Renault Ares 640 RZ - wilde even reageren op de gebruikers ervaring van deze trekker
Daar staat dat de vooras afdichting snel lek gaat, Nu rij ik al jaren met diverse Renaults en Claas en de enige keer dat ik een lekke keer ring heb gehad was mijn eigen schuld, gewoon iets te veel olie er in gedaan na het verversen, de ruimte waar deze in zit is klein, dus als de olie warm word zet ie uit, bij te veel olie is die ruimte dus nog kleiner en word door de hogere luchtdruk die ontstaat door de warmte de keer ring naar buiten gedrukt, bij olie net onder pijl zal je daar dus ( ) bijna nooit geen last van krijgen,, dus let op bij verversen , vul nooit boven pijl,, en uiteraard nooit met een stoomcleaner er vol op spuiten
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Renault Ares 640 RZ ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Bij ons op klei grond gaan ze sneller lek als men het niet regelmatig schoonmaakt en de klei laat drogen rond de eindvertraging.
Schoonmaken met de bron gaat goed maar met hoge druk spuit kan verkeerd aflopen.
Te veel olie is slecht voor de keerkringen.
Het is heel erg verschillend waar en hoe de keerringen lek gaan.
Maar vervangen stelt niet zo veel voor.
De grote keerkring is in anderhalf uur vervangen dus dat kan het probleem niet zijn.