International 644 - Pomp meer brandstof geven, neemt dit problemen met zich mee aan de motor?
Ik heb een Inter 644 met een D-239 motor (744) erin. En ik vraag me af hoe ik de 6' een klein beetje meer brandstof geef. Nu vraag ik me ook af of dit nog voordelen heeft, en wat de nadelen zijn.
Groeten. Michel
Deel dit topic
Bijlages

(klik om te vergroten)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 644 en hebben de trefwoorden inter , 644 , brandstofpomp , motor , pomp , 744 en brandstof geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Maar opschroeven bij zo een doe je als volgt: je hebt 2 armpjes op je pomp zitten een van t gas en een van de stopzetter, als je de veer van t armpje van de stopzetter er afhaald en je draaid t moertje los (m6) dan kun je t armpje n paar tandjes verzetten dan maak je alles weer vast en kijk je wat hij doet.
Als hij meer stadionair toeren maakt krijgt hij dus meer brandstof, dit kun je dan weer wat terug regelen met de toeren schroef die aan t bovenste armpje op je pomp zit.
Succes!