Steyr 768
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Die zal wel lekker los zijn die motor!!
Dat was hij al . Die rook is alleen als ik gas geef dus gewoon op 1500 motortoeren trekken doet hij zomaar
Standaard geven ze 64PK. Hoeveel dees nu geeft geen idee
58?? zet hem eens voor de waterrem dan. kan ie eens goed trekken. voor tank en frees valt hij nog niet uit dus nog niet goed genoeg.
Ja is de bedoeling een keer te doen, toch @CVT6230?
Oh, komt dat er binnenkort op dan?
dat is ook wel leuk om te weten. hoe meten jullie dat dan?
Ennuh, wanneer moet ik denken dat jullie dat erop hebben zitten ?
bij verstuivers?
Dan wachten we wel even. Altijd mooi om te weten wat die kleine verbruikt . Ik denk dat hij veel minder heeft als een nieuwere tractor haha
Nouja Tier I -> Tier II werd toch zuiniger? En verder werd het toch onzuiniger?
De 4 cilinders toch nog niet? Stond laatst een artikel over de Valmet->Valtra in. Tier II was zuiniger, ivm TI, en Tier I was op hetzelfde vermogen onzuiniger ivm alleen een Turbo. Ik kan her hier mis hebben...
Maar moeten daarvoor brandstofleidingen van de tractor af, of hoeft dat niet? Dan weet ik dus het brandstofverbruik, ideale toerental, vermogen en koppel?
uit de uitlaat? dacht dat het door het luchtfilter naar buiten geblazen werd om te filteren.
Nouja, altijd mooier om alles meteen te testen . Wel grappig om het verschil in specifiek verbruik tussen een 760 Super en 980 te zien
oohhh daar zijn die dingen dus voor. dacht dat ze er voor de sier zaten
Ja steyr is zo zuinig dat er zelfs brandstof door het oliebadfilter gaat
brandstof? is dat dat spul dat je om de 500 uur moet verversen?
Bij een Steyr wel
he die tank die je er achter hebt hangen die moet je vol stront laden he. tis niet bedoeld als extra diesel tank.
pff, Steyr zuinigheid heeft haast geen diesel nodig
ehhhh, wij tanken onze kraan twee keer per jaar he. een keer zomerdiesel en een keer winterdiesel. en dan ook nog halfvol. zo zuinig als die MWM motor is. en laten er nou ook MWM motoren in renault zitten.
Ja en hoe vaak tanken jullie dan olie :lol:?
760 werd trouwens ook 2 keer per jaar getankt
mwm motoren tot nu toe eigenlijk niks. blijft altijd wel op pijl staan. laatste keer een jaar of vijf terug toen hydro olie ook vervangen werd???
deutz en ford verversen vanzelf wel.
vraag dat volgend jaar eind januari nog maar es. dan weet ik de uren.
Niet veel
Sow!
ja echt he. maar staal al een paar weken binnen. paar lekke leidingen gemaakt. oliekoeler schoongemaakt. en voorruit eruit gehaald. ( was doormidden, andere ligt er al maar moet nog op maat gemaakt worden)
Onderhoud dus
inderdaad. moeten alleen nog eens twee banden om laten leggen. banden hebben we al maar moeten gewisseld worden. en kraanbanden doe je niet zo eventjes.
Niet ? Eraf is best amkkelijk meen ik
hehe, slijltol zeker? even naar lmb is zo gedaan. banden moeten er ook weer op he. banden zitten trouwens om velg maar steek past niet. dus omleggen.
Slagmoersleutel, zijn velgen eraf, en dan even in de kachel
hehe, andere banden liggen nog om velg he. die moeten dus heel weer om de goede velgen heen. zullen er dus op normale manier af moeten.
Oh dan
dus even een keer bijde banden meenemen naar lmb in de bak en daar de rest laten doen.
Ja dat klopt haha
zit vlak bij. scheelt weer. Ding loopt nog geen 20! en zit zelfs een eco stand op! (Klepje om gashendel te beperken!! )
haha . Das pas eco ja
Origineel 64
Moet nog :lol:
ik wil onze trekker ook graag nog een keer laten testen, maar dan moet et een keer uitkomen
64PK op de motor zou moeten betekenen dat we 59PK op de stomp moeten halen.
Ik tel nu fabrieksgegevens. Maar we gaan het nog zien
deere.com/en_US/docs/…
Wat voor JD de 5720?
Dat is ook wel een 30 jaar jonger :lol:
Meer verliezen dmv meer aansluitingen.