Illustratie van:

Case International 1455 XL - kraken van 5 naar 6 e versnelling

Hallo TF-ers
ben zojuist naar een 1455 wezen kijken van 1992 nu is het geval dat hij wat stroef in 1 en 2 gaat en van 5 naar 6 kraakt hij en van 6 naar 5 wil soms ook niet helemaal soepel wel heb ik de synchromes ringen geprobeert en die kraken niet als je hem tegen de versnelling aan duwt. als je hem in de 1 schakeld heeft hij neiging om aan te lopen koppeling heeft voldoende vrije slag en zit niet te hoog.Het kraken valt me op als hij warmer is word het wel behoorlijk minder. Wie helpt me hiermee of herkent dit

Deel dit topic

Reacties

Hoekstraj
Het kan zijn dat de koppeling minder wordt dus dan begint hij ook stugger te schakelen
old man jose
Als de koppeling goed is en de trekker probeert al vooruit te lopen is het toch iets met de synchromes ringen die kleven .
Machineman
1 en 2 zijn niet gesynchoneerd.... optrekken in 3 laag...
passion_for_power
Dat klopt machineman 1 en 2 zijn niet gesynchroniseerd
Old man jose koppeling pakt halverwege aan en de vrije slag is goed maar de synchromesringen zullen wel blijven kleven kan ik dat oplossen door een tijdje met atf olie te gaan rijden ?
kubota-man
Doet die van mij soms ook wel is (een beetje)
kace

passion_for_power

Die 1455 van jou heeft die een 30 km bak ?

En die 14 waar je zo juist bent weze kijken stond die in oss ? of daar ergens vlakbij ?
passion_for_power
Hallo kace,

de 1455 van mij heeft een 40 km bak hoezo waarom wil je dat weten
En de andere 14 stond niet in oss nee weet je er in oss nog een dan ?
kace
Als je een 40km bak hebt met die banden eronder moet die wel flink hard lopen. tegen de 60?
Meestal gooien ze bij een 30km bak zulke grote wielen er onder dan loopt ie toch nog een beetje door.

!4 dagen geleden stond er een 14 te koop op marktplaats in oss ,adventeerde onder de naam Getor.
passion_for_power
Deze 14 is een 40 km bak heeft een zware 10 gats vooras originele klok tot 42 km en hij loopt ook behoorlijk door dus dat zit wel goed
en die andere 14 staat er niet meer op ik heb al gekeken maar wel alvast bedankt als je er ergens eentje weet dan hoor ik dat wel
956xlpower
Zoek je er nog eentje dan?
old man jose
Deze topic ging toch over een Case Int 1455 XL of ook over die andere shit.
international-633
@old man jose

Het is DIT topic. ik zeg het maar even, je hebt zelf ook nog wel eens aanmerkingen op iemand anders zijn typfouten.
inter case 1466
Een 1455 hoort soepel te schakelen.op en af zo niet laat hem dan staan want dan gaat het veel geld kosten.duw hem tegen de versneling aan zonder te koppelen als hij kraakt singro messen versleten. vraag bij de dealer wat een zet kost. en je bent genezen. dan moeten ze er nog in gebouwd worden leuk karwei

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
13
DEELNEMERS
9
WEERGAVES
6