Schlüter E 750
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Schlüter E 750 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik heb nog nooit zo'n stuurhulp gezien bij Schlüter. Mijn Compact had ook stuurhulp, maar die was in het stuurhuis ingebouwd. Op het laatste was die ook defect en moest je sleuren aan dat stuur... Ik heb nog geweten dat ouwe Supers stuurhulp hadden, maar die hadden deze cilinder niet. Of het origineel is weet ik niet, want het is de eerste keer dat ik het zie... Kan best achteraf opgebouwd zijn, want bij Ford zag je dat ook wel.
wrom komt er herrie van om die pomp ff een knikje te geven? volges mij kan die motor dat zat hebben..
Waarom denk je dat ze in die ouwe kleine Super trekkers vanaf 62pk een 6pitter in legden? Omdat ze zo wisten dat de motor niet te verduren had!
Schlüter heeft trouwens nooit MWM gebruikt... Alleen MAN, Mercedes, Liebherr,en natuurlijk nog hun eigen fabrikaat.
ik heb zelf een super 850
de toeren regeling moet je afblijven!!
nooit meer als 2000 rpm maken!!
brandstof regeling mag aan geschroefd worden
de mijne is er niet slechter van geworden
ik heb geen export model (dus origineel maar
85 pk) ik heb nu 105 pk aan aftakas
(tel ongeveer 10% verlies in aandrijving)
een export model heeft zelfde motor en achterbrug en heeft ook 110 pk
als jullie in brabant komen rijden kom je mij
wel ergens tegen