John Deere 7530 Premium. Foto is geplaatst door sillie13 op 17-12-2008 om 00:12:02, met 47 reacties.

John Deere Interieur

sillie13
John Deere 7530 Premium

Reacties

bartjuh
Ja ik zie het al. het ohhzo vaak blauwbrandende lampje brand al. bij de 7430 van m'n baas ook altijd. versnellingsbak probleem ga naar dealer zegt hij dan
tjeerdfiat
Naar mijn idee kunnen ze bij jd niet een fatsoenlijke versnellingsbak bouwen !, is altijd een drama om met die dingen ovr te schakelen. maar dat zegt niks over dat schitterende dashboard dat is dikke prima !!!.
pslingerland
Ja dat komt omdat er weinig diesel is zit
fendt fan
Maar hebbe die nog geen digitale snelheidsteller en toerenteller
me
Ja die zitten rechts in de isobus-terminal ..
fendt fan
Maar ik vind het raar bij de boerdrij hebben ze eens tractors vergeleken bij ong. de zelde pk-klassen. het waren de merken jd nh claas &fendt.ze hadden allemaal rond de 200pk behalve de fendt, want er werd ook de jd 7530 getest en de fendt 718 (dit zijn de enige types die ik weet) maar de jd heeft 205 pk en de fendt 180 maar er bestaat wel een fendt met 205 pk, de 820
me
Ik dacht dat het type dat van fendt werdt getest een 820 was .. En anders zal de jd een 7430 zijn geweest .. want die dingen testen ze wel reeel .. en een 7430 heeft slaggie minder vermogen.
fendt fan
Nee dat was een jd 7530 en een 718 dat weet ik zeker
fendt fan
En de nh was een t7040 ik heb net nog eens gekeken bij google trekkertest boerderij en dan krijg je die zijn 4 filmpjes van elke trekker 1 film
me
Achja .. eene keer komt fendt beter uit de test .. en andere keer de jd .. dit maal de jd .. Denk dat ze geen fendt 820 demo konden krijgen ofzo ..
bartjuh
@tjeerdfiat
ik heb het over de vario van jd. die zeurt altijd en dat het nou zo'n groot feest is bij de dealer... zelfs als de zwaailamp eraf is zeurt zo'n ding dat je naar de dealer moet.
fendt fan
'je hebt gelijk' wat boeit het eigenlijk als een merk je bevalt koop je hem weer ook al is die niet het beste van alles
fendt fan
Maar dat die nog niks digitaal hebben bij jd is tog ouderwets
fendt fan
Ik had gistere iemand gevraagd hoeveel pk de 7430 zei die nominaal vermoge 176 en maximaal 196 dat ligt ook weer dicht in de buurt van de 7530
me
Deze hebben een compleet isobus erin zitten .. Dat is denk ik een van de compleetste dingen die je kan krijgen .. op onze jd ( 12 jaar oud ..werdt al in 93 geleverd ) geeft die het al digitaal aan .. net als de toeren en de aftakasomwentelingen .. en daarbij geven ze het ook analoog aan .. Zie hier rechts naast de versnellingspook : tractorfan.nl/picture/185842/
fendt fan
Een jd schakelt die gemakelijk en moet je er veel bij schakelen?
me
De powershift zijn op een hoop types automatisch .. dus dat scheeld al de helft aan schakelen .. ik vindt ze prima schakelen maar daarover zijn de meningen verdeeld ..Hier zit de koppeling ook op de pook geloof ik ..en er zit geen vloeistofkoppeling op dus in verhouding tot een fendt zal je miss keer extra moeten schakelen .. maarja zonder vloeistofkoppeling heeft ook zo zijn voordelen 😄
MaartenMandemaker
Zo te zien is dit een variobak hier op de foto.

eh thom die terminal bij die 30 serie is niet isobus gereed hoor. die is alleen voor de bediening van de trekkerfuncties zelf. je kunt wel een isobusterminal krijgen maar dan krijg je een extra kast in de cabine.
me
Dan heb ik me flink vergist .. dacht dat je daarop zeg maar alle machines waar isobus voor nodig is op kon besturen ..
George
Die JD's schakelen gewoon erg stug en hakerig in dat plastic bakje en ook de electronica is erg gevoelig , constant knipperende lampjes en storingsmeldingen terwijl hij het toch gewoon blijft doen. Niks mis met een JD alleeen zijn er een paar dingen waar ik me groen en geel aan erger.
Nothing runs like a :

â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’|DEUTZ|â–’â–’â–’â–’â–’â–’â–’
â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“|.FAHR.|â–“â–“â–“â–“â–“â–“â–“

