Zojuist had ik al enkele vraagjes in een andere topic
De vloeistof koppeling van de 1455 heb ik getest; in zijn 3 hoog en dan de koppeling op laten komen, als ik dat doe bij stationair toerental heeft hij toch de neiging om af te slaan zou te weinig olie in de vloeistof koppeling daarvan de oorzaak kunnen zijn ? zelf heb ik het idee van niet maar misschien weet er iemand hoe het zit
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik heb eens gehoord dat ze dat met fendts ook wel doen, de vloeistof koppeling vol gooien met olie om langer door te trekken.
En waarmee moet ik hem dan bijvullen?