John Deere Interieur
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere Interieur ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ik heb het over de vario van jd. die zeurt altijd en dat het nou zo'n groot feest is bij de dealer... zelfs als de zwaailamp eraf is zeurt zo'n ding dat je naar de dealer moet.
eh thom die terminal bij die 30 serie is niet isobus gereed hoor. die is alleen voor de bediening van de trekkerfuncties zelf. je kunt wel een isobusterminal krijgen maar dan krijg je een extra kast in de cabine.
Nothing runs like a :
â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’|DEUTZ|â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’
â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“|.FAHR.|â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“
en trouwens john deere heefd geen vario's heh. het heet altijd nog auto powr
@ fendt311: 7530 en 7430 heb je enkel in premium (ik dacht dat deze meer op europa waren gericht), 7730, 7830 en 7930 zijn enkel in Waterloo editie (deze was dacht ik meer op amerika gericht.. )
- standaard
- Premium
- Premium plus
De 7030 serie is standaard al premium, de 6030 niet. maar de P is niks anders dan de handrem toch? tenminste bij onze 6220 wel, maar daar zit die niet op de versnellingspook, maar moet je de pook als het ware in de "parkeer-versnelling" zetten..
Is dit dan de standaard pook geworden?
Handrem moet je weer strak stellen en eventueel andere blokken opzetten en kan doorlopen .. heb wels met tank in de gracht gestaan .. en tegenstelling tot de parkeerstand.