Doordat onze Fendt 916 een grote beurt krijgt bij het LMB moet de 1455 terug voor de 3-asser…Momenteel is het veel te druk om zulke herstellingen in eigen beheer te doen.  Even bij een boer die een

International 1455 XL

+1
Gavrie Willemsen
Doordat onze Fendt 916 een grote beurt krijgt bij het LMB moet de 1455 terug voor de 3-asser…Momenteel is het veel te druk om zulke herstellingen in eigen beheer te doen. Even bij een boer die een nieuwe stal heeft gebouwd een dorp verderop heel wat grond aangebracht om alles netjes aan te werken…… Ik verschiet er telkens weer van hoe vlot hij met zijn 145 pk aan de gang schiet met het vertrekken met zijn toch wel totaalgewicht van 44 ton….

Reacties

+2
a3vandiejen
Mooie foto.
+3
BEboer
Mooi hoor 👌 nieuwe projecten id landbouwsector zullen wel afnemen vrees ik met dat gezever van demir...
Gavrie Willemsen
@BEboer daar vrees ik ook voor. Ik verwacht dat er in de toekomst moeilijker en moeilijker vergunningen gaan afgegeven worden.
+2
2850Johndeere6R
Ach hij heeft vast geen hekel aan hard werken Gavrie, daar word hij niet lui van in ieder geval 💪
+2
JoramH
Plaatje. Hoeveel heeft de Inter nu gelopen, ooit nieuw gekocht?
+2
Gavrie Willemsen
@JoramH nee toen die nieuw verkocht werd was ik nog maar een klein dropje van 6 jaar. Ik heb hem nu 6 jaar ongeveer en er staan 11900 echte uren op de teller.
+1
Hannesman
Zo te horen genoeg koppel om de kieper te slepen, met eigen gewicht zit het volgens mij ook wel goed. Comfortabele combo om mee te toeren dan, als het een beetje remt.
+4
Gavrie Willemsen
@Hannesman kar is volledig luchtgeremd. Ik durf niet volop op de rem te gaan staan want dan smak ik door de voorruit denk ik….😂😂
casejxu
@Gavrie Willemsen van de zomer op het werk voor het eerst met luchtgeremde ankers gereden. Maar beetje enthousiast pedaal gebruik is goed vergelijkbaar met de handrem 🤣 ook bij volle kieper
hermanjohndeere
@casejxu licht ook aan de afstelling hoor. Als je hij zo knetterhard remt is nergens goed voor en alleenbmaar slecht voor het materiaal lijkt mij.
casejxu
@hermanjohndeere 1 werkte last afhankelijk. De amder met 3 standen kraan maar die ga je niet elke vracht om zetten...
hermanjohndeere
@casejxu oja nee zo’n kraan verzet je niet altijd maar dan kun je nog wel de meest goeie kiezen natuurlijk. Hebben ook 1 trekker die remt met alles kneiter hard. Met opraapwagen trekt hij de knikdissel cilinders helemaal in 🙈 vooral opt land moet je dan niet te gek doen
+1
Gavrie Willemsen
@casejxu ik vind dat een zeer gevaarlijk systeem. Op mijn nieuwe oliegeveerde 3-asser hebben bij een ALR…
+2
RVM
@casejxu had ik laatst ook, wagentje te kort voor oud papier en silagewagen meegepakt bij de loonwerker. 1e keer remmen was verbrand rubber 🤭🤭
Gavrie Willemsen
@casejxu topje van je neus tegen de ruit? 🤦‍♂️🤦‍♂️
+3
casejxu
@Gavrie Willemsen nee kl*tn tegen het stuur natuurlijk haha
Gavrie Willemsen
@casejxu ai ai das minder…..😀😀
+2
Hannesman
@Gavrie Willemsen haha helemaal top combo dan 😂😂

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!