Een innovatie uit Denemarken. Een extra tractor achter de maiswagen, die achterwaarts met de maiswagen meerijdt, moet zorgen voor extra vermogen onder moeilijke omstandigheden en het beperken van insporing.
De tweede tractor heeft een zware hydraulische lift gekregen die de maiswagen kan tillen. De chauffeur kan aan en afkoppelen zonder uit de cabine te moeten komen. Een stabilisatie systeem zorgt er voor dat de wagen niet zijdelings kan kiepen tijdens het tillen.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Zaai geen mais op die natte grond. Daar halen ze toch niet de tonnen droge stof die ze op die grond met gras halen. Niet doen dus.
Als je kijkt wat bij dit systeem de kosten zijn en het gewicht weet ik het nog niet.
een ander woord is structuur bederf. Hier word veel over gepraat maar als het gewas van het veld moet boeit het niemand meer.
Bestaat al 5 jaar in nederland
hiermee rijden ze bij ons, gaat praktisch overal door!
Hoe zit het met structuur bederf?????
Met ploegen krijg je dit niet weg. Ik heb in het loonwerk gezeten en mijn ervaring is dat je telkens door de ploegdiepte gaat en vervolgens op de ploegzool aan het rijden bent.
Deze percelen moeten anders aangepakt worden met de grondbewerking of er moet een andere gewas keuze gemaakt worden.
Ik weet niet wat Mais mag kosten als je het zo moet oogsten.