6930
@Tinus

Mooi zo dat TF trekkertje rechtsboven op de foto. 😄
Trekkerman Tom
Wat ik ook nog jammer vind is dat je username niet meer in de linkerbovenhoek komt te staan.
En, zoals al eerder vermeld hier, bij sommige leden die een foto hebben geplaatst met deze nieuwe uploader, staan er ineens allemaal niet werkende foto's in hun profiel.
inter fan
Werkt hier prima!
newholland6640
Super mooi weer!
DANOONTJE POWERR
Foto van een Fiat 88-94, druk bezig met poseren.. 1 minuut geleden via mobiel geplaatst door DANOONTJE POWERR.

Dat ik dit nog mee mag maken op mijn oude dag. 😃
Boemrang
Quote @DANOONTJE POWERR:
Dat ik dit nog mee mag maken op mijn oude dag. :-D

+10 😃 😃
Zelfs een ouwe kunnen ze nog iets leren....
Toppie (y)
DextaHB
Geweldig!
Tinus
Hij is weer iets verbeterd, zodat het duidelijker is dat ie de boel aan het verwerken is. Aan de andere issues wordt gewerkt.
Trekkerman Tom
Welke issues heb je aangepakt dan? Ik merk nog geen verschil 😉
Tinus
@Trekkerman Tom Misschien kun je deze installeren?
play.google.com/store/apps/…
jordi 1455
Bij mij doet hij het nu wel.

@Tinus hellaas heb je nog geen antwoordt op mijn vraag gegeven wat betreft oude foto's, kunnen we die binnenkort ook op hoge resolutie bekijken of moeten we ze verwijderen en weer opnieuw uploaden.

p.s truckfan werkt niet 100% correct met Google Grome, bij sommige merken zijn de aanwezige types niet zichtbaar. Heeft niets met het topic te maken maar het is wel handig dat je het weet.
Trekkerman Tom
Dat heb ik al, maar dat vind ikzelf een waardeloze browser op telefoon, vind ik niet prettig/handig werken. Het kan dus gewoon niet met de standaard browser, net als de oudere mobiele uploader?
Tinus
Quote @Trekkerman Tom:
Het kan dus gewoon niet met de standaard browser, net als de oudere mobiele uploader?

Nee helaas, ik denk dat je telefoon dan net buiten de boot valt.
Tinus
Quote @jordi 1455:
kunnen we die binnenkort ook op hoge resolutie bekijken of moeten we ze verwijderen en weer opnieuw uploaden.

Ik ben bezig om over te stappen van 'plaatjes' server en daarbij genereer ik de afbeeldingen ook opnieuw, dit keer op hogere resolutie. Maar hij loopt telkens vast op de grote hoeveelheid afbeeldingen en is na enkele weken nog maar halverwege. Schiet niet echt op dus 😞
GROENEDEERE
Tinus ben momenteel aan t uploaden maar t is nu al zo'n 5 minuten bezig klopt dat? Doe ik iets verkeerd of iets anders?
jordi 1455
@Tinus Dat overzetten duurt wel even zeker als het 737.000 foto's zijn met een gemiddelde grote van 2,5 mb. Komt het niet door die vastlopers dat er foto's het ineens niet meer doen?

Een tip zet de foto's in etappes over, misschien dat hij dan misschien niet vastloopt.
varken
Even offtopic.

Hoe zit het met de nieuwe Mappen?
Waar @SJB533 het over hadden laatst.

Topic on
Tom VB
@GROENEDEERE
Bij mij ook. Wacht wel ff tot eea werkt.
SJB533
Multiupload is ff wennen. Ging al een aantal keer mis, maar ik heb nu :)Mooi systeem, Tinus!
albert-fendt
Mooi gemaakt, is er zeker op vooruit gegaan, lekker eenvoudig!
Trekkerman Tom
Nou, ik blijf mooi de oude functie gebruiken. Zelfs met de computer werkt het niet...
ricooo12
Foto uploden wil niet ik gebruik de oude manier wel
Zetor 3511
Tot zover ik de nieuwe update heb uitgeprobeerd, werkt het prima.

Echt top dat @Tinus toch doorgaat met het moderniseren van TF ondanks alle negatieve over de site. ????
Trekkerman Tom
Het valt me ook op dat er ineens veel niet-werkende foto's geplaatst worden.
Tinus
Voor de mensen die zeggen dat het niet werkt: zo lever je je kapotte tractor ook niet af bij je LMB. Wat doet ie precies niet, welke browser gebruik je en wat gebeurd er?

