Fendt 930
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Video door mij gemaakt.
Laatste
Reacties
Dan heb je een te kleine tractor ervoor staan :lol:
Zo te horen wel, oude tijden herleven
@ford8630power haha idd ja komt in de richting
Daar zal inderdaad ook wel een bagger geluid in zitten, en toch klinkt onze 6810 100x zo mooi als dit hok
Jup
als je radar op je trekker hebt zitten kun je instellen dat bij een x% slip er een hydroliekventiel of de hef bedient wordt. Zit volgens mij in het transmissiemenu.
oja, gaat dus niet werken als je ventielenblok met laser op de loadsensing hebt en die slipregeling aansluit via appart ventiel. Wil alleen als je een beetje handmatig aan het slepen bent.
Of je moet ergens een signaal weg kunnen halen met een of ander stekkertje en dat naar de laserkast sturen. maar of dat mogelijk is weet ik niet.
je zet een potmeter op de kilverbak die de stand van je wielstel meet die je weer aansluit op de kabel die je losneemt van de potmeter op de hef van de trekker. De hydrauliekslang voor de hoogte/diepte sluit je weer aan op de hydrauliekventiel van de hef
Het systeem dat wij getest hebben kon wel beide tegelijk, en ook echt heel direct, zonder washboard effect. Het was voor ons eigenlijk bijzaak, vlakken had prioriteit, aangezien dat boven verwachting ging probeerden we die slipregeling ook maar even voor het idee, en ook dat was boven verwachting :)Bovendien was dit plug and play, benodigdheden waren een john deere greenstar of autotrack ready trekker met powerbeyond, en een willekeurig kilverbord. mast erop, gps ontvanger erop, isobus stekker inpluggen, slangen (load sense voor 6R, eigen electronische ventielen voor waterloo trekkers) en gaan met dat ding