Steyr Onderdelen
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Steyr Onderdelen ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Ontwerp van een rolbeugel. Makkelijk eraf te halen en geschikt om de spuitcomputer eraan te hangen. Iemand nog enige op- of aanmerkingen?
De onderste strips worden bevestigd aan de houders van de spatborden. Daaraan wordt een koker gelast die aan de bovenkant weer vastgemaakt wordt aan de houder van de spatborden door middel van een strip. Aan de bovenkant van het insteekdeel van de beugel wordt een pin gemaakt zodat de beugel er niet zomaar uit kan. De koker die erin gestoken wordt zit dan bevestigd aan een pin en klem tussen de onderste stukken koker. Bovenop wordt simpel een koker opgelast.
Laatste
Reacties
Zware rechthoekige koker, die zal niet zomaar kapot gaan
Als jou las-kunsten maar goed zijn
google.nl/search/…
daar is mark te dik voor
Je beugel zelf zal dan misschien stevig genoeg zijn, maar heb men twijfels over de hoe je het erop zet (aan de spatbordhouders)? Die zijn niet echt gemaakt om krachten op te vangen lijkt me.
Als je zelf spuit ben je dan ook verplicht tot het gebruik van een CAT 1 cabine?
Dat zou inderdaad er mooier uitzien. Alleen dit zou den wel weer een stuk sterker zijn. Het is een lastige keus in dit opzicht. En een dikkere koker netjes opgespoten kan er ook goed uitzien in mijn ogen.
Die zijn wel dik genoeg die krachten op te vangen. Als het laswerk goed genoeg is, dan zal de koker geen zijwaartse beweging kunnen maken. En hij kan dus maar amper omknikken. Vooral omdat de koker meer dan zwaar genoeg is. Aangezien er ook nog meerdere verstevigingen in het spatbord komen vanwege de cabine .
Inderdaad, als ik daar met mijn dikke pens moet zitten zal t nie meevallen :lol:
Dat is sowieso klote, moeten we nog meer wielen wisselen
dr tussen gaan zal wel lukken maar als je eraf moet moet je de profi weer starten
shovel, jib eraan. strop om mijn rug. En hijsen maar
idd, maar met machine aankoppelen is dat zn gedoe, je kan ook gewoon minder vreten
Sorry
Solidworks 2013 Premium
Oh ja maar ik ben geen beginner met Solidworks haha!
Eerst thuis en vorig jaar HBO Werktuigbouwkunde gedaan
Cat.1 cabine, en met bepaalde middelen overdruk.
Hmm wtb....
Wat is daarmee :lol:?
oh ja maar ik zat in Venlo. Daar was niet zo'n strijd
Tis wel een simpel tekeningetje
Tis wel een simpel tekeningetje
Klopt is het ook. Meer hoeft ook niet voor een rolbeugel. Het is alleen om mij een idee te geven hoe het wordt. En om alles in de juiste maten te hebben. Handtekenen zou ook kunnen maar ik ben handiger met mijn laptop .
Klopt en op de laptop kun je met solid kijken waar de zwakste punten zitten
Dat kan ik ook wel terugkijken. Maar je moet het zelf ook kunnen zien. Tenminste anders weet je niet wat je doet. Ik heb dat alles er ook op staan.
Het is gewoon een standaard simulatie waarmee je krschten op het voorwerp simuleert en dan kan je zien waar ietd buigt/breekt
Als hier iets breekt, dan is het de boutverbinding aan de spatbordbeugels
zo moeilijk is het niet. Dit valt onder de categorie, een kind kan de was doen
Zoals :lol: ?
Klinkt niet zoo moeilijk. Buggyframe ga ik ook maar eens aan beginnen. Motor hebben we al :lol:
Kameraad van mij heeft een 1000CC wegmotor waar ze vanaf willen...
Wij wouden dan een crossbuggy maken. Achterwielaandrijving, liefste met sperdifferentieel, schakelsysteem met versnellingsmeter (dat je ziet in welke versnelling hij staat), lichtgewicht en 100+PK
Driften, oud differentieel van een tractor, maar auto kan ook. Bijv. Van een Golf
Temperatuurssensor erin hé
Iets met opvoeren dus?
Joow succes Houdoe