Anders krijgen jullie van mij een extra dikke factuur met alle manuren d'r op! 😃
-NEW-HOLLAND-
Vanmorgen werkte de nieuwe uploadfunctie met telefoon, heb een foto geplaatst. Zonet probeerde ik nog een foto te plaatsen, maar dit lukt nu niet meer, de bolletjes onder blijven op laden staan, volgens mij komt dit doordat ik opeens een bedrijf MOET selecteren, dit was vanmorgen niet zo.
jordi 1455
@Trekkerman Tom
je moet wel wat bij de beschrijving invoeren, doe je het niet dan wil hij niet plaatsen.

@Tinus Ik ben tevreden nieuwe manier van uploaden, nu alleen nog wat kinderziekten er uit halen en de mogelijkheid om de foto's in albums kunnen plaatsen toevoegen en hij is perfect.
Trekkerman Tom
Computer, Chrome: Nadat ik een foto heb geselecteerd en de nodige vakjes heb ingevuld, laadt de foto niet, heb toch zeker 5 minuten gewacht, en toen maar weggeklikt. Duurde mij te lang 😉
jordi 1455
@Trekkerman Tom heb ook chrome en toch doet hij het. vul het vakje van bedrijf en activiteit eens niet in misschien lukt het dan wel.
Trekkerman Tom
@jordi 1455 Had bij beschrijving ook wat ingevuld, maar dat helpt dus ook niet. Bedrijf zou niet verplicht moeten zijn, aangezien niet op elke foto een bedrijf te zien is.
jordi 1455
@Trekkerman Tom hou het vakje bedrijf en activiteit/trefwoord eens leeg, misschien doet hij het dan wel.
Tinus
Probleem met verplichte velden is opgelost, dus dat kan het niet meer zijn denk ik.
Trekkerman Tom
Ik zal het morgen eens weer proberen.
Alex Miedema
Werkt perfect hier! Kan niet wachten tot hij ook op truckfan.nl/ werkt, gaat me veel tijd besparen 😃
Tom VB
Top!
oldtimergek
Het werkte eerst wel op de pc, maar vandaag niet meer. Geeft steeds melding "kan niet uploaden"
Sanderrr
Ik krijg ook dezelfde melding, maar wou naast een foto uploaden ook eens een andere profielfoto. Maar nu ik het zwarte trekkertje met blauwe achtergrond zie heb ik zo'n gevoel dat het mislukt is. Heeft dit ook te maken met de nieuwe uploader?

Info: Windows 10, Google Chrome en een jpeg foto van 3,7mb

Edit: profielfoto was m'n eigen schuld. Foto corrupt 😛
jordi 1455
Gister deed hij het goed en nu ineens kan niet uploaden.
hermanjohndeere
Bij mij is hij bijna klaar met uploaden, zeg 85% en dan zegt hij kan niet uploaden. Via iphone met ios 8 ofzo hahah
danny_ford
Heb ook dezelfde melding als ik de foto's vanaf mijn flickr account probeer te uploaden. Verder lijkt het erg makkelijk te werken, ideaal dat je ze van een andere site kan uploaden, scheelt weer wat werk.
DANOONTJE POWERR
Hoi @Tinus , is het ook mogelijk om met de telefoon of de i-pad te quoten?
Misschien ben ik een domme quotezak, maar mij lukt het alleen op de pc. 😃

Ook zou ik mijn oude foto's die op mijn oude profiel stonden en gecrasht is indertijd in mijn huidige profiel hebben.
Trekkerman Tom
@DANOONTJE POWERR Quoten kan wel, door tekst in een reactie te selecteren en op het tekstballonnetje te klikken. Bijna net zoals op de pc, maar dan zonder gebruik van een muis 😉
DANOONTJE POWERR
@Trekkerman Tom Dat wekt bij mij dus niet, dan is het gewoon kopiëren en plakken zonder dat je echt quote dus.
Trekkerman Tom
@DANOONTJE POWERR Dan ligt het dus niet aan de site.
SJB533
@DANOONTJE POWERR
iOs of Android?
Trekkerman Tom
Of Windows?
DANOONTJE POWERR
@SJB533 Allebei, telefoon met Android en i-pad met IsOokSchitterend
SJB533
@DANOONTJE POWERR
Merk en type van t .lulijzer?
varken
@DANOONTJE POWERR
IsOokSchitterend

