Ik heb laatst een 615 lsa-e gekocht
de brandtsofpomp lekte een beetje en was er 1 koppakking kapot dus de brandstofpomp eraf gehaald en weggebracht voor revisie en beetje schroeven. en ondertussen de koppakkingen vervangen nu heb ik de brandstofpomp er weer opgezet maar helaas niemand thuis er komt diesel genoeg uit de verstuiverleidingen dus ontlucht is hij ook komt er rook uit de uitlaat tijdens starten. de pomp heb ik er zo gedemonteerd
compressor eraf stuurpomp eraf met stift op de distributiedeksel en tandwiel gemerkt met een kraspen rondom de pomp gemerkt ivm de slobgaten toen de pomp eraf gehaald en heb de motor vervolgens niet verdraaid
het monteren van de pomp hetzelfde 3 keer gekeken of dat de merkstreepje klopte en weer dichtgebouwd
ra ra wat is het probleem (toch niet op tijd)
hoe kan ik dit oplossen alvast bedankt
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt 615 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
gewoon er weer van af en een tand verzetten
als je dan een capulair pijpje (een pijpje met een heel dunne opening. deze zet je op de brandstof pomp en ga je kijken of dat het moment van inspuiting (de brandstof komt omhoog) gelijk staat met het teken op de poely dat die dan weer gelijk staat met het teken op het motorblok.
staat deze niet gelijk moet je de brandstofpomp wat later of vroeger zeten tot dat deze precies overeen komt
succes er mee
een revisie bedrijf zet de brandstofpomp altijd op cilinder 1
op inspuiten
het tandwiel had ik gemerkt op het huis en dat komt exact overeen
en dan afhankelijk van welke pomp er op zit , moet je zeker controleren , want daar zit een apart te bedienen koudstart op , werd bij bepaalde series met een elektromagneet aangetrokken , gaf vaak problemen , de magneet verwijderen en met de hand steeds aantrekken was een optie ,