😄 😉
me
Hmm .. dat is allemaal bullshit .. het plastic is super strak afgewerkt .. en wat voor types praat je als je over storingen praat 😃 ?
MaartenMandemaker
Nou met die 30 serie is wel aardig veel gezeur. veel electronicaproblemen. zijn wel fijne trekkers vind ik. idd afwerking in de cabine is ook erg netjes.
me
Hmm zonde .. heb er eigenlijk weinig van gehoord maar zijn er hier ook niet veel 30's die rondtrijden ..
sillie13
Dit was bij Nagel, blauwe lampje is omdat er weinig diesel in zat
fendt311
Hmm...ff vraagje waar staat dat premium voor ? en als je geen premium heb is het dan hetzelfde als in de 6020 serie?
county1124driver
Dit was toch die met powershift bak ofnie?? ik weet nie meer. welke vario was 7430 of 7530
veeboertje
Goa toch op het dak zitn kraaien melken
JD 7920
Dit is een auto power trekker. supper ding ist. en die storingen moe tje gewoon nergeren. ze zijn ook nii dom. ze willen je gewoon graag naar de dealer toe hebben natuurlijk.
en trouwens john deere heefd geen vario's heh. het heet altijd nog auto powr
JD 7920
Dit is een auto power trekker. supper ding ist. en die storingen moe tje gewoon nergeren. ze zijn ook nii dom. ze willen je gewoon graag naar de dealer toe hebben natuurlijk.
oostvogels
@ countydriver: vario kun je in de 7430 en in de 7530 premium hebben, is de auto-powr versnellingsbak, powerquad is gewoon schakelen en 4 powrshifts, auto-quad is ook schakelen maar dan met 4 automatische powrshifts, als ik me niet vergis toch..

@ fendt311: 7530 en 7430 heb je enkel in premium (ik dacht dat deze meer op europa waren gericht), 7730, 7830 en 7930 zijn enkel in Waterloo editie (deze was dacht ik meer op amerika gericht.. )
sillie13
Randal de 7530 was powershift en de 7430 vario
MaartenMandemaker
De variobak heeft een neutraal en parkeerstand op de omkeerhendel zitten. de geschakele alleen een voor en achteruitpositie
me
Dan zou dit een 7430 zijn volgens jou .. want wat maarten zegt klopt idd . bij schakel zit de P gewoon op de versnellingspook
Koe
Als ik het goed heb, heb je toch drie uitvoeringen?
- standaard
- Premium
- Premium plus

De 7030 serie is standaard al premium, de 6030 niet. maar de P is niks anders dan de handrem toch? tenminste bij onze 6220 wel, maar daar zit die niet op de versnellingspook, maar moet je de pook als het ware in de "parkeer-versnelling" zetten..
MaartenMandemaker
Ja dat klopt frederik, en de autopowr versie is de premium+. de geschakelde versie heet premium. en wat je zegt over die P stand op jullie 6220, das bij de 30 serie nog niks anders
MaartenMandemaker
Gewoon een getand blokje wat je op een tandwiel in de bak drukt. werkt best. moet je niet met 40 km/u doen want dan kun je er een nieuwe bak onder leggen 😄
me
Dat heeft jd al vanaf de 100 serie en miss nog wel daarvoor .. Maar echt een handrem ist niet want het lijkt wel of die hem op de aandrijving blokkeerd ofzo ..
Koe
K dacht al 😛 die P zit dus in de versnellingsbak ipv. pook Thom 😉 is autopowr. standaard premium plus? tractorfan.nl/picture/185842/
Is dit dan de standaard pook geworden?
me
Oow je hebt al gezegd maarten 😃 .. in principe onderhoudsvrije handrem want vanuit de 40 krijg je hem er niet in 😛 ! .. Alleen werkt bij onze handrem ook de luchtremmen van de aanhanger .. en geloof ook de hydro remmen .. dat doet die niet op de parkeerstand.
me
Dat is idd standaard pook ...
Koe
Ja, blokkeert m idd op aandrijving, klopt maarten, je bent denk ik ook wel n sterke jongen als je m met 40km/h in de P krijgt 😛 moet je haast wel doorhebben 😛 maar in principe maakt het niks uit of je m op de handrem zet of in z'n p
MaartenMandemaker
Bij 40 krijg je hem er wel in, dat is iemand bij smilde in de buurt ook gelukt, hele bak aan puin gedraaid
me
Hahahahha dan ist idd knappe kerel .. en een goed onnozele ook want aant geluid weet je dat t niet goed is .. als onze nog een halve km/h rolt voel je al dat t niet kan.
Handrem moet je weer strak stellen en eventueel andere blokken opzetten en kan doorlopen .. heb wels met tank in de gracht gestaan .. en tegenstelling tot de parkeerstand.
Koe
Haha, ja was denk ik niet helemaal wakker nog 😛
fendt-vario
Mooi 😛
maartendankers
Ik, trekker-sjonnie en Siebenga hebben dit object verplaatst van Tractoren John Deere 7530 Premium (Poseren) naar Tractoren John Deere Interieur (Poseren)

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de John Deere Interieur ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!