Like +1
DANOONTJE POWERR
@SJB533 Samsung Galaxy Xcover2
SJB533
Tinus
Op dit moment werkt het niet. Mijn creditcard is verlopen en de nieuwe ligt op de zaak. Account van de uploadservice is nu geblokkeerd 😞
SJB533
@Tinus
Dus de oude er maar weer bij pakken?
Tinus
@SJB533 Ja heb geen zin om naar de zaak te rijden, zonde van de tijd. Morgen doet ie 't weer.
SJB533
@Tinus
Diesel is ook niet gratis. Misschien handig, om de oude uploader (voorgoed) er bij te laten?
Trekkerman Tom
Die oude moet sowieso blijven, want die nieuwe werkt niet bij iedereen.
Tinus
Tot het bij iedereen werkt onderhoud ik nog even 2 uploaders inderdaad.
Trekkerman Tom
Dus het is wel de bedoeling dat de nieuwe uploader uiteindelijk bij iedereen werkt? En dan bedoel ik echt bij iedereen?
jordi 1455
@Tinus dat verklaard een hoop.
SJB533
Quote @Trekkerman Tom:
En dan bedoel ik echt bij iedereen?
Behalve voor diegenen, die pertinent weigeren, met een nieuw systeem te werken, vermoed ik?
Trekkerman Tom
Werkt ook niet met die systemen, allang geprobeerd...
Jasperfendt
@SJB533 Moet ik het nog even proberen? Kan ut straks wel even met de telefoon van me broertje proberen dan
Jasperfendt
@SJB533 Wil wel ik was in de war met x cover 3 maar met mijn x cover 2 wou en wil het wel altijd dus raar dat het bij die van @DANOONTJE POWERR niet werkt

Is altijd wel een hels karwei om alles goed te selecteren daarom doe ik dat meestal handmatig
DANOONTJE POWERR
@Jasperfendt Als ik de tekst kopieer tussen de twee pijltjes en dan op een geel ballonnetje klik dan krijg ik geen quote.
Ik weet niet hoe het anders zou moeten.
Jasperfendt
@DANOONTJE POWERR Meestal wou het ook nie tmaar heel soms lukte het wel is maar dat was een heel gedoe, moest je geluk me ehebben en snel tikken volgensmij dat het daar aan licht
SJB533
@DANOONTJE POWERR
Tekst selecteren en op t ballonnetje klikken bedoel je?
DANOONTJE POWERR
Jasperfendt
@DANOONTJE POWERR Taggen werkt wel gewoon, maar qouten wil bij mij meestal ook niet
SJB533
@DANOONTJE POWERR
Klusje voor de directeur zelf...
DANOONTJE POWERR
@SJB533 Ik hoop dat hij daar nog zin in heeft....
SJB533
@DANOONTJE POWERR
Ben niet bekend met Samsung dus kan je er sowieso niet uit helpen...
DANOONTJE POWERR
@SJB533 Ik wacht het rustig af.
Tinus
Quote @DANOONTJE POWERR:
Ik hoop dat hij daar nog zin in heeft....
De zin is er, nu de tijd nog 😄
robbertk
@Tinus trouwens een ander vraagje. Ik kan mobiel een topic niet aanpassen/sluiten of verwijderen klopt dit?
Jasperfendt
Quote @DANOONTJE POWERR:
Ik wacht het rustig af.

X cover 3 lukt het blijkbaar wel mee
SJB533
@robbertk
tractorfan.nl/topic/84533/…
Dit scherm? (Jouw mest recente topic maar even gepakt)
DANOONTJE POWERR
@Tinus Mooi!
En die oude foto's?
Heb je daar nog een oplossing voor?
DANOONTJE POWERR
@Jasperfendt Ik ben nog niet toe aan een nieuwe. 😉
robbertk
@SJB533 ja dat kan ik zelf niet vinden
Jasperfendt
@DANOONTJE POWERR Dacht ik een paar weken terug ook tot die ineens niks meer wou 😞
SJB533
@robbertk
Klopt. Kun je op 2 manieren doen, Robbert. Of (in Google Crome) "Desktopversie opvragen", of e topic openen vanuit je profiel en daarachter "edit" typen
robbertk
@SJB533 dank u. Weer wat bijgeleerd.
SJB533
Tinus
Testen kan weer verder gaan!
Trekkerman Tom
Werkt hier nog steeds als vanouds op de telefoon (ja sjoerd, met Chrome)...
Zelfde probleem; nadat ik een foto geselecteerd heb en het nodige heb ingevuld/geselecteerd, kan ik wachten tot een ei vierkant word, er gebeurt helemaal niks. Ik zal het straks eens op de computer proberen, maar ik verwacht hetzelfde verhaal.
-NEW-HOLLAND-
Ik heb precies het zelfe als het hier bovenstaande ook op de pc.
Alex Miedema
Laptop (windows 9) met chrome werkte perfect eerder vanavond
oldtimergek
1 foto gaat , tot je meerdere tegelijk wil dan geeft ie steeds melding "alle velden niet ingevuld"
Alex Miedema
Ik deed 4 foto's tegelijk, dat ging goed? alhoewel ik me nu wel herinner dat ik eerst een mislukte poging deed, toen wilde ik bij een foto de gegevens van een andere foto kopiëren, en paste ik die gegevens van de 'bron'foto daarna nog aan, kreeg ik ook een melding over niet ingevulde velden.
oldtimergek
@Alex Miedema dat probleem had ik dus ook.
ZetorTwente
Werkt zowel op mijn telefoon (google chrome) als op de laptop niet, hij geeft aan van dat hij de foto niet kan lezen.

