Hallo TF-ers
ben zojuist naar een 1455 wezen kijken van 1992 nu is het geval dat hij wat stroef in 1 en 2 gaat en van 5 naar 6 kraakt hij en van 6 naar 5 wil soms ook niet helemaal soepel wel heb ik de synchromes ringen geprobeert en die kraken niet als je hem tegen de versnelling aan duwt. als je hem in de 1 schakeld heeft hij neiging om aan te lopen koppeling heeft voldoende vrije slag en zit niet te hoog.Het kraken valt me op als hij warmer is word het wel behoorlijk minder. Wie helpt me hiermee of herkent dit
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Old man jose koppeling pakt halverwege aan en de vrije slag is goed maar de synchromesringen zullen wel blijven kleven kan ik dat oplossen door een tijdje met atf olie te gaan rijden ?
passion_for_power
Die 1455 van jou heeft die een 30 km bak ?
En die 14 waar je zo juist bent weze kijken stond die in oss ? of daar ergens vlakbij ?
de 1455 van mij heeft een 40 km bak hoezo waarom wil je dat weten
En de andere 14 stond niet in oss nee weet je er in oss nog een dan ?
Meestal gooien ze bij een 30km bak zulke grote wielen er onder dan loopt ie toch nog een beetje door.
!4 dagen geleden stond er een 14 te koop op marktplaats in oss ,adventeerde onder de naam Getor.
en die andere 14 staat er niet meer op ik heb al gekeken maar wel alvast bedankt als je er ergens eentje weet dan hoor ik dat wel
Het is DIT topic. ik zeg het maar even, je hebt zelf ook nog wel eens aanmerkingen op iemand anders zijn typfouten.