International 644
Foto van een International 644 Remautomaat droge remmen 644, schoonmaken en grafietvet erin. Vast blijvan haken en schokkerig remmen komt door ruwe kogels.
International 644
Foto van een International 644. Om de achteras keerring te vervangen moeten de assen uit de trompet, zaten behoorlijk vast.
International 644
Foto van een International 644. Remvoeringen zo glad als glas.
International 644
Foto van een International 644. Remhuizen verwijderd, handremband los, spergaffel van zen as, differentieel eruit tillen. touwtje niet vergeten dankzij [@Robert87]
International 644
Foto van een International 644. De boosdoener, de afgebroken bout. In het gat erachter had de as van het omkeertandwiel moeten zitten.
International 644
Foto van een International 644. Hefdeksel vanaf onderaf er in gekeken. Na 33 jaar zonder retour filter ziet dat er zo uit.
International 644
Foto van een International 644, bezig met poseren. En toen ging hij niet meer achteruit. As met tandwiel vd omkeer lag los onder in de bak, borging van as was een bout, deze is afgeknapt. Beide achtertrompetten en hele differentieel moet eruit om te kunnen fixen. Dus wordt vervolgd....