EDIT: nu werkt hij ineens wel... Mmmm raar. 'Tinus voegde onlangs een mysterieuze uploadfunctie toe aan tractorfan' 😃
Sanderrr
Doet het prima hierzo, via mobiel geupload:

Wel vind ik het zonde dat de naam v/d uploader niet meer vermeld is in de foto zelf. Die kan misschien nog onder het streepje van het TF logo?
maikwolsink
Werkt prima hier!
MAARRRR! Als ik 2 foto's wil uploaden en vul bij de eerste alles in en klik dan kopieër gegevens naar foto 2,en vervolgens op uploaden klik staat er niet alles is ingevuld.
en ik kan niet ontdekken waar.
dus alles maar dubbel ingevuld en dan werkt het wel.
danny_ford
Werkt redelijk bij mij. Heb alle foto's in ieder geval kunnen uploaden, alleen hij geeft af en toe bij een aantal foto's de melding kan niet uploaden, als je het daarna nog een keer doet, wil een deel wel. Als je dat een aantal keer achter elkaar doet, krijg ik ze wel allemaal geupload. De trefwoorden die ik toevoeg zijn echter naast de foto te zien als codenummers, bijv 6002 en 393.
Tinus
Volgens mij zijn de grootste kinderziektes er uit! Kom maar op met de volgende lading 😄
Sanderrr
@danny_ford Verklaart meteen waarom ik als trefwoord 981 had, snapte er al niks van 😛
GROENEDEERE
Tinus.
Ik wou de foto's van de terberg ook uploaden op truckfan. Maar ik mis daar de mobiele uploader.
Komt dat daar ook?
Tinus
@GROENEDEERE De uploader bestaat nog maar net en je mist 'm nu al. Goed teken 😄

Daar komt ie ook in, zodra alles hier goed werkt.
GROENEDEERE
Ik heb daar nog nooit een foto geupload. Daarom met toeval kwam ik erachter.
We wachten af. Niet te lang wachten dan he
DANOONTJE POWERR
@GROENEDEERE
Als je echt geen geduld hebt kan het natuurlijk wel via de pc hè. 😉
GROENEDEERE
@DANOONTJE POWERR

Ben te lui om die uit de kast te trekken en de laag stof er dan nog vanaf te halen
mbvaltra
@Tinus

Is een draai-functie bij het foto plaatsen ook een optie?
Er staan nu soms foto's gedraait op de site, kun je ze meteen goed zetten tijdens het plaatsen.
JD6930
@Tinus

Ik heb nu meerdere foto's van de maisoogst toegevoegd maar heb nu al drie keer het trefwoord ''mais inkuilen'' opnieuw moeten toevoegen. Op een of andere manier pakt ie het niet. Iedere keer staat er dat het trefwoord nog niet bestaat maar ik heb het bij de eerste foto al toegevoegd...
SJB533
Maïs inkuilen staat gewoon in de lijst
DANOONTJE POWERR
@SJB533 Gevalletje puntjes op de i zetten? 😃
Valtra-Fordpower
Zit nog een bug in de oplader, bij meerdere foto's toevoegen, gegevens kopieren van foto 1 en dan alleen de beschrijving aanpassen. Lukt allemaal tot je later de foto's weer bekijkt, dan zijn alle beschrijvingen hetzelfde.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
139
DEELNEMERS
40
WEERGAVES
0