Valtra N111
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Valtra N111 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
ploegen bij ons op het land
Laatste
Reacties
Op m'n stage rijden ze met N121 met 3 schaar en N141 met 4 schaar.
Hier rijdt een t191 met een 5 schaar. Die kan het maar net doen. Een n111 met een vierschaar hoef je hier niet te proberen.
Ja dat is wat anders dan de redelijk zware klei hier.
Wij rijden thuis met JD 6810 met 4 schaar redelijk zwaar maar kan het net mooi trekken. M'n vader zei, hij doet 2 dingen fout, er staat geen john deere voor die ploeg en het is een 4 cilinder
Er had een mooie T serie voor gemoeten
Valtra is een mooie trekker maar ik/wij zijn en blijven John Deere mannen, sorry
Maar op je stage vermaak je je wel
Jahoor
Het is en blijft een john deere
Je moet met de tijd mee gaan, dus een Valtra.
En toen was ie stil :lol:
DIESELverbruik enz, dat scheelt een hoop hoor, Kan je beter n 6 pitter hebben
Ga niet de hele avond op jouw reactie wachten
Voor ploegen moet je een 6 cilinder hebben, dat kan hier niet met een 4 cilinder vinden wij. Je eigen gewicht is te laag en je bent te kort, met een lange wielbasis is hij horizontaal veel stabieler wat je ploegwerk ten goede komt. En qua pk's, dat zal best dat jou 6430 130 pk heeft, maar ik trek hem er met 2 vingers in m'n neus uit!
Niet zo he over valtra!
Haha zal best jonguhhh
68 is van z'n eigen zwaarder en langer. Trekt langer door dan die rammelende common rail van jou met je 4.5 litertje whaha!
Haha! De echte 6 cilinders, zonder commonrail, lopen nog het mooist!
Omdat 6 cilinders niet praktisch zijn voor spuiten, loofklappen en aardappels planten.
Maar een 6810 gaat langer door dan een 6430
Maar het verschil zit in 4 of 6 cilinder. Een 6 cilinder gaat meestal iets langer door.
Een klant hier had eerst een valtra n141 (4 cilinder) en heeft nu een t151 (6 cilinder). Qua pk's bijna gelijk, alleen de T gaat langer door dan de N.
Een 6 cilinder is vaak ook wat taaier onderin (lage toeren).