Weet toevallig iemand of dat het kwaad kan als je met een MF 6270 de kruipversneling in de hoge groep gebruikt? Als de trekker nu in de Kruipversneling staat gaat hij niet in de hoge groep. als je het hendeltje van de kruip wat opzij trekt zodat hij net de schakelaar niet pakt en dus niet weet dat hij in de kruip staat doet hij dat wel. Nu lijkt het mij wel handig om ook de hoge groep te kunnen gebruiken in de kruip versnelling om een beetje vlot te kunnen draaien op het eind, want de kruip steeds in en uit schakelen werkt ook niet erg soepel. Maar ik vraag mij af of het kwaad kan als ik zorg dat de schakelaar van het hendeltje van de kruip niet werkt en dus gewoon hoog-laag wil schakelen in de kruip.
Ik ben op mijn zoektocht naar een MF 6270 een tractor tegen gekomen waar een schakelaar op zat om het remmen van de vooras uit te schakelen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou dat op mijn 6270 ook graag doen. Als het niet nodig is vind ik dat remmen met de vooras maar niets. bij onze 3080 hebben we dat na wat problemen met de 4wd ook uitgeschakeld door de 4wd te bedienen met een schakelaar die we er zelf tussen gezet hebben maar daarbij werkt daardoor ook het lampje van de 4wd op het dashboard niet meer. En dat zou ik eigenlijk bij de 6270 graag anders doen zodat dat ook nog gewoon werkt. En dat de 4wd ook nog gewoon met de originele knop aan en uit gaat.
Vorige week is het voorste deel van de zijruit van de MF 3080 er uitgevallen (het stukje wat je open en dicht kan doen). Ik heb hier nu een nieuwe ruit voor, maar alleen vraag ik me af welke kit ik hier voor moet hebben. En hoe ik dit het beste kan doen om hem weer netjes te kitten.
Wat doet een verzamelkoppeling bij een vlamstart. En waar zit ie op een 155 .
Woonplaats: waarde Leeftijd: 38jr Laatst online: 1u geleden
Ik heb ervaring met de volgende machines: