Hoi.
Wij zijn van plan om met een fendt 611 lsa E mee te gaan doen in de 4.5 ton klasse.
Trekker is daar 2 keer te zwaar voor. 1 keer moet het vermogen terug van 125 naar 110 pk en de turbo moet eraf. 2e keer te zwaar is dat er bijna 1000 kg bespaard moet worden op gewicht. 4wd as demonteren voor 2wd massief frontblok vervangen voor blik koplampdrager aanpassen en de kabine demonteren. Maar hoe gaat dat dan bij tsta reglement krijg je daar gezeur over elke keer of mag de trekker op die punten gerust aangepast zijn?
En ja we zijn gewoon een beetje beklopt dat we dat willen
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
en wil je jezelf echt al die moeite op de hals halen voor de handvol wedstrijden die je meedoet?
En TSTA is dubbellucht toch toegestaan?
Dan ga je het altijd afleggen tegen dubbellucht.
Elke klasse heeft zijn tricks en de jongens leren veel van elkaar.