New Holland TM 310
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
werd 3 en 4 met zijn Tm's dus zo slecht zijn ze niet hoor.
ze hebben hier mee een 930 verslagen dus ja.
dan zal die zijn 310pk ook wel niet hebben zeker?
zo hard vin ik nie dat ie rijd, en aanhouden doet ie ook nie egt.
tis niet omdat een fendt dat niet zou aankunnen zo opdrijven dat het niet bij een ander merk gaat (als grap bedoeldt).
en normaal gezien gaat een basis 300 pk altijd sterker zijn.(heeft te maken met het dalen van het koppel reserve)
soms gaat een opgedreven trekker net sterker zijn als de standard van ...pk. omdat bij het opdrijven het koppel reserve stijgt,maar als je te veel pk gaat bij geven zakt dit weer.
of een fendt er tegen kan weet ik nie aangezien die niet geschroeft zijn.
en hij kan miss wel 300pk hebben maar hij zakt wel erg snel in toeren, en wat rijd ie, in zen 7-8 heel miss 9
maar dan gaat hij nog snel genoeg.
De fendt heeft zo zijn 310pk al,dus zou er wel tegen op moeten kunnen.
int begin gaat een fendt wel sneller rijden dat zeg ik niet, maar als er plots belasting is vallen deze nog veel erger terug dus ja.
op het einde rijden ze ong even snel.
en bij deze sleepwagen komt de belasting nog geleidelijk. Maar er zijn veel te veel sleepwagen die je bijna tege volle snelheid tot 70-80m kan trekke en dan plots alles toesmijten.(dat is meer gemaakt voor van die specials die door hun snelheid die klopt goed aankunnen). vind ik niet zo gepast voor een standaard trekker.
als ze met een vario al wat het kan naar achter rijde en de wagen valt dan, dan heeft de bak tijd nodig om zich terug te regelen.
je ziet ze dan hard gaan, dan valt de wagen en staan ze bijna stil, en dan beginne ze weer toeren te maken en graaft zich in.
ik rij zelf altijd rond de 12kmh dan houd ie bij met terug regelen en valt ie dus ook niet ineens stil.
zijn veel wagens die da doen ja das net mooi als je daar door komt.
tractorfan.nl/movie/9417/
hier vielen de messen er ook ineens rond de 70meter in. eerste trek waren er 9 die achter kwamen 2e trek maar 3, meeste stopte tussen 70 en 90meter.
dan is het net mooi
Ik heb liever dat ik van in het begin voluit kan gaan tot op het einde.
als de wagen geleidelijk zakt is het ook wel mooi ja, dan krijg je aan het eind kleine verschillen en dat houd het ook weer spannend.
en vin 12km hard genoeg, heb betaald dus wil er lang van genieten
dus hoe langer het duurdt hoe beter, maarja met de trekkers van tegewoordig kan't ni snel genoeg gaan.
kost hier gemiddelt zo'n 15euro om mee te doen.