Een album van IH-Kees. Omkeertandwiel van de as gelopen door afbreken bout. Demontage van trompetten+eindaandrijving, remmen, hefdeksel, differentieel enz. Vernieuwen van keeringen+remmen+olie.
IH-Kees 16 reacties
Foto van een International 644
Remautomaat droge remmen 644, schoonmaken en grafietvet erin. Vast blijvan haken en schokkerig remmen komt door ruwe kogels.
IH-Kees 7 reacties
Foto van een International 644. Om de achteras keerring te vervangen moeten de assen uit de trompet, zaten behoorlijk vast.
IH-Kees 3 reacties
Foto van een International 644.
IH-Kees 7 reacties
Foto van een International 644. Remvoeringen zo glad als glas.
IH-Kees 8 reacties
Foto van een International 644. omkeerbak met kruip.
IH-Kees 2 reacties
Foto van een International 644. aftakas alleen 540rpm
IH-Kees 3 reacties
Foto van een International 644. Aftakas deksel
IH-Kees 2 reacties
Foto van een International 644. Remhuizen verwijderd, handremband los, spergaffel van zen as, differentieel eruit tillen. touwtje niet vergeten dankzij @Robert87
IH-Kees 1 reactie
Foto van een International 644. Een lege achterbrug
IH-Kees 6 reacties
Foto van een International 644. De boosdoener, de afgebroken bout. In het gat erachter had de as van het omkeertandwiel moeten zitten.
IH-Kees 2 reacties
Foto van een International 644. Hefdeksel vanaf onderaf er in gekeken. Na 33 jaar zonder retour filter ziet dat er zo uit.
IH-Kees 6 reacties
Foto van een International 644, bezig met poseren.
En toen ging hij niet meer achteruit. As met tandwiel vd omkeer lag los onder in de bak, borging van as was een bout, deze is afgeknapt. Beide achtertrompetten en hele differentieel moet eruit om te kunnen fixen. Dus wordt vervolgd....