Massey Ferguson 6480
20 Massey Ferguson 6480 video's
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Trekkers is donders stil binnenin!!
Is het wat bevallen? Op uitzondering van te weinig pk's.
En idd, als je het geld ervoor wilt neerleggen, voor een Vario gaan! Volgens mij win je het geld dat je extra neerlegt wel ergens terug quasi zuiniger rijden etc...
Met voetkoppeling optrekken gaat bij ons alleen maar minder soepel, eerder veller, snap dus werkelijk waar niet waarom je eerst de koppeling nog intrapt, en dan ook nog eens van 3a naar 3c gaat schakelen, als je gwoon in speedmatching transport insteld op 3b en dan als je net op gang bent nog een tikkie naar de 3c geeft lijkt mij het logisch't/makkelijkst/best voor de motor(toeren)
dat van die motortoerental knoppen a en b is voor mij ook nieuw. dat moet toch te maken hebben met load sensing :?
als ik ga maaien trek ik altijd op in de 3b, gwoon hendel in de vooruit en opschakelen maar, dat de instellingen weg zijn moet komen door een onwetendheid/fout, ik heb er namelijk nooit last van.
als ik met een zware last optrek zakt de motor bijna niet in toeren, wat wel gebeurt is dat de trekker traag van de plek komt (lijkt wel slippende koppeling) dat is het enigste wat me niet aanstaat van onze trekker, miss dat het komt door al het voorladerwerk, andere mf rijders hebben daar namelijk geen last van :?
(komt miss wel doordat ons trekkertje nooit een fatsoenlijke maaibreedte krijgt )
maar met de ladewagen kan ik wel gwoon vol in een zware zwil klappen zonder direct problemen te krijgen, miss na 20 mtr dat ie onder de 1800 toeren komt dat ik gwoon terug moet schakelen.
moest er niet aan denken om altijd die voet op dat linker pedaal te hijsen
(met uitmaaien wel, dat werkt wel net zo precies en netjes, anders hou je geen rikkepaal heel )
en met een volle dieplader gaat te trekker of enorm zakken in toeren of hij gaat "slippen" in de koppeling (oid)
Het lukt ook zonder het op te zoeken in het menu, de beide optrekversnellingen staan meestal ook standaard in het linker menu
kan makkelijker, koppeling intrappen. hendel in de vooruit en met knopje op de t hendel ingedrukt naar de juiste versnelling schakelen.