John Deere 6850
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
@javadeha Volgens mij is die wielaandrijving gewoon geen knoop waard bij die oude john deere hakselaars wanneer het nat is. Gaat wel lomp trouwens bij 0:20
het rechtervoorwiel draait niet ..
misschien dat het links voor wel spint..
Jazeker wel, de olie kiest de weg met de minste weerstand. Ik geloof dat @mengeledriver er een soort smoorventiel tussen heeft gezet dit dat tegen ging.
Ja door een pomp en dan door een transmissie zo via een diffhuis naar links en rechts, dan is het toch een kwestie van de sper in te zetten? zodat de VOORwielen toch al gelijk gaan trekken (achterwielen is een ander verhaal). of zit ik fout?
Bovendien beschikken moderne hakselaars (Deze nog niet gok ik) over moderne regel ectronica die ervoor zorgt dat de olie netjes verdeeld word, en op dat moment werkt het alleen nog maar in je voordeel
@Mengeldriver weet dit wel denk ik.
Dat johndeere prodive waar jullie t over hebben bij de moderne hakselaars schijnt trouwens ook niet goed te werken.
Ik weet wel dat die transmissie tussen de voorwielen staat op de grote balk vooraan onder de 'wind/ventilator' achter de messentrommel.
Hier zei je de tekening ervan, pomp rechts die in het transmissie huis gaat en dan naar voor het diff huis
Wat kan er niet met het differentieel?
Wat zou dit dan kunnen zijn?
Dan denk ik dat de hydromotor of wat daar op het diff zit gewoon niet sterk genoeg is want als je in het filmpje kijkt staan allebei de voorwielen stil.
Ik heb die hakselaars volgens mij wel eens van dichtbij gezien, zit een twee-traps automaat onder met differentieel én sper