Hallo
heeft iemand ervaring met een inox uitlaat op een commonrail motor zoals bvb op de
fendt 820 tms
of de john deere 7530
ik wil graag te weten komen hoe we die best maken want de originele uitlaat is met een soort van 2 kamer systeem gemaakt omdat een commenrail-motor een bepaalde tegendruk (bar) moet hebben,
wie kan me hiebij helpen aub
mvg
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
groeten
als ik pijp van mn trekker af pak kan ik er zo doorheen kijken, en zitten er aan de binnekant wel gaatjes zegma voor de demping..
anders stond er al lan een inoxuitlaat op, maar tgaat niet met die onbekende tegendruk
Moest ik't moeten doen, ik heb zelf enkele fendts, 936, 930,3x820, paar 716's, ik zou een dubbele inox buis pakken met een vergroting in't midden. Krijg je ongeveer hetzelfde effect mee en kan er niks stukgaan.
Doe je het enkel om't geluid, zet er dan een open klep op, vlak voor de demper, met een diameter van 2/3 van de collector.
een rvs pijp maken lijkt me toch iets riskant, zou niet graag hebben dat mn tegendruk niet meer optimaal is