Foto van een Mc-Cormick D 439, Cilinderkop weer terug van weggeweest. Laten vlakken, de 3 oude kleppen geslepen, klepzittingen gefreesd, 4 nieuwe geleiders en 5 nieuwe kleppen.

Mc-Cormick D 439

Albertmc
Foto van een Mc-Cormick D 439, Cilinderkop weer terug van weggeweest.

Laten vlakken, de 3 oude kleppen geslepen, klepzittingen gefreesd, 4 nieuwe geleiders en 5 nieuwe kleppen.

Reacties

wiltie63
Ik heb me latenvertellen dat je de kop van een d439 niet mag vlakken omdat er een of andere kogels inzitten?
Albertmc
@wiltie63 Bij mijn weten zitter er geen kogels in. En ik heb hem bij een professioneel bedrijf gebracht dus ik ga ervan uit dat als het niet zou mogen dat ze het niet gedaan hadden.
caseih212
@wiltie63 dat is onzin 😉
caseih212
@wiltie63 dat is onzin 😉
wiltie63
@caseih212 iemand vertelde dat dan die 'kogels'los kwamen met vlakken en als de motor te warm werd de kop het ook snel kon begeven, klopt dit?
IHC-power
@wiltie63 dat klopt niet. In die cilinderkoppen zitten helemaal geen kogels. 😄
looman
Hier zitten toch zgn voorkamers in, waar gloeiplug en verstuiver samenkomen ?
Oldtimer-fan
Quote @looman:
Hier zitten toch zgn voorkamers in, waar gloeiplug en verstuiver samenkomen ?

klopt

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Mc-Cormick D 439 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!